יום שלישי, 3 ביולי 2018

תכינו סיר ממולאים עתיר טעמים


שבוע שעבר הוזמנתי לחגיגות יום ההולדת המוקדמות של "ריחות וטעמים" - שוק של אוכל, פירות וירקות שלוקחים הביתה עם המון אהבה וטעמים נפלאים- לרגל המאורע הוזמנו לסדנת ממולאים עם סבתא פרחיה אשר למרות הידע הרב שיש לי במטבח לימדה אותנו עוד ועוד טיפים להשגת סיר הממולאים הטוב ביותר- ואכן כך הדבר שהגעתי הביתה עם התוצרת הילדים "עפו" על הטעמים והסיר חיש מהר התחסל לו.

ראשית אספר לכם מעט על המקום אשר בימים אלו כאמור חוגג יום הולדת 3, "ריחות וטעמים" הוקם על ידי בני הזוג לימור אורן ועודד שהרבני זוג יזמים וזוג גם בחיים -לימור ופרחיה (אמא של עודד) אמונות על הסירים ומבשלות מדי יום מגוון רחב של תבשילים (מפרום, חריימה, טבחה, תבשילי בקר), אוכל עירקי (טבית, אורז אדום, במיה, קיצרי ועוד), ממולאים, קובות (מבחר רחב במיוחד),מרקים,קציצות בשלל טעמים,תוספות ועוד- הכל הינו אוכל ביתי אמיתי ממתכוני אמא וסבתא ללא קיצורי דרך פשוט וטעים כמו פעם ובמחיר שווה לכל כיס .



כל חומרי הגלם המקומיים הינם איכותיים ונרכשים על בסיס יומי ע"י עודד שסוחר בפירות וירקות כבר למעלה מ- 25 שנה- הקפדה על איכות וטריות זה שם המשחק פה.

בחנות ניתן לרכוש את מגוון הירקות הטריים והרעננים, מבחר קיטניות, תבלינים, ריבות ביתיות ועוד מצרכים איכותיים נוספים והכל במחירים נוחים.










התפריט מגוון מאוד ומגיש למעלה מחמישים תבשילים שונים ומגוונים מכל העדות, התפריט משתנה בכל יום, הכל טרי וטעים מאוד, אין לי כלל ספק כי כל אחד ימצא כאן את מבוקשו מהקטנים ועד הגדולים- קצת מהתפריט שתוכלו למצוא במגוון הינו:

קציצות עוף באפונה ,קציצות בקר ברוטב עגבניות , קציצות עוף מטוגנות , קציצות בקר עם חומוס ומנגולד, קציצות דגים ברוטב מרוקאי , פלפל דגים ,תבשילים ארוכי בישול כמו חמין , טבית ,בקר ביין ,בקר בירקות שורש , מנסף בדואי , אורז עם בשר , אורז עם שוקיים , ממולאים במילוי בשר , ממולאים צמחוניים , עלי גפן ,מוסקה לזניה בשרית/צמחונית , מפרום , גלילות חציל עם בשר , ארטישוק ממולא , כרובית ממולאת , פשטידות, קישים, פוקאצ'ות ,מאפי פילו ,מאפי בצק עלים ,חומוס ביתי ,מבחר ענק של סלטים טריים . 

מגוון של תוספות: אורז לבן, ירוק, אדום ,קיצרי אורז ירקות ,אורז צהוב , תפוח אדמה בתנור , פסטה עם ירקות , קוסקוס ,במיה שעועית ברוטב עגבניות , אפונה עם סלרי , גבץ , אנטיפסטי , בורגול , מגוון של מרקים :מרק ירקות ,מרק בטטה, מרק עגבניות, מרק בצל, מרק שעועית , מרק אפונה , מרק עדשים ועוד מגוון רחב של מנות.












אז כאמור כפי שסיפרתי מעלה הוזמנו לסדנת ממולאים אז פתחו מחברות ורשמו את המתכון- הצלחה מרובה מובטחת לכם:

המצרכים:
עגבניות מרוקנות מתוכן
גזר מחולק ל-3 ומרוקן מתוכן


בצל מחולק ל-3 ומרוקן מתוכן
פלפלים מרוקנים מתוכן
שכבות בצל 





המילוי:
0.5 ק"ג בשר טחון
כוס אורז שטוף ומסונן
שאריות הירקות שרוקנו
שום כתוש לפי הטעם
פיטרוזליה קצוצה
נענע קצוצה
מלח, פלפל, כורכום




הרוטב:
שום כתוש
רסק עגבניות
קופסת עגבניות מרוסקות
מלח, פלפל, פפריקה מתוקה
מעט סוכר
מיץ לימון מחצי לימון

אופן ההכנה:
לערבב היטב את כל חומרי המילוי ולמלא את הירקות (3/4 מגובה הירק- אל תשכחו שהאורז מתנפח בבישול - אז רצוי שלא יתפוצצו לנו הירקות).

במקביל לטגן שום מעט בסיר גדול, להוסיף את העגבניות מרוסקות, תבלינים, רסק עגבניות , תבלינים ולערבב היטב, להוסיף את הירקות ומים עד כדי כיסוי הירקות.

לבשל על אש קטנה כשעה ואז רצוי להכניס לתנור לעוד מספר שעות- יוצא מעדן!!!


טווח המחירים של המנות ב"ריחות וטעמים" 

אורז, תפוחי אדמה, קוסקוס: 39-29 ₪ לקילו. 

תבשילי עוף ובשר: 79-59 ₪ לקילו. 

מגוון סוגי סלטים: 49₪ לקילו 

מבצע שווה במיוחד- בימים שני עד רביעי ניתן לרכוש מארז של "לאנץ בוקס" 5-6 ק"ג אוכל ב -200 ₪ בלבד, שווה ערך ל 8-10 מנות ילדים או 8-6 מנות מבוגרים. 

בכל ימות השבוע המקום מספק מזנון חופשי ב- 49-39 ₪ בלבד.




ריחות וטעמים – רח' החרש 8, אזור התעשייה נווה מגן, רמת השרון. 03-5164465 

פתוח בימים שני-רביעי בין השעות 17:00-08:00, ביום חמישי 20:00-08:00 

וביום שישי 16:00-08:00.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה