יום חמישי, 28 ביוני 2018

מותג העגלות המוביל סטוקי משיק בימים אלו את עגלת Xplory v6


חברת סגל קיבלה את הזיכיון הבלעדי למותג סטוקי בישראל 
אשר בימים אלה משיקה את עגלת Xplory v6 



חברת סגל מייבאת ומשווקת ריהוט לתינוקות למעלה מ-70 שנה והפכה במרוצת השנים לבית למותגי תינוקות מובילים. לאחרונה קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג סטוקי ובימים אלה משיקה את הדבר הבא בתחום העגלות Xplory v6. 



רוני סגל, מנכ"ל ובעלים חברת 'סגל': " אנו נרגשים על הבחירה בחברת סגל לשיווק והפצה של מוצרי חברת סטוקי בישראל זאת בעקבות הצלחת המותג בחו"ל והביקוש בארץ. אנו מתכוונים להרחיב בהמשך את ליין המוצרים ולהגדיל אותו בצורה משמעותית כדי להציע לקהל הישראלי את כל ההיצע האיכותי והמעוצב של חברת סטוקי". 



לראשונה מגיעה החברה הסקנדינבית לשיווק על ידי חברה מובילה ומוכרת בישראל ותחת מותג בשוק הישראלי, למרות שמוצריה נמכרו פה בעבר. חברת סגל הישראלית נבחרה לשווק את מוצרי החברה הייחודיים והאיכותיים. בין המוצרים הראשונים אשר יגיעו לישראל וישווקו על ידי חברת סגל: כיסא ה-Tripp Trapp האייקוני, Flexi Bath האמבטיה המתקפלת, ועגל האקספלורי הייחודית שלאחרונה הושק דגם מתקדם וחדשנו xplory-v6. v6. בהמשך יורחב ליין המוצרים למנשאים, ריהוט לחדרי תינוקות ועוד. 



חברת סטוקי נוסדה בשנת 1932 בעיירת החוף אלסונד שבנורבגיה כיצרנית מוצרי ריהוט איכותי. המוצר הראשון שנועד לילדים, כיסא ה-Tripp Trapp שיצא בשנת 1972, עורר גלים בשוק המקומי והעולמי, נמכר בלמעלה מ-10 מיליון יחידות, ונותר עד היום מוצר הדגל. במשך שלושה דורות הייתה החברה בבעלות משפחת Stokke, בשנת 2014 נרכשה החברה על-ידי חברת ההשקעות NXMH היושבת בבלגיה ונמצאת בבעלות מלאה של תאגיד NXC הדרום קוריאני. לסטוקי מערך הפצה חובק עולם בלמעלה מ-80 מדינות, וכן חברות בנות באירופה, ארצות הברית ואסיה. 

השקת עגלת Stokke Xplory v6 

סטוקי Xplory v6 היא העגלה המהפכנית ביותר בקטגוריית העגלות הרב תכליתיות. העגלה של סטוקי שיצאה לשוק ב-2003 הציגה עיצוב ייחודי הממשיך להיות רלוונטי גם היום. העגלה יוצאת הדופן הזו לוקחת את החדשנות לגבהים חדשים עם פונקציונליות ייחודית ויכולת מתקדמת להשתנות בהתאם לצרכים ולגיל התינוק. המושב המתכוונן מאפשר להושיב את התינוק כשהוא פונה לכיוון ההורים, ומעניק קשר עין ותחושת ביטחון. העיצוב החכם והאינטואיטיבי הופך את סטוקי Xplory v6 לחלום על גלגלים. הגלגלים הסובבים על ציר של 360 מעלות מאפשרים ניווט ללא מאמץ גם באזורים הכי צפופים בעיר. עם שתי אפשרויות ישיבה, עם הפנים להורה ועם הפנים החוצה, וגובה מושב מתכוונן, מציעה העגלה החדשה מבחר כמעט אינסופי של מנחי ישיבה שיתאימו לצרכים המשתנים של המשפחה. ה-V6 מתאימה לתינוקות מגיל לידה עד 15 קילו, ומציעה עריסה נוחה בעיצוב חדש עם מזרן בטכנולוגיה חדשנית ומשופרת, מושב מרופד בנדיבות עם גגון מרווח, ואפילו פתרון לאחים גדולים עם תוספת טרמפיסט. 

בין שאר היתרונות של ה- סטוקי Xplory v6ניתן למצוא גם: 

כוונון ייחודי של גובה המושב, ידית ארגונומית מתכווננת בהתאמה לגובה העגלה, 2 צבעי שלדה – שחור או כסף, מסעד רגליים משופר למושב, גגון מרווח הנפתח ונסגר, תיק קניות שחור בעיצוב חדש המגיע עם כל דגמי העגלה, מבנה חזק ואיתן, גלגלים קדמיים ננעלים, אפשרות לאמבטיה עם מזרן סונלן נושם, לשימוש מגיל לידה עד משקל 9 ק"ג עם אמבטיה, לשימוש מגיל 6 חודשים עד משקל 15 ק"ג עם מושב , מבחר של 9 אריגי טקסטיל. 


המחירים נעים בין 5990- 6490 ₪ לעגלת אקספלורי V6, כיסא טריפ טראפ 990 ₪, אמבטיה 249 ₪. 

מיועדת להגיע בקרוב מיטה מודולרית שגדלה עם הילד. 

המוצרים יימכרו ברשתות מוצרי התינוקות והילדים ברחבי הארץ. 

חברת סגל 

חברת סגל מייבאת ומשווקת ריהוט לתינוקות למעלה מ-70 שנה והפכה במרוצת השנים לבית למותגי תינוקות מובילים. החזון של החברה הוא ליצור לתינוק סביבה נעימה ומגינה שתשרה עליו שלווה וביטחון. מיום היווסדה, הציבה חברת סגל את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור מוצריה באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים וייצור בשיטות מתקדמות. 

פרטים נוספים באתר סגל: https://stokke-distributor.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה