יום שלישי, 5 ביוני 2018

מטיילים בקניון? זה הזמן לבקר במסעדת BLACK


מניחה שכולכם מכירים את אותו הסיבוב בקניון עם הילדים, אותו סיבוב שלא חשוב כמה הם יאכלו וישתו לפני היציאה אליו הם תמיד ירצו שוב לעצור לשתות ולאכול, כי הם צמאים ורעבים מאודדדד!

אמש בשיטוטינו בקניון אבנת שבפתח תקווה (אגב, יש סייל מטורף שווה לבקר) עייפנו וחיש מהר הילדים התחילו לקטר שהם רעבים, צמאים ועייפים , מודה! אני שונאת לאכול בקניון, אני מרגשה שכאשר הם אוכלים בקניון הם אוכלים רק ג'אנק חסר טעם, איכות וכלל לא מזין, אולם לפני זמן מה נפתחה בקניון אבנת מסעדת BLACK - אותה מסעדה שהילדים וגם אנחנו ההורים מאוד אוהבים על כן כלל לא חשבנו פעמיים וישבנו לסעוד את ארוחת הערב.

יש לי 3 קרניבורים לא קטנים בבית- הקטן ביותר רק בן 6 והגדול כבר למעלה מארבעים אולם עדיין ניתן לשמח את שלושתם בדיוק באותם המאכלים, הקרניבור הקטן חובב המבורגרים מושבע ויכול לאכול אותם גם לארוחת בוקר על כן מבחינתי הוא מבקר הארוחה המוצלח ביותר שקיים- ואכן לא איחרה תגובתו להגיע והוא הכריז שזה ההמבורגר הטעים ביותר שטעם עד היום (והוא טעם לא מעט).

את הבנים פינקנו בארוחת ילדים שכללה: המבורגר ילדים , מנת ציפס (גדולה), שתיה (מה שרוצים), עוגת יום הולדת או כדור גלידה - הארוחה גדולה מאוד, מוגשת בכל שעות היממה, המלצר בקבלת ההזמנה בודק עם הילד מהם הירקות אותם ירצה בלחמניה, אין תוספות של רטבים מוזרים בתוך הלחמניה כך שיהלדים נהנים בדיוק מהארוחה שהם אוהבים, ההמבורגר הגיע במידת העשייה הנכונה, קציצת בשר עבה ואיכותית, מנה עשירה וטעימה מאוד שחיש מהר נזללה בהנאה מרובה:





לקינוח הם קיבלו כאמור עוגת יום הולדת ו/או כדור גלידה:





נסיכת הבית הזמינה שניצל עוף (בדרך כלל מוגש עם פירה הפעם ביקשנו תוספת ציפס)- מדובר במנה גדולה מאוד, 2 חתיכות גדולות ועבות של שניצל איכותי, חמים וטעים :




הזוגי הפעם ויתר על ההמבורגר והחליט לנסות גזרה חדשה במסעדה- הזמין את מנת העוף בווק- חזה עוף במרינדה עדינה, מוקפץ עם תרד, עגבניות, גזר ובצל בווק. מוגש על פיתה דרוזית דקיקה, עם המון טחינה ורוטב חריף- מנה שנחלה הצלחה מרובה, מדובר במנה עשירה בירקות ונתחי עוף עסיסיים וטעימים (בכמות גדולה)- מנה נפלאה, מצויינת לשומרים על הגזרה ולאלו שלא מתחשק להם ארוחה כבדה מידי:




למרות שמדובר במסעדת המבורגרים כאן כל אחד ימצא את מבוקשו- טבעוניים/צמחוניים/לאלו השומרים על הגזרה/לאלו שרק רוצים לנשנש ולאלו שמחפשים ארוחה מוגזמת וטעימה במיוחד.

הסניף גדול ומרווח, ישנן פינות ישיבה בתוך המסעדה ומחוצה לה, השירות מוקפד ואיכותי מאוד (יש צוות גדול מאוד), האוכל טעים מאוד - ממליצה בחום!!!

רשת BLACK הוקמה בשנת 2004 ,עם פתיחת הסניף הראשון בקרית המדע רחובות. כיום הרשת מונה 16 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, ביניהם גם סניפים כשרים. לאחרונה, נפתח הסניף הראשון מחוץ לגבולות ישראל – BLACK ורשה.

BLACK מציעה חוויה בלתי נשכחת של בשר ואלכוהול. 12 סוגי המבורגר מעולים, ביניהם המבורגר צמחוני, ועוד בשרים איכותיים ומטעמים שכיף לאכול. על הטעמים אחראי השף צחי בוקששתר.

לדבריו, "בשנים האחרונות אני נהנה להכין אוכל פשוט וטעים שאינו מתחכם ומדבר לכל אחד, מסועדים של 'פעם ב-' ועד אניני טעם שאוהבים מאוד את השילובים והטעמים של Black. המנות שלנו עשויות מהבשר הכי טוב בארץ, נתחים מובחרים של בשר ישראלי טרי בשילוב מדויק, יוצרים את ההמבורגר המנצח של בלאק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה