יום שלישי, 5 ביוני 2018

לזניה שלא תפסיקו לנשנש


אומנם כבר שבועות אחרינו אולם יש מאכל אחד שתמיד אבל תמיד ישמחו לקבל אצלי בבית וזו לזניה- זה פשוט להיט אצלינו! אין אחד שלא זולל בהנאה מרובה - הן המבוגרים והן הילדים- זה פשוט טעים!!

אז נחסוך במילים וייאלה הפשילו שרוולים והצטרפו אלי למטבח:

המצרכים:
עלי לזניה מוכנים 
1 גביע קוטג
1 גביע גבינה לבנה
1 גביע שמנת חמוצה
100 גרם גבינת גאודה מגורדת
100 גרם גבינת פרמזן מגורדת
2 ביצים
4 עגבניות מגורדות
רסק עגבניות קטן מבית מאסטר שף
2 כפות רוטב פסטו מאסטר שף
2 כפות רוטב עגבניות מיובשות מאסטר שף (לא חובה, זה בעל טעם דומיננטי מאוד על כן רק לאלו שאוהבים)
מלח, פלפל, אורגנו
שום כתוש
100 גרם גבינת פרמזן מגורדת נוספת לסיום
חצילים מטוגנים
פיטריות טריות חתוכות
בזיליקום קצוץ


אופן ההכנה :
מטגנת את השום כתוש , מוסיפה את העגבניות, רסק עגבניות, רוטב פסטו, רוטב עגבניות מרוסקות מעט מים, תבלינים ומערבבת היטב- זה התערובת האדומה.

התערובת הלבנה: מערבבת את כל הגבינות מלבד 100 גרם גבינת פרמזן מגורדת שתשמש כסיום ללזניה,מוסיפה את הביצים, מוסיפה תבלינים.

משמנת תבנית מרובעת, מסדרת שכבה של עלי לזניה, מעליה שכבת רוטב אדומה, מעל חצילים, פטריות, זיתים ומעל שכבת רוטב לבנה , גבינת פרמזן.
ואז שוב אותו דבר שכבה נוספת מכל דבר ובסוף מסיימת עם 100 גרם גבינת גפרמזן מגורדת

לתנור בחום בינוני כארבעים דקות.

בתאבון ובהצלחה.



המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב ומציע מגוון חומרי גלם איכותיים. בימים אלה משיק שלושה ממרחים איטלקיים, המיוצרים על פי מתכונים איטלקיים מסורתיים, לשדרוג כל ארוחה. 

הסדרה החדשה כוללת 3 ממרחים: פסטו איטלקי- לפי המתכון המקורי מהעיר גנואה באיטליה. מכיל גבינת גרנה פדנו, 40% בזיליקום טרי. פסטו איטלקי עם עגבניות ובזיליקום– מוצר ייחודי בישראל ופופולארי מאוד באיטליה. מכיל גרנה פדנו, בזיליקום טרי ועגבניות טריות ומיובשות וממרח עגבניות מיובשות איטלקי- מכיל 55% עגבניות איטלקיות המוכרות בטעמן ובאיכותן, נקטפות מהשדה בשיא העונה כאשר הן בשרניות ועסיסיות. 

הממרחים מתאימים לשימושים רבים, כגון: תוספת לפסטה ולניוקי, ממרח על לחם, בסיס לכריכים, מתבל לקרקרים, תיבול מנות בשריות וצמחוניות ועוד. בזכות טעמם העשיר הם משדרגים כל ארוחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה