יום חמישי, 21 ביוני 2018

טעים כמו פרי, מרענן כמו מים! פריגת צלול



טעים כמו פרי, מרענן כמו מים! 
פריגת, מותג המיצים המוביל בישראל, מציג חדשנות רעננה לקראת הקיץ:
'פריגת צלול' 


הקיץ הקופח כבר כאן ועימו הרצון ללגום משקה מרענן, מרווה וטעים- בפריגת לא נחים ולרגל הקיץ משיקים את סדרת משקאות הצלולים במגוון טעמי פירות מרעננים, המכילים 10% רכיבי פרי, מופחתים בסוכר עם 19 קלוריות בלבד .



הסדרה כוללת מגוון טעמים: אננס, אפרסק, ענבים ותפוח אשר זכו לציונים גבוהים במבחני הטעימה ומתאימים לחך הישראלי. המשקאות החדשים מאופיינים בקלילות, רעננות, ובמתיקות המותאמת במיוחד לצרכנים אשר מחפשים משקה מרענן וקליל אך עם זאת במתיקות קלה ועם פחות סוכר. 



הילדים שלי מאוד אוהבים משקאות ממותקים, מאחר ואני משתדלת לשמור על תזונה נכונה ואורח חיים בריא מכינסה כמה שפחות משקאות ממותקים הבייתה, המשקה של פריגת צלול מהווה פתרון אידיאלי עבורי, עם מתיקות מעודנת, נטול חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים, מופחתים בסוכר ועם ערך קלורי נמוך (יחסית).



אמש בעת ארוחת הערב כולנו נחשפנו למשקאות, הקטנים וגם הגדולים מאוד אהבו, מצד אחד לנו המבוגרים המשקה לא היה מתוק מידי ומנגד הילדים מאוד התחברו לטעמים - שאפו!

משקאות "פריגת צלול" יושקו הן בבקבוקי 1.5 ליטר ובקבוקי חצי ליטר. 



פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים. 

אודות "פריגת" 

"פריגת" המתמחה בייצור משקאות ומיצים מבוססי פרי איכותיים החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים שבעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות של איכות בלתי מתפשרת המיושמת בכל שלב ושלב: בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים וחדשנות המתמדת, הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה