יום שלישי, 24 ביולי 2018

סוכריות וורטר אורגינל- זכרון ילדות מתוק

מעטים הרגעים אותם אני זוכרת מהילדות, ניכר כאילו וזיכרוני מתעתע ודוחק זיכרונות רבים. יחד עם זאת מהזיכרונות הבודדים חקוקים בעיקר אותם הרגעים הנפלאים שהיו לי יחד עם סבי ז"ל.

אחד הדברים הבולטים הינם אותם רגעי ה"יחד" שלנו, אותם רגעים בהם התהלכנו  יד ביד (הוא היה גבוה, רם וגדול ואם לא היינו אוחזים ידיים הייתי מאבדת אותו בקלילות), מטיילים לנו בעיקר בשווקים השונים, נהנים מארוחה טובה במסעדה והקינוח היה לרוב סוכריית וורטר אורגינל (מי שבגילי יודע כי בזמנו לא היה המבחר העצום שיש היום וכי הסוכריות הללו היו הלהיט).



אז איך הכל התחיל? לפני למעלה ממאה שנים בכפר קטן בגרמניה ושמו וורטר, הקונדיטור גוסטב נדל יצר את סוכריית החמאה המצליחה בעולם שחיש מהר הפכה לשם דבר, הכל התחיל מחמאה אמיתית, שמנת טרייה, סוכר לבן וחום, קומץ מלח והרבה זמן ואהבה.



בשל טעמם המיוחד של הסוכריות, ניתן להם שמם "וורטרס אורגינל" לכבוד אותו הכפר שבו הכל התחיל.

כאמור מאז ועד היום עברו הרבה מים בנהר ומגוון המוצרים גדל ויוצר קו של מוצרים ללא סוכר שמאפשר להנות מאותו הטעם הטעים והמוכר.

כיום המבחר כולל סוכריות בעלות טעם עשיר של קרמל משובח, חמאה איכותית ושמנת וכל זה רק בכ-9 קלוריות לסוכריה (כך שגם אלו השומרים על המשקל יכולים להנות) , במגוון נמצא שלושה טעמים נבחרים: חמאה קלאסי, קפוצינו ושוקולד.



ניתן להנות משקית משפחתית של 70-80 גרם או לחילופין בקופסא אישית של 42 גרם (נוח בעיקר בתיק).

אז מוזמנים אלי למשרד להנות מצנצנת סוכריות טעימה ומפנקת.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה