יום ראשון, 3 ביוני 2018

חם לכם? בואו לבלות בפארק הטרמפולינות SKY JUMP

הימים החמים כבר הגיעו ועימם הרצון שלנו ההורים לבילוי קריר ונעים, כן, אם להודות באמת אין לנו ממש ברירה ואנו חייבים להפעיל את הקטנטנים אבל חם, דביק ומעיק בחוץ אז מה עושים? קופצים לפארק הטרמפולינות SKY JUMP נהנים מזמן איכות מקפיץ וכיפי , קריר ונעים.



אמש אומנם הייתה שבת יפה אבל תיאמנו מראש עם המון חברים ויצאנו לדרך לקפוץ עם הקטנטנים, הילדים נהנו משעת קפיצה כיפית  במתחמי הפארק הממוזג, ובהם: Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור. זינקו מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; Battle beam (קורת איזון) – יצאו ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; מתקן נינג'ה – מתקן מכשולים אתגרי; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה, שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!; Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה ועוד. 



הקטנטנה שבחבורה (בת השלוש) שיחקה במתחם הגימבורי במעלה הפארק (ללא עלות נוספת) - המתחם ממוקם בטרקלין ההורים- כסאות, שולחנות וספות כיפיות לזמן ההמתנה.


לאחר שעת קפיצות מאתגרת במיוחד חזרו הילדים עייפים אך מרוצים וטרם רכישת ארוחת הערב ירדה החבורה לצפות בסרט בקולנוע 7 מימדים הממוקם במקום-  7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי המקרין סרטי תלת ממד איכותיים (בני 10-7 דקות): הכיסאות נעים בסנכרון עם עלילת הסרט ובלוויית אפקטים חושיים נוספים ומרגשים – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד – במטרה להעצים את החוויה. בקולנוע מוצעים סרטי מתח, אקשן ועוד. 



לסיום קינחנו בארוחת ערב שכללה מגש פיצה, ברד והפתעות נוספות- רגע לפני שאסיים אני חייבת לציין לטובה את מחירי הקיוסק - נוחים לכל כיס (משולש פיצה 10 שקלים, מגש פיצה 50 שקלים, ברד קטן 5 שקלים, ברד גדול 7 שקלים), השירות האדיב של כל נציגי המקום.

אז תקפצו לבקר!!

פארק SKY JUMP ברעננה: היצירה 2, רעננה. 
פארק SKY JUMP בתל אביב: נמל תל אביב, מבנה 19 (סמוך לריבוק). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה