יום שני, 9 ביולי 2018

אופטיקה שפי- רואים את המקצוענות בעניים

כבר מספר חודשים שאני סובלת מאוד מכאבי ראש, התחלתי בבירור מקיף עם המון בדיקות ורופאים, בבדיקה אצל רופא העניים הוא הבחין כי ישנה בעיה בעין שמאל ושלח אותי מיד לאופטימטריסט, כאשר שמעתי כך ידעתי כי הפעם בוחרת את הטוב ביותר ולא מתפשרת (מניחה שלא צריכה להזכיר לכם על הכתבה שפורסמה בטלוויזיה על חנויות האופטיקה השונות), חייבת לבחור במקצוענים ולמרות המרחק לא היססנו והצפנו עד חיפה לאופטיקה שפי - כי מקצוענות זה השם השני שלהם.

אז כאמור הגעתי לבדיקת עניים, לפני כשנתיים ערכתי בדיקה גם כן אצל שפי ולתדעמתנו המספר שלי בעין אחת עלה במספר וחצי, דבר חריג וקיצוני מאוד, מניחה שאם הייתי במקום אחר אולי מיד היו פשוט נותנים לי את המספר החדש וזהו אולם כאן לא כך הדבר, גלית שמקצועית מאוד (בעלת תואר שני באופטיקה) הסבירה לי את חשיבות הקפיצה במספר וכי הסבירה עד כמה זה יהיה קשה ולכן נתנה לי משקף עם תוספת של כ-3/4 מספר בלבד והוחלט על המשך מעקב על מנת לראות את התפתחות כאבי הראש וההתמודדות עם התוספת.



גם בגזרת העדשות רכשתי עדשות דקיקות ומיוחדות על מנת שלא יהיה לי הבדל משמעותי בין 2 העניים- מקצועיות כבר אמרתי?

מניחה שהצפונים שבחבורה יודעים בוודאות מי הוא שפי ומהי חנות האופטיקה שלו אולם לטובת אלו שלא יודעים אספר קצת, אופטיקה שפי נפתחה לראשונה באוגוסט 1998 כחנות המפעל של שפי תעשיות אופטיקה זאת לאחר שהמפעל עצמו שנוסד אי שם בשנת 1979 (על ידי יצחק שפי) ומכר עדשות למרבית חנויות האופטיקה בארץ הבין שהוא זקוק לחנות מקומית שלו.



מאז ועד היום עברו המון מים בנהר ואופטיקה שפי צמחה וגדלה וכיום משרתת למעלה מ-70000 לקוחות מרוצים (מאוד) בשלושה סניפים שונים- הראשון בו אני ביקרתי הינו הסניף הראשי בצ'ק פוסט שם נמצא המפעל.






הסניף השני הינו סניף האאוטלט הנמצא ברב-מד בקריית מוצקין שם ניתן למצוא מבחר רחב של משקפיים בעלות של 100,200 ו-300 שקלים בלבד.

הסניף השלישי הינו סניף הבוטיק , סניף חדש ויפיפה הנמצא בכיכר העירייה החדשה בקריית מוצקין.






אצל שפי תודעת השירות והמקצועניות הן מהגבוהות שאני מכירה, כל האופטימטריסטים שעובדים במקום הינם מלומדים ומקצוענים מאוד , סבלניים וסובלניים, אכפתיים ואדיבים מאוד.

רמת המחירים מאוד נוחים וידידותיים, ניתן למצוא משקפיים בעלות של עשרות שקלים ועד מאות שקלים, כל המשקפיים הינם בגימור ובאיכות מהגבוהות שיש בשוק.

ניכר כי כאן חשבו על הכל, החל מפינת המתנה נוחה עם קפה ומאפה, כלה בסדרן חניה שיפתור עבורכם את בעיית החניה בקלילות, עוד ניתן להנות מהסעות לתחנה המרכזית ועוד ועוד, כי כאן מתחייבים לשים כנר לרגליהם את השירות והיחס האישי.

אההה, רגע לפני סיום אתם יודעים שאני דברים טובים אוהבת לשתף נכון? אז תראו איזה מבצע מדליק יש לשפי בימים אלו:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה