יום רביעי, 25 ביולי 2018

ענבי טלי- כל עינב זהב


כבר שנים שזו המנגינה שמתנגנת לי באוזן כאשר אני בוחרת ענבים, כבר שנים שאני לא מוותרת וקונה את הטוב ביותר, כן, נכון, יש שיגידו שהענבים של ענבי טלי מעט יותר יקרים מהמתחרים אולם על איכות משלמים וכאן בהחלט מקבלים איכות!! מדובר בענבים באיכות גבוהה מאוד, קשים ומתפצפצים, מתוקים ומלאי מיץ.

גם השנה כמידי שנה בענבי טלי משיקים את קיץ 2018 עם זני ענבים חדשים והשנה נמצא במדפים מבחר רחב של כ-30 זנים המשווקים לחנויות (בזמנים שונים במהלך יולי עד דצמבר בהתאם לשיא הבשלתו ואיכותו של כל זן): סייבל סופריור, טימפסון, קרימסון, מג'נטה, אוטום רויאל, פרינסס, מוסקט ועוד. 



ענבי טלי, שהינו איגוד של מגדלי ענבים רבים, הינו מותג הענבים המוביל. הענבים של ענבי טלי הינם סמל לאיכות ולא בכדי. הענבים מגודלים תחת תקנים בינלאומיים בהשגחת אגרונומים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה. 



בין הזנים אותם ניתן להשיג ביולי:

ירוקים: טימפסון, סופיה, סופריור, ביגפרל 
אדומים: פליים סידלס, סופריור אדום, אדומיניק 
שחורים: יערה, סייבל, מוסקט, מידנייט ביוטי 

בין הזנים אותם ניתן להשיג באוגוסט: 

ירוקים: טימפסון, פרינסס, תומפסון 
אדומים: פליים סידלס, מג'נטה 
שחורים: בלק פינגר, סייבל, מוסקט, רד גלוב 

בין הזנים אותם ניתן להשיג בספטמבר: 

ירוקים: arra15, אוטום קריספ, תומפסון 
אדומים: מג'נטה, קרימסון 
שחורים: אוטום רויאל, רד גלוב 

בין הזנים אותם ניתן להשיג באוקטובר-נובמבר (כן, כן, גם בחורף אוכלים ענבים): 

ירוקים: arra15, אוטום קריספ, זני
אדומים: סקרלוטה, קרימסון
שחורים: אדורה, רד גלוב 


אז הפעם אספר לכם על 2 סוגים שזללנו בהנאה אמש, הן הקטנים והן הגדולים פשוט התמוגגנו, מדובר בענבים טריים, קשים, מתפצפצים בפה, מלאים בטעמים ובמיץ, ללא גרעינים:




סייבל – צבע שחור כהה ללא חרצן. הסייבל זהו זן שהגיע לישראל מקליפורניה והותאם לאקלים המקומי. זהו זן ענבים שחור, בעל ארומות חזקות וטעמים אקזוטיים. בטעמו המתוק מזכיר הסייבל ענבי מוסקט. עונת הבציר של הסייבל קצרה יחסית והוא נחשב לזן נחשק במיוחד 

מחיר מומלץ: החל מ- 18.90 ₪ לק"ג 



טימפסון- בעל צבע ירוק בהיר ללא חרצנים הגיע לישראל מספרד והותאם לאקלים המקומי. הטעם מתוק מרענן עם ארומה מוסקטית קלה. הטימפסון פותח כאלטרנטיבה מרעננת וידידותית לטומפסון הותיק והטוב. מצטיין בחיי מדף ארוכים מראה אטרקטיבי וטעם נהדר. מחיר מומלץ: החל מ 13.90 לק"ג 


אודות המותג "ענבי טלי" 

מותג 'ענבי טלי' הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל. למותג נתח שוק של כ -30% משוק הענבים בישראל, המוערך כולו בכ- 450 מליון ₪.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה