יום רביעי, 6 ביוני 2018

GIGI" מעבדות קוסמטיקה" משיקים מסכת גמישה ומתקלפת Second Skin Mask



GIGI" מעבדות קוסמטיקה" משיקים מסכת גמישה ומתקלפת Second Skin Mask 
מסדרת NUTRI-PEPTIDE! 


ממש בקרוב אחגוג את יום הולדתי ה-40, משום מה (או שמא משבר גיל הארבעים) ממש לא מחכה לחגוג את המאורע, למרות שאני יודעת שברוחי אני צעירה ואף אומרת לחברותי לא אחת כי גיל הוא רק מספר בתעודת הזהות מרגישה שמשהו בגופי מתחיל להזדקן, כאילו וחוששת מהופעת המספר העגול הזה, אל תשאלו למה, זה פשוט קיים.

על כן משתדלת למצות את כל האמצעים ולנסות עד כמה שניתן לא להזדקן- בימים אלו עוברת תהליך ארוך (אך יחד עם זאת כיפי) של שמירה על אורח חיים בריא, שתייה מרובה וספורט.

זהו התהליך הפנימי אולם יחד עם זאת צריך להשקיע גם בתהליך החיצוני וזהו שמירה על עור פנים צעיר, זוהר וקורן- במיוחד לשם כך התנסתי במסכת הפנים הגמישה ומתקלפת של מעבדות GIGI.

מרחתי את המסיכה והמתנתי כ-20 דקות, לאחר מכן הורדתי בעדינות, שטפתי את השאריות במים והאור קיבל מראה זוהר, קורן ומלא ברק- האמת? כיף אמיתי, מהיום ניתן להנות מפינוק ביתי מהיר, זריז ויעיל!

מסכת Second Skin Mask מסדרת NUTRI-PEPTIDE - הינה הדור החדש בתחום המסכות המשלבת חומרים פעילים ובעלת מרקם גמיש היוצר אפקט מרענן ומחדש לעור הפנים! המסכה בעלת מרקם גמיש היוצר אפקט מרענן ומחדש לעור הפנים.

Second Skin Mask מצטרפת למגוון המוצרים החדשניים והפעילים שהקנו לסדרת NUTRI PEPTID פופולאריות ומוניטין בינלאומי. המסכה מחזירה לאופנה את המרקם הגמיש והמתקלף של שנות ה-80' - בנוסחה חדשה ובתוספת מרכיבים טבעיים שהטבע מספק לנו מאז ימי בראשית. 

Second Skin Mask מתאימה לכל סוגי העור - גברים ונשים - לטיפוח אישי 1-3 פעמים בשבוע. 

אופן השימוש: מורחים שכבה על הפנים, סביב העיניים וסביב הפה. ממתינים 20-15 דקות או עד להתמצקות מלאה. מסירים מכיוון הסנטר בקילוף עדין כלפי מעלה. שוטפים את השאריות במים פושרים ומשלימים את הטיפוח במריחת קרם לחות. 

לנשים: המסכה מומלצת לטיפול בעור עייף ודהוי הסובל מחשיפה מוגברת לפיח, קרינה, מתח ואיפור יומיומי. מומלץ למרוח את המסכה בשעות הערב, להירגע ל-15 דקות, להסיר ולסיים את הטיפול עם "קרם לילה מזין" מסדרת NUTRI PEPETID. 

לגברים: המסכה המתקלפת מומלצת לשימוש לאחר הגילוח להעצמת פעולות הטיהור, מניעת צמיחה פנימית והרגעת העור. לעור דהוי ועייף מומלץ לסיים את הטיפול עם "קרם לילה משקם" מסדרת אסטר C. 

יתרונות עיקריים: 
סופחת ומטהרת רעלנים המצטברים מערפיח 
מזרזת זרימת דם להגברת פעולת הניקוי העצמי של העור 
מצמצמת נקבוביות ומעניקה גמישות ורכות 
מסירה תאים מתים ויוצרת מרקם אחיד 
מעדנת ומעלימה קמטוטי יובש 
מעניקה לעור מראה רענן, בהיר ומלא חיים 

אודות GIGI" מעבדות קוסמטיקה" 

GIGI מעבדות קוסמטיקה הינה חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, הקיימת כ-60 שנה ופועלת מעבר לישראל ב- 40 מדינות ברחבי העולם. תחת המותג GIGI מעבדות קוסמטיקה יש יותר מ-500 מוצרי טיפוח ייחודיים, המיועדים לטיפול מקצועי מידי קוסמטיקאית בקליניקה המקצועית ולשימוש עצמי בבית. מוצרי החברה עוברים בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות ומבחני מעבדה להוכחת יעילות. בבחירת המרכיבים ובתהליך הפיתוח מושם דגש על התאמתם לתנאי החיים המודרניים ולתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למחזור. אתר GIGI: http://www.gigi.co.il/



להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "GIGI מעבדות קוסמטיקה" ומכוני יופי ברחבי הארץ או בטלפון 03-9258888

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה