יום ראשון, 10 ביוני 2018

הסוד שלי לירידה במשקל

מי שעוקב אחר הבלוג שלי יודע כי בתקופה האחרונה (למעלה מ-13 שבועות אבל מי סופר) אני בתהליך של ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא, אחד הגורמים שמלווים אותי מתחילת התהליך אלו הם מוצרי הרבלייף אשר מסייעים בידי לעבור את התהליך בקלות, ביעילות ועם תוצאות.

לאורך כל שעות היממה אני חיננית, לא עייפה, לא סובלת מנפיחויות ומתחושת כבדות אבל הכי חשוב מאושרת, יורדת במשקל (השלתי כבר 13.5 ק"ג) , אוכלת נכון, שותה המון מים (ותה של הרבלייף), עושה ספורט ונאמנה כל כולי לתהליך.

הפעם אני רוצה לספר לכם על השייקים המצויינים של החברה - שייקים על בסיס וניל ושוקולד. 



השייקים של הרבלייף מהווים ארוחה מאוזנת, מזינה וטעימה ומגיעים בצורת אבקה עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרלים. המשקאות יכולים להוות תחליף טעים, מגוון, מאוזן וכשר לארוחה שלמה המכילה את כל רכיבי המזון, להם זקוק הגוף. 

לדברי פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת של החברה: "אנשים צורכים ביום כ-15% חלבונים, בעוד שהרמה האידיאלית המומלצת לצריכה היא כ-30% - משקאות החלבון של הרבלייף, מהווים תחליף לכמות החלבונים היומית". 

אבקות השייק מהוות פתרון קל ונוח לקבל ארוחה מאוזנת, בפחות משתי דקות. 


מתכון להכנת שייק וניל שקדים ואפרסק : 


מרכיבים: 
2 כפות תערובת אבקה להכנת משקה בטעם וניל 
250 מ"ל חלב שקדים 
אפרסק קטן 
1/4 כפית תמצית שקדים 
מספר חתיכות ג'ינג'ר 

אופן ההכנה
מניחים את כל המרכיבים בבלנדר ומערבלים עד שקוביות הקרח מרוסקות היטב. קוביות הקרח הן אופציה לא חובה . 


מתכון להכנת שייק חלבון עם חלב שקדים ושוקולד : 

מרכיבים
2 כפות תערובת אבקה להכנת משקה בטעם שוקולד 
3 כפות מדידה אבקת חלבון 
1 כוס חלב שקדים לא ממותק 
3-5 קוביות קרח 

אופן ההכנה
מניחים את כל המרכיבים בבלנדר ומערבלים עד שקוביות הקרח מרוסקות היטב. קוביות הקרח הן אופציה לא חובה. 

לרוויה 



ניתן להשיג בטלפון- 03-943115 israeldr@herbelife.com

באתר החברה http://herbalife

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה