יום שישי, 15 ביוני 2018

פיטנס בקצב הסמבה



ממש בקרוב אחגוג את יום הולדתי ה-40, כנראה כחלק ממשבר גיל הארבעים התחלתי במסע ארוך (אך שווה במיוחד) לשינוי באורח החיים- ירדתי במשקל כבר כ-14 ק"ג (וממשיכה במלוא המרץ), שותה המון מים והכי חשוב עושה ספורט- אותה פעילות שלא עשיתי לדעתי מסיום ימי בתיכון- תחילת הדרך הייתה קשה ומייגעת אך מאימון לאימון ומהליכה להליכה המטלה הופכת קלה ונעימה יותר.

כחלק מהתהליך החלטתי לרכוש מלתחה חדשה על מנת להרגיש טוב וכיף יותר עם עצמי- הפעם אני בוחרת לשתף אתכם בקולקצייה מדהימה ומיוחדת של חברת RIO GYM, מותג בגדי הספורט והפיטנס הברזילאי אשר עכשיו זמין לכולם עם אתר אונליין בעברית, ידידותי למשתמש ואספקה מהירה מישראל לקנייה מקוונת נוחה ובטוחה לשימוש.

כאן תמצאו קולקציה רחבה, מפתיעה ומגוונת, בגדים מקסימים, מיוחדים והכי חשוב בגדים נוחים מבדים איכותיים וברמה גבוהה- רגע לפני שאמשיך חייבת לציין פרט נוסף, המידות באתר הינן מידות קטנות אולם הטייץ בו אני התחדשתי לדוגמא הגיע במידה M בתחילה חששתי שמדובר בטייץ קטן מידי אולם להפתעתי הרבה הוא יושב פצצה, מחטב ומעצב.



אופנת הפיטנס של המותג הברזיאלי RIO GYM מתאפשרת כעת לרכישה גם בישראל, זאת לאחר שהחברה השיקה אתר לרכישה אונליין. עד היום שווקו מוצרי החברה רק לקהל מקצועי, מאמנים וחדרי כושר מובילים בארץ וכעת לאור העלייה בביקוש וגידול בקהל הרוכשים, הוחלט להשקיע בפתיחה של אתר אונליין המספק חווית קנייה נוחה ושירות מהיר ויעיל. 

חברת RIO GYM נוסדה בריו דה ז'נרו בשנת 2005 ע"י סוניה וסואלי, שתי אחיות עם הרבה תשוקה לספורט וחיבה עזה לאופנת פיטנס איכותית לנשים המספקת מקסימום נוחות ופונקציונאליות. החיבור של המשפחה לארץ והרצון לבסס את קהל לקוחות ישראלי הוביל את השתיים להחלטה כי סואלי תנהל את מערך החברה בארץ ואילו סוניה תמשיך ותנהל את המותג והייצור בריו. 

הרעיון המרכזי שעליו הוקמה החברה הוא מתן דגש על הייחודיות שטמונה בכל אחת מאתנו. אג'נדה זו הובילה את השתיים להחלטה כי כל מוצרי החברה, ללא יוצא מן הכלל, ייוצרו במהדורה מוגבלת (LIMITED EDITION). מספר היחידות מכל פריט נקבע מראש ומיוצר בפעם אחת, ללא חידוש מלאים וייצור נוסף. 

כמו כן על מנת לספק מענה לטעמן המשתנה והמגוון של לקוחות החברה מתעדכנות הקולקציות בכל חודש וניתן למצוא מגוון של פריטים חדשים בכל עת. גם העיצובים והגזירות משתנות בכדי לספק התאמה מרבית לכל מבנה גוף. בכל קולקציה ניתן למצוא סגנונות משתנים, החל מקלאסי - אלגנטי ועד צבעוניות עזה נועזת ומדליקה, זאת תוך התכתבות עם הטרדנים והמגמות של עולם האופנה בכל עונה.

לצד הייחוד האופנתי גם האיכות מוקפדת. החברה עושה שימוש בבדים המיוצרים בטכנולוגיות מיוחדות המעניקות לבד מגוון של תכונות המותאמות לכל פעילות ספורטיבית: 

  • UV PROTECTION – טכנולוגיה המעניקה הגנה מלאה מקרני השמש. 
  • 4-WAY STRECH – בד אשר נמתח ל -4 כיוונים שונים ומאפשר אלסטיות מלאה. 
  • BREATHABLE – בדים נושמים לאיוורר מלא של העור. 
  • MOISTURE WICKING – פיתוח המאפשר ללחות הגוף להתאדות בקלות מהבגד. 
  • ANTI-BACTERIAL – טכנולוגיה המונעת גידולים בקטריאליים.
רגע לפני סיום אני חייבת לשתף אתכם במשהו מדליק במיוחד- שגעת הלבוש המותאם בין הבנות לאמהות לא פוסח גם על המותג ועכשיו אפשר להתאמן ביחד. מותג בגדי הפיטנס הברזיאלי - ריו ג'ים, משיק קולקציית Mini-Me, מתוקה במיוחד, לאימהות ובנות שתימכר באתר האונליין הישראלי שהושק ממש לאחרונה. הקולקציה כוללת, בשלב הראשוני, מגוון של מכנסי טייץ תואמים לאימהות ובנות במבחר רחב של צבעים, הדפסים וטקסטורות המתאימים לילדות החל מגיל 3 ועד גיל 12, ולאימהות עד מידה 46. 



בשלב הבא תוסיף החברה לקולקציית ה-Mini-Me גם מגוון של טופים וגופיות לדור הצעיר. האימהות יכולות ליהנות כבר עכשיו מכל קולקציית הביגוד שכוללת מגוון רחב של בגדי פיטנס ובהם מבחר עיצובים עשיר של מכנסי טייץ ארוכים, קצרים ו-7/8, טופים וגופיות. 

חברת RIO GYM ממוקמת ומייצרת בריו דה ז'נרו – ברזיל, ומשווקת למדינות רבות בעולם שהמרכזית מבניהן היא ישראל, היות ואחת ממנהלות החברה מתגוררת בארץ. כל מוצרי החברה, ללא יוצא מן הכלל, מיוצרים במהדורה מוגבלת ( (LIMITED EDITIONומספר היחידות מכל פריט נקבע מראש ומיוצר בפעם אחת, ללא חידוש מלאים וייצור נוסף. זו הסיבה שהקולקציות מתעדכנות בתדירות גבוהה. 



לצד הקולקציות המתחדשות החברה שמה דגש רב על איכות הבגד ועושה שימוש בבדים שבהם כל היתרונות הדרושים לאימון נוח, נעים ומקצועי: הגנה מקרני UV, אלסטיות מרבית, מניעה של התפתחות בקטריאלית בבגד ושימוש בבדים נושמים ומנדפי זיעה ולחות.


לפרטים נוספים ורכישה: www.riogym.co.il  (משלוחים חינם בכל הארץ)
למידע על מכירות פופ אפ ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של החברה:     https://www.facebook.com/riogymisrael/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה