יום רביעי, 6 ביוני 2018

Temple Bar- בר אירי מדליק שובר שגרה

בטרפת היומיומית שלי לעיתים כל מה שאני רוצה זה רק לשבור קצת שגרה, לצאת לדייט זוגי עם בעלי ו/או לעשות ערב מהנה עם החברים הקרובים, אמש הודעתי לזוגי לא לקבוע תוכניות ויצאנו לערב שובר שגרה ב-Temple Bar- הבר האהוב עלינו ביותר, כאן מקבלים חוויה אחרת, חוויה אירית מדליקה- העיצוב , התפאורה , האוירה , התפריט ומגוון הבירות והאלכוהול כל אלו בהחלט יגרמו לכם לחוש כאילו וקפצתם לביקור קצרצר בחו"ל.
בטמפל בר מציעים לקהל 21 סוגי בירה מחבית , בירה מתחלפת מדי חודש, תפריט קוקטיילים מרעננים ויינות מכל העולם!
עוד להיט מעולה גילינו אמש , במקום יש האפי אוור – Temple Bar – Irish Pub בימים א'-ה' בין השעות 17:00-20:00 על מגוון הבירות מחבית, ההטבה ליחיד (מבצע מעולה, את הבירה הראשונה ניתן להזמין עד השעה שמונה ואת השניה אין בעיה עוד הרבה לאחר מכן).
תפריט האוכל החדש והמרענן מורכב מטעמים וניחוחות המתאימים במיוחד לליווי הבירה ומציע נשנושים כמו צ'יפס בטטה, קרפצ'יו פילה בקר וסלט קפרזה, לבין מנות מושחתות במיוחד של ספריבס עגל, פיש אנד צ'יפס ודורום אנטריקוט (להיט אגב, תיכף ארחיב עליו), כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, זה שמעוניין לשתות ולנשנש וזה שמעוניין לאכול סלט טעים ומפנק (ולשמור על הגזרה) וזה שבא לאכול ארוחה טובה.



אגב כאן ניתן למצוא מבחר פינות ישיבה, החל משולחנות בודדים, פינות ישיבה (כמו שאנחנו ישבנו אמש) - תאים שמותאמים לעד 10 חבר'ה עם ישיבה אינטימית, טלוויזיה גדולה (בשידורי הספורט ניתן להנות כאן משידורים חיים ו/או סתם שידורי MTV) ואף חדר VIP המותאם לביקור של עד 40 חברים.

רגע לפני שאתחיל אני חייבת לציין לטובה את השירות המהיר , עוד בעת קבלת הזמנת המנות המלצרית מקלידה את הזמנת השניה ולא חולפות יותר ממספר דקות בודדות והשתיה כבר בדרכה לשולחן, הזוגי התחיל את הארוחה לצד בירה מהחבית, קרירה וצוננת:

למנה ראשונה בחרנו במנה מדהימה בהמלצתה של המלצרית החביבה והמקסימה שלנו- קרפצ'יו ארטישוק- פרוסות דקיקות של ארטישוק, סלסה ורדה, פלפל חלפיניו ופרמז'ן, מוגש עם טוסטונים- אחת המנות המצויינות שדגמנו לאחרונה- לרוב אנחנו מכירים את מנת הארטישוק כצלוי אולם כאן הופתענו וקיבלנו פרוסות דקיקות של ארטישוק מלווה בטעמים נפלאים של עלי בייבי, נענע, פלפל חלפיניו, צנוניות - את כל העונג הצרוף הזה עטף רוטב קטיפתי ופרמז'ן מגורד- בכל ביס תקבלו לונה פארק של טעמים בחיך:

למנה עיקרית הזוגי בחר ב-דורום אנטריקוט פיתה דרוזית, רצועות אנטריקוט וירקות על הפלאנצ'ה- מנה גדולה ועשירה מאוד, פיתה דרוזית מגולגלת עם המון רצועות אנטריקוט מתובלות בעדינות ובמתינות בצירוף רצועות ירקות על הפלאנצ'ה, המנה מוגשת עם המון ציפס קריספי, חמים וטעים- מנה מצויינת:



מאחר ואני שומרת על תזונה נכונה בחרתי ב- סלט עוף ושקדים -חזה עוף חתוך לרצועות על סלט ירוק רענן עם שבבי שקדים, בצל ירוק, גזר, עגבניות שרי, בצל סגול ברוטב וינגרט בלסמי מוגש עם לחם הבית- סלט נהדר, עם שפע ירקות רעננים וטריים, עם מנה מכובדת מאוד של רצועות חזה עוף עסיסיות - גם המנה הזו כקודמתה עשירה וגדולה מאוד, ובהחלט מתאימה לסועד רעב מאוד ו/או שני סועדים:




על הקינוח הפעם ויתרנו וזאת מאחר והארוחה הייתה דשנה ומשביעה עד מאוד- אך מצרפת לעיונכם את התפריט:


חייבת לציין לפני סיום כי השירות כאן מוקפד מאוד, איכותי, אדיב ושרירותי, האוכל טעים במיוחד, נהננו מכל ביס וביס, מחירים נוחים לכל כיס - ממליצה בחום!

הטמפל בר הוא מקום המפגש האידיאלי לחובבי וצופי משחקי הכדורגל והכדורסל! שידורי ספורט על גבי מסכי ענק עם "קומבינה" מנה במיוחד לחלוקה בין חברים! אוהבים ספורט? התכוננו כי בקרוב בשידורי המונדיאל יהיה כאן שמח


לאוהבי הג'אז - כדאי להתעדכן כי ממש בקרוב מתחילים ליין אפ של הופעות ג'אז- הלהקה תופיע במועדים המצויינים מטה:




סינמה סיטי גלילות, רמת השרון


שעות הפעילות:
א' - ב'- 18:00 ועד אחרון הלקוחות
ג' - ה'- 17:00 ועד אחרון הלקוחות
ו'- 18:00 ועד אחרון הלקוחות
שבת - 13:00 ועד אחרון הלקוחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה