יום שבת, 7 ביולי 2018

דיסני ישראל מציגה עיצובים חדשניים לעולם אביזרי ביה"ס והגן


נעם עולה לכיתה א'!!!

להפתעתי גם בילד רביעי מאוד מתרגשים מהמעמד, הנסיך הקטן של הבית, הפצפון, זה שלנצח יישאר התינוק שלי עולה לכיתה א', לרגל המאורע התחלנו ברכישת הציוד- אחרי גיבוש המותג (ספיידרמן במקרה שלו) יצאנו לדרך.

הפעם אני רוצה לספר על אביזרי ה"חזרה לבית הספר" מבית דיסני ישראל אשר לקראת תחילת שנת הלימודים הבאה מציגה קולקציה מרהיבה של עיצובים חדשניים, מקסימים ואיכותיים במיוחד עם הדמויות האהובות של מיקי מאוס, מלחמת הכוכבים, מארוול , מגוון נסיכות דיסני, ספיידרמן ועוד. 

המוצרים לגלאי הגן ועד לאוניברסיטה ומקיף את צרכיהם של ילדים, בני נוער וסטודנטים. 

בגזרת מיקי מאוס נמצא מוצרים  בסגנון וינטג' - מחברות מדבקות קלסרים אוגדנים עם דמות ווינטג' של מיקי מאוס, בעיצוב בסגנון רטרו, כמחווה לחגיגות 90 שנה לדמותו המקורית. 

בגזרת הנסיכות, מיקי מאוס וסטאר וורס – נמצא מוצרים בסגנון אימוג'י דיסני שדמותם מתנוססת על קלסרים, מחברות, קלמרים, וכלי כתיבה – או על רקע ג'ינס משופשף – של פלפוט וסירקה. 

בסגנון קלסי שובב - לסירקה קולקצית מוצרי נייר מפולדרים ועד מחברות עם דמותו של מיקי מאוס בצבעי שחור לבן זהב . 

הטרנד החללי – אביזרים של מלחמת הכוכבים עם איורים עדינים וקווים מטאליים במראה גלקטי - חללי. 

לקל גב קולקציה של תיקי יוניסקס בגזרות טרנדיות נפחיות בבד אופנתי המתאים לבנים ולבנות. דמויותיהן של הנסיכות רפונזל, אלנה מאוולור והנסיכה סופיה – הן דינמיות ופעילות ומתארות סיפור על גבי הפריט ולא רק דמות. כמו גם תיקים נייטרלים יוניסקס, המתאימים גם לקהל סטודנטים בוגר בבדים אופנתים. 

מחירים
תיק גן מיקי של חברת גטר – מחיר מומלץ לצרכן 30-40 ₪ 



קלמר ספיידרמן פלפוט 29.90 



תרמוס נירוסטה ספיידרמן /מלחמת הכוכבים 49.90 ₪ 



את מגוון ציוד דיסני לבית הספר ועוד ניתן למצוא ברשתות השיווק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה