יום שישי, 15 ביוני 2018

קרניבורים התפקדו!!! ממלכת הבשר בכפר ג'ש

בסופ"ש האחרון בילינו סופ"ש זוגי, רומנטי וארוך בצפון הירוק, ישנן מספר מסעדות אשר סימנו כביקור חובה ובמקום הראשון נמצאת מסעדת האנטר האוס Hunter house (בית הצייד) אשר שוכנת בגוש חלב (כפר ג'ש)- המסעדה אשר רק מצפייה באתר התעוררו כל בלוטות הטעם הינה מסעדת חובה לכל קרניבור מצוי אשר אוהב וחפץ בבשר איכותי, טעים ומיוחד.

המסעדה ממוקמת בכניסה לכפר ג'ש הוקמה על ידי השף באשיר סלימאן אשר מבין באוכל טוב, בנתחים איכותיים ובשירות מעולה- בעל וותק וניסיון בתחום המסעדות למעלה מ-17 שנים, המסעדה מציעה מגוון נתחי בשר משובחים מיושנים אשר נצלים עם המון אהבה, כאן לא תמצאו חומוס ציפס סלט אלא כפי שציינתי מעלה חוויה קרניבורית אמיתית המבוסס על טהרת נתחי הבשר האיכותיים.

מלבד בשרים משובחים הסועדים זוכים כאן גם לאווירה קסומה ולא שגרתית של בית ציידים כפרי שכאילו ונלקח מאגדה אמריקאית ישנה. המסעדה שוכנת במבנה אבן עתיק בכניסה לכפר, תקרת עץ טבעי, כיסאות ענקיים מעץ טבעי, את הקירות מעטרים חפצים שונים של צייד אמיתי : ראש של צבי, רובים, כובע צייד, משקפת , מצלמה, עורות, תיק ציידים, ואלמנטים נוספים.








על השולחנות מונחות קערות של בוטני אדמה טבעיים שהסועדים מוזמנים להשליך את קליפתם לרצפה, כשהאגדה מספרת שהפעולה הזו הביאה מזל לאנשים. במרפסת המסעדה רחבת הידיים ייסובו הסועדים סביב עץ זית עתיק יומין.



השירות במסעדה מוקפד מאוד, שרירותי ואדיב וכל שאלה/בקשה מיד נענית, בילינו כשעתיים וחצי במקום מבלי לשים לב ויכולנו לשהות במקום עוד זמן רב (אגב בהביטי סביבי ראיתי כי כל שאר הנוכחים במסעדה חשו באותן הרגשות, כיף אמיתי לשהות במקום), התענגנו על כל ביס וביס ואם להודות באמת זה היה הבשר הטוב ביותר שאכלתי עד היום.



בכל שולחן כפי שציינתי מעלה ממתינה לסועדים צלחת עמוסת בוטנים לפיצוח עצמי (וזריקת הקליפות ארצה), נשנוש טעים וכיפי עד שמתחילים לאכול.

אז יצאנו לדרך ואט אט הגיעו לשולחננו מבחר מנות, אחת מוצלחת מקודמתה:

סלט ירקות חמצמץ,  טרי ורענן עטוץ בטחינה איכותית ושלל פיצוחים - יש שיגידו שזה רק סלט, אבל בהחלט גם סלט יכול לעוף גבוה, הסלט כאן כל כך טעים שלא הפסקתי לנשנש לאורך כל הארוחה:



ברוסקטה טרטר פילה עגל- בימים אלו תזונתי בנויה על תפריט נטול פחמימות על כן אכלתי את הטרטר כפי שהוא ללא הברוסקטה ומה אגיד לכם? יכולתי לגמור צלחת שלמה מבלי לשים לב, מדובר בטרטר איכותי, טרי, טעים ומדוייק בטעמיו כפי שמעולם לא טעמתי, כל טעם דומיננטי ויחד יצרו חגיגה אמיתית:




נקניקיית מרגז בייצור עצמי של השף- אני משתדלת לא לאכול נקניקיות אך נקניקיה כזו חייבים לטעום ועל כן לא ויתרתי, מדובר בנקניקיה איכותית, טעימה ופיקנטית מעט, מלווה ברוטב צימיצורי טרי וטעים במיוחד:



פרוסות פיקניה מעושנות- פרוסות פרוסות דקיקות של פיקניה מעושנת- מנה שלא תצליחו להפסיק לנשנש, חוויה אמיתית בעיקר בזכות העישון לה זכה הנתח:





ועכשיו הגיעה הפלטה האגדתית, נתחים מדהימים שטרם אכלנו, כל ביס שטעמנו היה רך, נימוח ואיכותי, כזה שממלא את החיך באושר ובתשוקה:
2 צלעות טלה נימוחות, שמנמנות, עשויות במידת העשייה המדויקת וטעימים ברמה אלוהית- כזו שתגרום לכם לרייר, כזו שתגרום לכם לאנחות הנאה.
נתח פילה בקר, גם הוא כצלעות הינו נתח איכותי, ברמה גבוהה, ללא חלקי שומן מציקים, עשוי במידת העשייה המדוייקת, אדמדם ונימוח- שלמות זה כאן! ומעל הכל נחה לה פרוסת חזה אווז שומנית ונימוחה.







ואם לא אכלנו מספיק חיש מהר הגיעה לשולחננו מנה נוספת של סטייק פורטר האוס- נתח שקרניבור אמיתי יתמוגג ולא יצליח לעמוד בפניו גם אם הוא שבע (כפי שאנו היינו), נתח עסיסי, משוייש ושומני, עליו נחות שיני שום קונפי (חלומיות) ומבחר ירקות אנטיפסטי:





אומנם בשלב זה כבר פתחנו כפתור ולא ממש הצלחנו לנשום אך כידוע לקינוחים ישנה קיבה נוספת וחיש מהר הגיע צלחת עתירת כנאפה מקומית (הנעשית ברגע ההזמנה)- גם היא כמנות הקודמות מדוייקת, מפתיעה וטעימה במיוחד, אל תוותרו :






הארוחה כולה הייתה פשוט מענגת, מושלמת וטעימה במיוחד, כזו שתגרום לכם להתפעל ולחשוב עליה גם לאחר כשבוע ימים ואין לי כלל ספק כי לכאן נחזור שוב בקרוב (ואולי אף בכל ביקור בצפון).

בכניסה לכפר ג'יש, ליד בניין המועצה, גוש חלב. 
053-9388003 
שעות פתיחה:
 יום א' - שבת 23:00 - 12:00




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה