יום ראשון, 1 ביולי 2018

לאכול דגים ישירות מן הים- מסעדת הדגים עין גב

בסופ"ש האחרון בחרנו לנפוש בכפר הנופש עין גב, כאן עמדו לפנינו 2 אופציות: האחת לעשות ברביקיו סמוך לחדר או לחילופין לצאת למסעדה, כאשר הקדשתי מחשבה נוספת החלטתי שאם הגענו למנוחה וצבירת כוחות מחודשים אופציה זו ירדה מהפרק ובחרנו לסעוד במסעדת עין גב - מסעדת דגים מצויינת השוכנת בנמל המקומי.



המסעדה החלה דרכה אי שם בשנת 1945 ומאז שמה הולך לפניה, המסעדה מציעה מגוון רחב של דגים טריים מימת הכינרת, פסטות, פיצות לצד סלטים טריים ומנות פתיחה מרשימות והכל מחומרי גלם טריים, באיכות גבוהה מאוד ובטעמים נפלאים.



סועדי המקום זוכים להנות מרחש הגלים, בריזת הים ונוף שאין שני לו לצד האוכל המענג, השירות המוקפד, איכותי ומקצועי מאוד והוייב המדליק.

מאחר והגענו עם הילדים החלטנו לפתוח שולחן ולהנות ממבחר מנות ראשונות שיתאימו לכולם, האמת? חיש מהר והצלחות התרוקנו וזאת מאחר שכל מנה הייתה מוצלחת מקודמתה, אין ספק ששף המקום יודע את העבודה וכי ייצר מנות רעננות, מגוונות עם טאצ' מדליק שמעניק לכל מנה טוויסט מעניין.



רגע לפני שנתחיל חייבת לציין כי כל המנות טריות, מוכנות במקום מידי יום.

למנות פתיחה הגיעו לשולחננו:


כרובית פריכה- רוטב שמנת טחינה, יוגורט עיזים- כרובית מטוגנת קלות (אך לא כבדה כמו בהרבה מקומות אחרים) עם רוטב קטיפתי שנוצר מטחינה ויוגורט עזים (מעניין וטעים פלאים):



סלט של ירוקים עלי חסה, עגבניות שרי, גבינה וסילאן- כביכול סלט שלא אמור להפתיע אולם רעננות הירקות לצד הרוטב המדהים יצרו סלט מושלם, כזה שאפילו הילדים "עפו" עליו:



קרפציו חציל- חציל קלוי, טחינה גולמית, סילאן, סלסה, זרעי עגבניות, צנונית, נבטי אפונה, שמן זית וגבינת פטה עיזים- שלמות זה כאן! מנה מדהימה, מעניינת, שילוב טעמים מדוייק של חומרי הגלם יצר מנה שתגרום לכם ממש ללונה פארק בחיך, מומלץ בחום:




בהמלצת מנהל המסעדה הזמנו פלאפל טרי שמוגש על טחינה מקומית- טעם ישראלי אמיתי! המנה מוגשת עם חמוצים, טחינה ופיתות טריות (שמכינים במקום) , כאלו שיגרמו לכם לרצות להמשיך ולאכול עד שקרקעית הצלחת תשתקף בפניכם:




הזוגי חובב המרקים (כן, גם בימי הקיץ הלוהטים) הזמין שוט מרק ארטישוק ירושלמי- עם קראסט אריסה, זרעי עגבנייה, גבינת ריקוטה וטוסטונים- הוא כל כך נהנה שמיד חלק את המשקה עם בננו בן ה-12 שפשוט התבאס שהמנה הגיעה רק בספלון ולא בקערה ענקית, הם התענגו על המרק וטענו כי הוא הטעים ביותר שטעמו עד היום, מדובר במרק קטיפתי, סמיך ובעל טעם מושלם:



למנות עיקריות הגיעו לשולחננו:

לנסיך בן השש שלא ממש אוהב דגים הזמנו את מנת הילדים המקומית- ספגטי ברוטב עגבניות- מדובר במנה גדולה מאוד (הרבה יותר מכל מנות הילדים שאנו מכירים) הוא נהנה מהמנה מאוד וכצפוי לא הצליח לסיים אפילו מחצית מהמנה:




הנסיך בן ה-12 גם החליט לוותר על מנת הדגים ובמקום בחר בפיצה שמכינים במקום, פיצה קריספית וטעימה עם רוטב טעים מאוד ושפע גבינה- אהב מאוד, גם מנה זו כקודמתה גדולה מאוד ומתאימה אף לחלוקה:



הנסיכה בחרה בדניס טרי העשוי בגריל, מוגש עם ציפס- דג טרי מאוד, בבוקר היה בים ובערב אצלינו בצלחת, עסיסי ונימוח, התענגה על כל ביס וביס:




מאחר וכאמור המנות מאוד גדולות במקום בחרנו אני והזוגי לחלוק דג לברק וחיש מהר הבנו כי הבחירה הייתה נכונה- הדג גדול מאוד, עסיסי, טרי וטעים בצורה מעוררת הערצה, הוגש עם ירקות אנטיפסטי בתנור:



יילדי יודעים כי אני כל הזמן דבקה במשפט שדגים מזמינים רק במסעדות דגים אולם כאן המנות התעלו על כל מסעדות הדגים שאכלנו בהם, בהחלט דגים טריים מאוד, טעימים ומעניינים, מוכנים עם תוספת מינימליסטית ביותר של תיבול מה שיגרום לכם להנות מאיכותו הגבוהה של הדג.



אומנם בשלב זה כבר כולנו היינו מפוצצים אולם בהמלצתו של המלצר המקסים שלנו בחרנו לקנח בפאי אגסים בקרם שקדים - במילוי קרם שקדים איכותי אגסים אפויים בתנור וכדור גלידה- קינוח שכולנו אהבנו מאוד- אפילו הילדים שבתחילה הרימו גבה למשמע שמו של הקינוח, מדובר בקינוח קליל, טעים ורענן.






אז כן חברים, לכאן שווה אפילו להגיע מהמרכז רק בשביל המסעדה, כי כאן זוכים לאוכל נפלא לצד נוף קסום שאין שני לו, בריזה מדהימה ואנרגיות מדהימות, מדובר במסעדה מיוחדת - לא מפונפנת מידי אולם עם אוכל טעים במיוחד.

אנחנו נחזור ואתם?

נמל עין גב, עין גב
053-9444101 , 04-6658136

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה