יום ראשון, 24 ביוני 2018

חוגגים יום הולדת/אירוע עם חגיגונת


בימים אלו בהם אנו עוברים טרפת מסיבות סיום/הפעלות וחגיגות אין לנו רגע פנאי, הנסיך הקטן מסיים בימים אלו את גן החובה והנסיך שאחריו מסיים בשעה טובה את בית הספר היסודי, לכבוד המאורעות אני כוועד הכיתה/שכבה ערכתי ביחד עם שותפי לוועד הפקת נשף סיום בבריכה, מסיבה שכללה המון פעילויות, אטרקציות, כיף והנאה.

ואם בהנאה וכיף עסקנו כמובן שצריך לדאוג לכיבוד מתוק וכיפי בדיוק כפי שילדים אוהבים,אז כמובן שהפשלתי שרוולים וסידרתי עבורם שולחן מתוק אמיתי עם מלא מלא פינוקים טעימים, אך משהו בעיצוב לקה עבורי בחסר, חיש מהר הבנתי כי מדובר בעוגה שחסרה, מאחר וכאמור אני קצרה מאוד בזמנים בתקופה זו החלטתי לתת את המשימה למקצועית ביותר- לחנה מחגיגונת אשר חיש מהר חשבה על רעיון מקסים ופינקה אותנו בעוגה טעימה, יפיפיה ומעוצבת בדיוק כפי שרציתי.




חגיגונת מנוהלת על ידי חנה בבייב, אופה אמנותית, מקצועית, סובלנית ומדוייקת אשר מקשיבה ולמדה על אופי האירוע, דרישות ובקשות ויוצרת את עוגת החלומות לכל לקוח ולקוחה. 



מעבר לכך בחגיגונת ניתן למצוא גם שולחנות מתוקים לכל אירוע, קינוחים מעוצבים ומפנקים אשר נעשים מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר תוך שימת לב ודגש על מצויינות קלאסית.





את העוגות ניתן לבחור ממגוון טעמים: שוקולד, שוקולד צ'יפס, שיש, מייפל, תפוזים, וניל ועוד מגוון רחב של טעימים- חלבי ופרווה. כמו כן כל החומרים המונחים על העוגה והקינוחים, אם זה קצפות, בצק סוכר, דפי טרנספר, שוקולד - הכל ניתן לאכילה.

המוטו שסובב סביב חגיגונת הינו "העוגה לא רק יפה אלא גם טעימה"! כאחת שהזמינה לא מעט עוגות בחייה ממליצה בחום  כאן תמצאו איכות, יופי וטעם נפלא! קבלו הצצה פנימה...



בנוסף לכל זאת בחגיגונת גם מקיימים סדנאות לימי הולדת וימי גיבוש כיתתיים, כייף נוסף שניתן לממש.






​לברורים והזמנות ניתן ליצור עם חנה קשר: 050-8452548.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה