יום שני, 2 ביולי 2018

התחדשתי בבגד ים חדש


מי שעוקב אחרי הבלוג שלי ומכיר אותי מקרוב יודע כי לאחרונה השלתי ממשקלי כ-15 ק"ג - משימה לא קלה אבל בהחלט אפשרית, אני מחטבת את גופי באמצעות אימון אישי והמון הליכות  ומרגישה איתו בימים אלו הרבה יותר נינוחה ושלמה, כן גם בגיל 40 יכולה להרגיש טוב עם עצמי (ואם להודות באמת אפילו אף יותר מאשר בעשור הקודם).



בעבר כאשר יצאנו לשפת הים ו/או הבריכה תמיד תירצתי תירוצים למה אני ללא בגד ים, תמיד התחמקתי בתואנה כי "מישהו צריך לשמור על החפצים" אבל עמוק בפנים ידעתי את האמת, אני שונאת את גופי ולכן אפילו לא מחפשת בגד ים יפה כזה שיחמיא לגופי.



השנה בשל הירידה במשקל, חיטוב הגוף וההשלמה עם גופי (כנראה משבר גיל ה-40) החלטתי לפנק את עצמי והתפנקתי בבגד ים חדש מבית SIS- מותג צעיר ומדליק הפונה אל נשים שיודעות מה הן אוהבות ומה מחמיא להן ואכן בגד הים מחמיא מאוד, יושב על הגוף ומעניק לו מראה חטוב יותר וזאת בעיקר בשל הגזרות המיוחדות והבדים המחטבים.



בגדי הים מיוצרים במידות 36-48 הקולקציה מושקת בשתי קטגוריות - הקו הצעיר והקו הבוגר ומיועדת לטווח גילאים רחב  בין 25-45 , בגדי הים מיוצרים מבדי מיקרופייבר, Sensitive  ובדי קרושה , מעוצבים ונתפרים תוך חשיבה על איכות ונוחות, על שימת לב לפרטים הקטנים והתאמה לטרנדים המקובלים בשוק.



את בגדי הים נוכל למצוא במגוון חנויות פרטיות ברחבי הארץ וברשתות- המשביר לצרכן, you See(פילפל(, אפרודיטה, בוניטה, פיתויים, ועוד.



אז קבענו להפגש בים הקיץ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה