יום שבת, 7 ביולי 2018

חדש "מבן& ג'ריס" בסדרת הגלידות ללא חלב "חצי אפוי פינט באטר"




חדש "מבן& ג'ריס" בסדרת הגלידות ללא חלב "חצי אפוי פינט באטר"


יש לי חברה שרגישה כבר שנים למוצרי החלב השונים, שנים שהיא לא נהנתה מגלידה אמיתית , כל הגלידות שטעמה היו "כמעט" וממש רחוקות שנות אור מהטעם המקורי אולם השבוע כאשר ביקרה אצלי וטעמה את הגלידה החדשה מבית חב' "בן & ג'ריס" היא פשוט התמוגגה מנחת ומאושר.

אז כאמור מדובר בגלידה ללא חלב- חצי אפוי פינט באטר המיוצרת על בסיס חלב שקדים, 100% טבעית בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וגלידת חמאת בוטנים עם בצק עוגיות חמאת בוטנים- לגלידה מרקם וטעם של גלידה אמיתית, כזו שכולנו רגילים ואוהבים, כמעט ולא מורגשת העובדה שבעצם מדובר בגלידה ללא חלב. 

חב' "בן & ג'ריס" , החברה המזוהה בענף גלידות הפרימיום עם גלידות שמנת איכותיות ממשיכה להוביל ולחדש בעקבות ההצלחה המסחררת של סדרת הגלידות האיכותיות ללא חלב. 

טעם חדש בסדרת הגלידות ללא חלב המיוצרות על בסיס חלב שקדים, 100% רכיבים טבעיים "חצי אפוי פינט באטר" בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וגלידת חמאת בוטנים עם בצק עוגיות חמאת בוטנים. 

גלידת חצי אפוי פינט באטר מצטרפת ל-4 טעמים נוספים בסדרת הגלידות ללא חלב של חב' "בן& ג'ריס": צ'אנקי מאנקי, שוקולד פאדג' בראוניס, קפה קרמל פאדג' וחמאת בוטנים ועוגיות, - חווית בן & ג'ריס שלמה - הכל חוץ מהפרה. 

המחיר לגלידת "חצי אפוי פינט באטר" כ- 30 ₪ לפיינט, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המפעל של בן & ג'ריס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה