יום שני, 18 ביוני 2018

עונת הטיולים כבר כאן, מספר טיפים לעבור אותה בקלות


מסיבות הסיום עוד רגע וכבר יסתיימו להן ואז תגיע תקופת החופש הגדול (התקופה האהובה עלי בשנה), תקופה בה נטייל ברחבי ארצנו הקטנטונת ואף בעולם, כל שנה טרם נסיעתו לחו"ל אני נכנסת להתקף חרדה ומתחילה לרכוש בערך את כל בית המרקחת, החל מכדורים/סירופ לכאבי ראש, טיפות אוזניים ועוד ועוד, אולם לא אחת כאשר אנו מטיילים (ואנו מטיילים המון) אני חושבת שתמיד יש עוד דברים אותם צריכים להכניס למזוודה.

השנה הצטיידתי בשני מוצרים מצוינים שיעזרו לנו לעבור את תקופת הטיול בקלות ובנעימות, כאלו שיגרמו לתופעות המתישות והמעצבנות לעבור בקלילות- ניסיתי בעבר והפעם חייבת להמליץ גם לכם להוסיף למזוודה טרם הנסיעה.

ג'ל עיסוי מקרר אנטיסטקס- אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל כל טיול שלנו לחו"ל כולל המון מסלולי הליכה, לא אחת אני חוזרת ארצה עם כאבי רגליים קשים, לעיתים אף רגליים נפוחות ו/או קלופות כתוצאה מההליכות הרבות, בנסיעתי האחרונה השתמשתי בג'ל המצויין של אנטיסטקס והופתעתי בענק- הג'ל  מסייע להקלה מיידית של כאבי רגליים, תחושת כבדות ועייפות, וצינון והרגעת העור. ג'ל אנטיסטקס מכיל תמצית מנטה ותמצית עלי גפן אדומה ((AS195® Vitis Vinifera, שמוכרים ברפואה כנוגדי חמצון רבי עוצמה. משווק ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, בקופ"ח מאוחדת ובבתי טבע. במחיר 79.50 ₪. לקופון הנחה.



עוד מוצר שהפעם יתלווה אלינו לראשונה- צמידים המקלים על בחילות בילדים ובמבוגרים - הנסיך בן ה-12 סובל מאוד בנסיעות ולא אחת אנו נאלצים לעצור בשולי הדרך על מנת שיוכל להקיא הפעם אנו נשתמש במוצר אשר שמעתי עליו רבות-הפתרון הטבעי להקלה על בחילות בנסיעות: צמידים עם כפתורי פלסטיק, המפעילים לחץ מתמשך על נקודה הממוקמת 3 אצבעות מעל שורש כף היד, ועל פי הרפואה הסינית מקלה, תוך דקות, על תחושת הבחילה. הצמידים מתאימים לשימוש רב-פעמי וניתן לכבסם. צמידי סי בנד (SEA-BAND) בישראל נמכרים ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ב-71 ש"ח. לקופון הנחה



טיפים למניעת בחילות בנסיעות 

  • מומלץ להימנע מצריכה רבה של אלכוהול. 
  • מומלץ להימנע מאכילת מזון חריף, מתובל מדי ומאוכל שומני, שגורמים לתחושת מלאות. 
  • החלק האמצעי מעל הכנף הוא האזור הרגוע ביותר במטוס. 
  • במכונית ובאוטובוס השתדלו לשבת מקדימה עם הפנים לכיוון הנסיעה. 
  • באניה, החדרים בקומות התחתונות במרכז "יציבים" יותר, מהחדרים הגבוהים ומהחדרים החיצונים. 
  • אם אתם מודעים לנטייתכם לסבול מבחילות בנסיעה, הימנעו מקריאה ומעיסוק בסלולריים. 
  • אוויר צח ומיקוד המבט בנקודה מרוחקת מסייעים למנוע בחילות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה