יום שלישי, 19 ביוני 2018

רשת קפה גרג משיקה: תפריט חדש לילדים מעוצב במיוחד לקטנטנים



רשת קפה גרג משיקה: 
תפריט חדש לילדים מעוצב במיוחד לקטנטנים עם מגוון מנות לבחירה ב - 29 ₪ וארוחת תינוקות ב-10 ₪ בלבד! 
ומשחקייה מפנקת ועדכנית 



עוד רגע ותסתיים לה שנת הלימודים ועימה טרפת התעסוקה לילדים, אני יודעת שחלקנו עדיין לא ירגיש את החופשה מאחר והילדים יהיו בקייטנות אך בימי שישי נזדקק לבילוי משפחתי- אצלינו בימי שישי אם אני לא במטבח בטרפת הבישולים אני מיד מבלה עם הזוגי ו/או עם הילדים בקניון בשופינג, כיף, ארוחה טובה והנאה.

הערב הוזמנתי לרשת קפה גרג לבדוק מקרוב את השקת תפריט הילדים החדש שעוצב בהתאם לקטנטנים בדיוק כפי שהם אוהבים, התפריט משלב ארוחות מכל העולם ומהמטבחים השונים, עוצב בשפה איורית ייחודית בקונספט מדליק של "מגלי הארצות של גרג" הכולל גם דפי צביעה ופעילויות מדליקות לילדים.



הארוחות עשירות ומגוונות במחיר אטרקטיבי במיוחד - 29 ₪ בלבד וארוחת תינוקות במחיר של 10 ₪ בלבד! מלבד זאת בזמן שההורים נהנים מקפה טוב ושיחה, יוכלו הילדים ליהנות במשחקיה מהמתקנים השונים: מתקן אוטו מעץ, שולחנות ציור, בריכת כדורים, מגלשה, מכונית מכריות, סוס נדנדה, קוביות עץ גדולות לבניית בית, קוביות פלסטיק לבניית מגדלים, ספרים ועוד בסניפי קניון חיפה, קניון גבעתיים, קניון ביג פאשן דנילוף טבריה וקניון עזריאלי מודיעין.






בתפריט כאמור היצע מגוון מאוד בו נוכל למצוא: ארוחת בוקר, טוסט, פיצה פיתה, פסטה, שניצלוני דג (או עוף בסניפים שאינם כשרים. כל המנות מוגשות עם שתיה לבחירה ורול שוקולד לקינוח. 

ארוחת התינוקות מורכבת מ-3 מרכיבים לבחירת ההורה: אורז לבן, אבוקדו, גבינת עיזים, מחית בטטה, עגבנייה קצוצה, מלפפון קצוץ. הארוחה מורכבת מירק מבושל או טרי, חלבון ופחמימה. וכל הורה יכול להרכיב את הארוחה כך שתתאים לתינוק שלו- במחיר כאמור של 10 שקלים בלבד. 

תפריט מנות הילדים כולל את המנות הבאות: 

הרי ארוחת הבוקר - ביצה לבחירה, גבינת שמנת, צהובה, צנימים, ירקות טריים, כוס שוקו או מיץ ורול שוקולד לקינוח .



ג'ונגל טוסט - טוסטוני עמק, ירקות טריים, גרעיני תירס, כוס מיץ ורול שוקולד לקינוח.


עמק פיצה פיתה - פיצה פיתה, ירקות טריים, גרעיני תירס, כוס מיץ ורול שוקולד לקינוח .



מפרץ נאגטס דג - נתחי דג בציפוי פריך, צ'יפס דק, ירקות טריים, גרעיני תירס, כוס מיץ ורול שוקולד לקינוח .



איי פסטה - פסטה ברוטב עגבניות, ירקות טריים, גרעיני תירס, כוס מיץ ורול שוקולד לקינוח .



בזמן שההורים נהנים מקפה טוב ושיחה, יוכלו הילדים ליהנות במשחקיה מהמתקנים השונים: מתקן אוטו מעץ, שולחנות ציור, בריכת כדורים, מגלשה, מכונית מכריות, סוס נדנדה, קוביות עץ גדולות לבניית בית, קוביות פלסטיק לבניית מגדלים, ספרים ועוד. 








ניתן להשיג  ב- 110 סניפי הרשת ברחבי הארץ
בקרו אותנו באתר ובעמוד הפייסבוק:

https://www.facebook.com/gregcaf

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה