יום שבת, 9 ביוני 2018

מסעדת Piano Piano - קפיצה קטנה לאיטליה

אנו נמנים על חובבי האוכל האיטלקי על כל סוגיו (ואף הקיץ נוסעים לדגום ולהתנסות מקרוב), אחת המסעדות האיטלקיות הכיפיות שמציעות אוכל נפלא ובמחירים נוחים לכל כיס הינה מסעדת  Piano Piano לה שלושה סניפים: נתניה, כפר סבא ויקנעם.

כאן נמצא תפריט עשיר שכולל מבחר פסטות איכותיות, פיצות קריספיות ודקות וכמו כן מנות קרניבוריות איטלקיות מפנקות. 

אוהבי הפיצות יחגגו ברשת, מדובר בפיצות איטלקיות מפנקות וטעימות במיוחד אשר נאפות בתנור עצי הדר (היחיד אגב מסוגו בארץ) שיובא במיוחד למטרה זו מאיטליה.

בתפריט שלל אופציות יצירתיות כגון פיצה קצ'יטורה עם מוצרלה, פפרוני, בייקון בצל וזיתי קלמטה, פיצה Piano, עם מוצרלה, בצל, מחית כמהין, בייקון וביצת עין, פיצה קווטרו פרומז'י - ארבע גבינות ועוד.

מסעדת פיאנו פיאנו מעוצבת בסגנון של בית חם ומודרני בטוסקנה. במסעדה מקומות ישיבה מרווחים ובר אכילה נוח, מטבח פתוח לעיני הסועדים.





בימים אלו הרשת מציעה ארוחות עיסקיות ערב החל מהשעה חמש במחירים מדהימים (כיף אמיתי):
מנת לחם+מנה ראשונה+מנה עיקרית במחיר של 69 שקלים בלבד.
מנה עיקרית+ קינוח+ שתיה חמה במחיר של 69 שקלים בלבד.
מנה ראשונה+מנה עיקרית+ קינוח במחיר של 89 שקלים בלבד.



אז בסופ"ש האחרון הצפנו נתניה ורגע לפני שהגענו למלון הגענו למסעדה לדגום את הארוחות העיסקיות עליהן שמענו רבות, בחרנו ב-2 מנות עיסקיות ויצאנו שבעים ומרוצים.

למנות ראשונות הזמנו:

פולנטה - קרם תירס קטיפתי ומענג עם רצועות פרמזן ופיטריות צלויות- מנה חלומית, קטיפתית וטעימה במיוחד:





מאזטים איטלקיים- 4 מנות טאפסים מדליקים שכללו: כרובית מטוגנת על מצע יוגורט, כדורי ריזוטו חמימים, קריספיים וטעימים במיוחד, ארטישוק על מצע יוגורט, עגבניות, בצל, זיתי קלמטה וגבינת פטה- כל אלו היוו עבורנו יריית פתיחה מרשימה וכיפית במיוחד לתחילת הארוחה:
 





פוקאצה חמימה, קריספית ונפלאה לשילוב עם המנות הנהדרות:



למנה עיקרית אני בחרתי בסלט VERDE- תערובת חסות ועלים בייבי, גזר, כרוב, בצל סגול, עגבניות שרי וזיתי קלמטה ברוטב ויניגרט דבש- סלט טעים במיוחד, מנה גדולה ועשירה מאוד, ירקות רעננים ופריכים עם תוספת עשירה של עוף ופיטריות ואת כל העונג הזה עוטף רוטב קטיפתי במיוחד:





הזוגי חובב הבשר בחר בראדיטורה בולונז-רדיאטורה עם תבשיל בשר טחון, רוטב פומודורו, שום, ציר בקר ובזיליקום - גם מנה זו כקודמתה הינה מנה עשירה, גדולה, בעלת טעמים ביתיים מפנקים ואיכותיים בתיבול מדויק ונפלא:




קינחנו ב-פרופיטרול- שלוש פחזניות במילוי קרם פטיסייר על מרק שוקולד חם עם גלידה בננות, אגוזים, שוקולד ושקדים מקורמלים- אוי כמה המנה הזו ענוגה, קינוח מדהים, הפרופיטרולים קריספיים מכילים קרם פטיסייר חלומי ושוחים בתוך אמבט של שוקולד ענוג ומפנק:










מהיום ניתן להנות גם בשעות הערב מארוחה איטלקית, מפנקת, איכותית, טעימה וכל זאת מבלי לקרוע את הכיס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה