יום חמישי, 28 ביוני 2018

לפעמים חלומות מתגשמים עם טל אסתטיקה


ממש בקרוב (עוד שבועיים אם נדייק) אחגוג את יום הולדתי ה-40, השנה לרגל החגיגה החלטתי להעניק לעצמי מתנות שיצעידו אותי קדימה אי שם לעבר העשור החמישי של חיי, מתנות שאקח עימי ואנצור בליבי ובהופעתי- התחלתי לשמור על אורח חיים בריא וירידה במשקל (השלתי כבר כ-15 ק"ג אם נדייק), לא מוותרת על ספורט כל יום (כן, כן, זאת אני) ושותה המון מים, לא מתפתה לשטויות, לא עושה קיצורי דרך, מאושרת בחלקי ובעיקר מרגישה טוב.

מתנה נוספת שהשנה בחרתי להעניק לעצמי זו הסרת שיער בלייזר לצמיתות, זוהי מתנה שהמון זמן חפצתי בה אך השנה כאמור החלטתי שדי!! והגיע הזמן ליישמה.

אז שוטטתי בין האתרים ברשתות השונות, קראתי המלצות וחוות דעת,כיום בשוק יש מגוון רחב מאוד אולם לי היו חשובים מספר דברים שלא הסכמתי להתפשר עליהם:

  1. פיקוח רפואי.
  2. צוות מטפלים מקצועי, אדיב ואיכותי אשר ברשותו תעודות הסמכה להפעלת מכונת לייזר (ולא סתם מתמחים).
  3. מכון נקי, אסתטי ונעים.
  4. מכון גדול ומוכר בעל שם ארצי.
  5. מיקום נוח עם חניה.


הגעתי לטל אסתטיקה אשר לה 5 סניפים ברחבי הארץ והיד עוד נטויה, הרשת הינה רשת  בוטיק חדשה וצעירה אשר מעניקה לכל מטופל ומטופלת יחס אישי כאילו והוא/היא הלקוח/ה היחידים בקליניקה, כל המכשור הינו מהמתקדם והבטוח בעולם.



הרשת מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טיפולים ביניהם: הסרת שיער בלייזר (תיכף ארחיב בנושא), העלמת צלוליט, הצרת היקפים, העלמת קמטים, טיפולי אנטי-אייג'ינג, מתיחת פנים ללא ניתוח, הסרת סימני מתיחה לאחר שינוי במשקל ועוד.




אז כאמור שבוע שעבר הגעתי לסניף רמת גן  (בבניין חניה בשפע), מדובר בסניף מרווח  עם מספר חדרי טיפולים, שקט מאוד, אסתטי, נקי בדיוק כמו שאני אוהבת עם אווירה נעימה ואנרגיות חיוביות, מוזיקת נעימה ושקטה מתנגנת לה ברקע, התקבלתי על ידי צוות הקליניקה שכלל את מנהלת הקליניקה ומטפלות המקום בסבר פנים יפות.

כאשר נכנסנו לחדר הטיפולים קיבלתי הסבר מדוייק על ידי אלונה (מטפלת מדהימה, סובלנית במיוחד ואדיבה מאוד) הן על המכשיר, הן על הטיפול והן על תופעות הלוואי שעתידות להגיע.




טיפולי הסרת השיער נמשכים בין 6-10 טיפולים (תלוי במטופלת - בגוון העור, בזקיק השערה), בטל אסתטיקה מתחייבים לטיפולים עד להסרה מלאה (ייתרון אדיר ומשמעותי), כל טיפול אורך בין 30-60 דקות (תלוי באיזור ההסרה), מרווח הזמן בין טיפול לטיפול הינו 6 שבועות.

אני נמצאת כשבוע לאחר הטיפול הראשוני וחייבת לשתף, אומנם אני עם קצת אדמומיות בעור (לא דואגת, היא תחלוף ממש בקרוב) אולם מאז הטיפול לא גילחתי את הרגליים, השערה לא צמחה כלל עדיין וכאמור אני נמצאת רק לאחר הטיפול הראשון!כיף אמיתי!



כיצד פועלת טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר?
מכשיר הלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך העור.

מכיוון שהאור מכוון לאורך גל המתאים לצבע הפיגמנט הנמצא בשורש השערה, הקרן נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך גורמת להרס השערה.

ממש כמו החשמל, האור הוא אנרגיה שהופכת לאנרגיית חום.

ניצול האנרגיה משמש כדי לחמם את שורש השערה עד כדי נזק והרס שמונעים צמיחה מחודשת של השערה.

למי מתאים הסרת שיער בלייזר?
רוב גווני העור בעולם מתאימים לטיפולי הסרת שיער בלייזר ויוכלו לעבור את הטיפול בהצלחה וליהנות מגוף חלק משיער מיותר.

ישנו מיתוס מוכר שהסרת שיער בלייזר איננה מתאימה לבעלות עור כהה. 
למרות שיש אמת במיתוס, זה למעשה יותר מורכב: אמנם לא כולן מתאימות לטיפול, אך עדיין מכשירי לייזר טובים ומתקדמים מותאמים לרוב גווני העור.

אז קדימה, הזמינו עוד היום תור, התפנקו עם הטובים ביותר והעניקו לעצמכם מתנה אמיתית.

טל אסתטיקה סניף רמת גן
בית נח מנחמי- בן גוריון 38 קומה 2 
טלפון: 050-6860002

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה