יום ראשון, 17 ביוני 2018

ליצור רגע של קיץ עם מתכוני קפה קר איטלקיים




ליצור רגע של קיץ עם מתכוני קפה קר איטלקיים 
נספרסו חושפת שתי תערובות קפה במהדורה מוגבלת המיועדות לקפה קר בהשראת מתכונים איטלקיים 



הקיץ הלוהט כבר ממש כאן וכולנו מחפשים רק להתרענן, חלקנו בורחים למזגן המקפיא, חלקנו למים הקרירים וחלקנו רק רוצים לשתות משקה מרווה, קריר וטעים- בדיוק לשם כך הגעתי להמליץ לכם על הרגע המושלם שחוויתי אמש- כל היום בילינו עם הילדודס בבריכה בחום הנוראי, השמש היוקדת לא פסחה עלינו גם כשרבצנו במיים שעות רבות, בשובינו הביתה הדבר היחיד שרציתי (טוב, מלבד המזגן) היה משקה צונן ומרווה במיוחד- לשם כך מיד הפעלתי את מכונת הקפה והכנתי קפה קר מרענן ואיכותי לגדולים ואף הקטנים הצטרפו לחגיגה.

כדי להבטיח קיץ מושלם לאוהבי הקפה האיכותי, משיקה נספרסו שתי תערובות קפה חדשות בהשראת מתכונים איטלקיים למשקאות קפה קר. התערובות החדשות שואבות השראה משני מתכוני קפה קר אהובים באיטליה. Ispirazione Salentina, תערובת עם תווים מודגשים, אך מאוזנת, בעלת מרקם חלק ו Ispirazione Shakerato, תערובת עוצמתית עם תווי קקאו. 



להעצמת חוויות הקיץ, משיקה נספרסו מארז להכנת קפה קר הכולל 2 כוסות מתכונים VIEW, 2 מכסי סיליקון שהופכים כל אחת מהכוסות לשייקר לשיקשוק אופטימלי של המשקה ומגש קוביות קרח מהודר מסיליקון (מחיר המארז: 95 ₪, ברכישה של 5 שרוולים ומעלה תינתן הטבה לרכישת המארז ב 65 ₪). 



כמו כן משיקה החברה מוצר ייחודי- בקבוק אישי לנשיאת קפה קר Nomad עם קשית מובנית (מחיר הבקבוק: 79 ₪, ברכישה של 5 שרוולים ומעלה תינתן הטבה לרכישת הבקבוק ב 49 ₪). 

תערובות קפה בהשראה איטלקית -Ispirazione Shakerato 
תערובת פולי קפה מורכבת מ 100% ערביקה מגוואטמלה, אתיופיה ומדינות נוספות. התערובת נוצרה בהשראת המתכון האיטלקי הידוע לקפה קר, Café Shakerato. תערובת הקפה הינה בעלת גוף מלא, עם תווי תבלין ארומטיים, המשתלבים עם תווי קלייה. שקשקו אספרסו וקרח ותהפכו את הקפה שלכם למשקה מרענן, אלגנטי, בעל גוף מלא ומוקצף. קצף הקפה, סמיך וזהוב, מעניק טעם מתקתק ומעודן לקפה מרענן ועשיר בטעמים. 

המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל), ריסטרטו (25 מ"ל) 

מתכון לקפה קר שקרטו, עוצמתי ומעורר כמו ברומא 
כפית סוכר בכוס לונגו 
40 מ"ל אספרסו 
3 קוביות קרח (90 גרם)
לשקשק במרץ ! 

Ispirazione Salentina 
תערובת פולי קפה מזן רובוסטה וערביקה מאוגנדה, אתיופיה ומדינות נוספות. התערובת בהשראת המתכון האיטלקי הידוע לקפה קר, ,Café alla Salentina הפופולארי בדרום המדינה ומורכב ממנת אספרסו, קרח וחלב שקדים. תערובת עוצמתית אך הרמונית. בזכות פולי הרובוסטה נחשפות ארומות אגוזיות עשירות ותווים עציים. התוספת של חלב השקדים מוסיפה מתיקות נעימה ומרקם קרמי קטיפתי למשקה אהוב זה. 

המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל), ריסטרטו (25 מ"ל) 

מתכון לקפה קר בדיוק כמו ששותים בסלנטינה.....
2 קוביות קרח גדולות בכוס לונגו 
30 מ"ל חלב שקדים 
5מ"ל מי סוכר 
25 מ"ל אספרסו 
לערבב ולשכוח מהחום 

עלות שרוול קפה, 10 קפסולות: 25.5 ₪ 



למתכונים נוספים לקפה קר כנסו לאתר המתכונים של נספרסו:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה