יום שלישי, 12 ביוני 2018

מלון Oilve אקוודוקט- מלון ספא בגלבוע

חודש יוני הינו אחד החודשים הקשים עבורי במהלך השנה - חודש בו מסיבות הסיום, מסיבת יום הולדת מוקדמת לבני, הכנות, טקסים, ריצות, מטלות- מה לא? זהו חודש שבסיומו אני מרגישה לעיתים כאילו ודרסה אותי משאית, השנה החלטנו אני והזוגי באמצע הטרפת לצאת לסופ"ש רומנטי, זוגי, מפנק, נטול דאגות ומשימות על מנת למלא מצברים טרם הטרפת (שהחלה אמש אגב) .

חופשה למילוי מצברים לרוב הינה חופשה בצפון הירוק ועל כן הפעם בחרנו במלון אקוודוקט מרשת מלונות Oilve שנפתח לא מכבר.



שם המלון אקוודוקט על שם מוליך המים המרהיב ביופיו מתקופת האימפריה העות'מאנית אשר הוביל מים מקיבוץ כברי לעיר עכו, ממוקם בישוב רגבה מול שבי ציון אשר בגליל המערבי. מלון אקוודוקט מצד אחד נמצא על פיסה היסטורית, הוא צופה על הנוף המרהיב של הרי הגליל ומצדו השני קיימים חדרים עם נוף לים באמצעות סוויטות מפנקות במיוחד. המלון משלב בתוכו אלמנטים של היסטוריה, נוף, טבע ומים. 





המלון מורכב מ-102 חדרים (ניתן להנות מחדרי סוויטת גן בריכה/סוויטת גן גאקוזי/ סוויטת אקווה, חדרי דלקס עם או בלי מרפסת/חדרי קלאסיק עם או בלי מרפסת וסוויטת דלקס- אנחנו התארחנו בחדרי קלאסיק- חדר בגודל 25 מ"ר, המתאים לאירוח זוגי או לזוג עם ילד. החדר בנוי כחלל אחד, ובו חדר שינה מאובזר עם מיטה זוגית מפנקת וחדר רחצה. עם נוף לבריכה.

אבזור החדר מיטה זוגית, ספה נפתחת, מקלחון, מיזוג אוויר, מכונת אספרסו, מיני בר, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, כספת.



 






עוד נמצא במלון אולם כנסים ואירועים, חדר כושר, בית כנסת ובריכה- אגב, בערב שישי בלובי המלון היה ערב שירה בציבור- ערב נחמד ומהנה.

המלון מאוד מתאים לאירוח משפחות/ לבודדים ו/או לזוגות שרוצים לברוח ולהתנתק מהמולת היומיום. 




מלבד האירוח במלון אורחי המלון יוכלו ליהנות ממתקני הספא של "סנדרין" בתוספת תשלום ובתיאום מראש: חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני, ג'קוזי פנימי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכת זרמים והאט טאב. 

במלון ישנו מטבח קולינרי עשיר, המעניק ללקוחות ארוחות בוקר מפנקות, מטעמים מהקונדיטוריה ומאפים ממכרים- בבופה העשיר מצאנו מבחר גבינות, סלטים מפנקים, מאפים, גחנון, בורקסים, שקשוקה, ביצים ועוד. 

















אם נפשכם חפצה בחופשה מפנקת ברמה הגבוהה, באוכל מושקע ואיכותי ובנוף הגליל המערבי זה המקום עבורכם, הכנסו עוד היום לאתר והזמינו מקומות- הנאה מרובה מובטחת לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה