יום רביעי, 4 ביולי 2018

ג'ק-לין - כשאנשים, אוכל טוב ואלכוהול נפגשים


לאחרונה קיבלתי שיחת טלפון מאשת יחסי הציבור המדהימה לימור כרסנטי (הממונה על יח"צ המקום) שאני חייבת לבוא לבקר בחיפה ולפקוד את מסעדת ג'ק-לין- פנינה קולינרית מיוחדת במינה- מאחר ולימור מכירה אותי ידעתי שאם היא טרחה להתקשר זה אומר שיש כאן אוצר אמיתי, לא חשבנו פעמים, שעה וחצי מאיזור המרכז והגענו לחיפה, בחירה שחיש מהר התבררה כמוצלחת ביותר, תקשיבו חברים אין לי כלל ספק כי זה הולך להיות הדבר החם הבא , מסעדה שגם מאיזור המרכז יגיעו לפקוד , התכוננו כי אתם הולכים להתאהב!! כאן תקבלו חוויה רב חושית קולינרית.

ג'ק לין- בר מסעדה בסגנון ביסטרו-פיוז'ן, חדש, צעיר, שונה ותוסס הממוקם ברחוב אח"י אילת בקרית חיים אשר חרט על דגלו ערכי מצויינות בכל הפרמטרים הנוגעים לבילוי וחוויית אירוח. ג'ק-לין מביאה איתה בשורה חדשה ומרעננת לאזור הצפון כולו כאשר חוויית הבילוי מציבה סטנדרט חדש ומאתגר של איכויות בכל הנוגע לאוכל וחומרי גלם- הכל טרי ואיכותי מאוד, תוצרת מקומית ישראלית בלבד, תפעול מטבח והפעלת בר אלכוהולי עשיר ומגוון כשהכל יחד מוצע ומוגש באווירה קצת אחרת ובפיוז'ן מעניין המשלב בין בר צעיר ומשוחרר למסעדה ומטבח שף עדכני, חד, טעים ומדוייק.



על התפריט המדהים והמעניין יש לומר אמון השף דניאל רחמים (אחד הפיינליסטים מתוכנית הריאליטי "משחקי השף")- כאן כל מנה מקבלת נגיעה קצת אחרת, רעננות וצבע.

המסעדה רחבת ידיים ובה כ-130 מקומות ישיבה, בנוסף בר רחב ידיים (והיצע משקאות יש לומר) עליו 20 מקומות נוספים, מעוצבת בקווים נקיים ואלגנטים (בדיוק כמו שאני אוהבת ) על ידי מיקי הייבלום, המטבח פתוח לרווחה, מה שמאפשר אינטרקציה בין הטבחים ללקוחות, המלצרים מקצועיים מאוד, צעירים ונמרצים מריצים צ'ייסרים על חשבון הבית עם הסועדים במהלך כל הארוחה.



כאן מעבר לאוכל איכותי וטעים במיוחד הסועדים נהנים מאווירה שמחה, קלילה ומשוחררת והמון אנרגיות חיוביות - תזכרו את המילה שלי- זה יהיה הלהיט הבא של חיפה.

בעוונותי הרבים שכחתי את שמו של המלצר המקסים שלנו אולם מדובר בקסם של בחור , אדיב, סובלני, חייכני, מקצועי מאוד, יודע את התפריט על בוריו - כל מנה והמרכיבים המדוייקים שלה- כל המלצה שלו התבררה כמושלמת.

כבר כשהגענו יחד רגע לאחר שהתיישבנו והגיעו התפריטים המלצר החביב שלנו הגיע עם קנקן מים וכוסות מדליקות - בהחלט פתיחה מרעננת (הלוואי וכל מסעדה הייתה מאמצת הרגל זה), לאורך כל הערב ברגע שהקנקן התרוקן לו חיש מהר הגיע אחד אחר.



אז שנתחיל?  למנות פתיחה וראשונה הגיעו לשולחננו בהמלצתו החמה של המלצר:

כרובית וסמטאות עכו- מסאבחה של טחינה, כרובית פריכה ועשבים טריים- תקשיבו, כאשר קראתי את התפריט חשבתי לעצמי, אוקי, כרובית, מה כבר יכול להיות מיוחד במנה? אבל זרמנו עם ההמלצה שהתבררה כמושלמת, כרובית מטוגנת (ללא ציפוי) ומוגשת על מצע של טחינה, המנה חמצמצה, פרשית ומיוחד מאוד, שילוב טעמים מושלם, נגיעות של נענע (אל תוותרו על ביס עם כל המרכיבים)- יצרו מנה מושלמת- אל תוותרו:





החציל- חציל בלאדי שרוף על גחלים, סלט של צנוניות טריות ועשבי תבלין, טחינה וגבינת טולום- גם מנה זו כקודמתה הייתה פשוט מוצלחת במיוחד, החציל בעל טעם מעושן ובניחוח מושלם, מוגש על מצע טחינה חמצמצה, צנוניות דקיקות וטריות, עשבי תבלין וגבינה מושלמת שסוגרת את המנה- מדהים:





ספיישל היום- לחמניות באן עם טרטר סלמון- אוי, עננים של עונג!! לחמניות באן (אני באופן אישי ויתרתי על הלחמניה אולם הזוגי מאוד אהב) מרוחות בשכבה נדיבה של גבינת לבאנה ובתוכן טרטר טרי ופרשי מאוד של סלמון, ארטישוק, צילי, נענע, בצל ירוק- זוהי מנה שאני יכולה לאכול כל יום, שילוב מדוייק מאוד של כל המרכיבים יצרו מנה פרשית מאוד, חמצמצות מדוייקת - לדייק ככה בטעמים ועם מרכיבים כה טריים זו בהחלט משימה לא פשוטה:





פילה בקר בקראסט- נתחי פילה מקומי בקראסט פלפלים, ברוטב מתקתק- פילה טרי מאוד, עשוי במידת העשייה מדיום רייר (על גבול הנע), מצופה בקראסט של פלפל שחור ומעל הכל שכבה נדיבה ומתקתקה של רוטב מקומי (דומה לטריאקי אך טעים פי כמה), מנה מדהימה שכל ביס גורמת לכל החושים להתחדד:





בתפריט בקטגוריות המנות העיקריות מצויין "עכשיו החושים מוכנים לאהבה"- תקשיבו עד שלא תהיו כאן לא תבינו את המשמעות של המשפט הזה, מדובר במשפט שכל כך מדוייק כאן, התכוננו להתאהב, עונג שמימי המנות העיקריות, בהחלט חוויה לכל אחד שמבין ואוהב בשר איכותי.

הזוגי בחר באנטריקוט על העצם (מוגש במשקל 550 גרם)- מוגש לצד בטטה מדורה, צימיצורי עשבים ומלח ים- לפני הכל, מדובר בנתח טרי, משוייש במידה הנכונה, שומני במקצת ונימוח כמו חמאה, אדמדם,מדהים, עשוי במידת הצליה המדוייקת (אין ספק כי הגרילמן מבין עניין), מוגש עם צימיצורי מדהים (אחד הטובים שיצא לנו לאכול):





בהמלצתו של המלצר שלנו הזמנתי פילה במייפל- פילה עגל וכבד אווז בזיגוג ציר בקר ומייפל, מוגש לצד פירה כמהין- טוב, תקשיבו מנה א-ל-י-פ-ו-ת- אם אומרים לי שאני צריכה לבחור ארוחה אחרונה אין לי ספק כי זו הארוחה! רק מהמחשבה על הביס מאמש אני מריירת, כל ביס מהמנה יגרמו לחיך שלכם לעוף ללונה פארק של טעמים- מושלם:




רגע לפני סיום ולפני שהגיע הקינוח הגיע לשולחננו צייסרים עם ערק ביתי בעל תוספות ותבלינים כמו חלווה וקינמון - במקרה שלנו היה ערק עם אננס, הזוגי חובב הערק "עף" על הצייסרים- אגב, את הצייסרים מקבלים כלל הסועדים בסיום הארוחה על חשבון הבית:


בהמלצתו של שף הבית הגיע לשולחננו מלבי מדהים שמכינים כאן במקום, מלבי עם שערות קדאיף, רוטב פירות יער, גלידת פיסטוק וסיגר עם בוטנים ואגוזים- מנה של שילוב טעמים מדהים ומיוחד:





תקשיבו!! בהחלט אחת המסעדות המצויינות שיצא לנו לדגום, כל מנה מוצלחת וטעימה מקודמתה, יודעים כאן את העבודה ומבינים באוכל החל מחומרי הגלם באיכות גבוהה , טריות יוצאת דופן ושילוב טעמים מדהים.

אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן, בהחלט שווה גם נסיעה מאיזור המרכז, שפע חניה באיזור.

בין השעות 17:00-20:00 מתקיימת happy hour, במסגרתה מציעים כאן דיל של 1+1 על כל האלכוהול בישיבה על הבר, או, לחלופין, מנה ראשונה/ קינוח על חשבון הבית בישיבה במסעדה.  

אח"י אילת 61 קריית חיים
טלפון להזמנות (ממליצה בחום להזמין מקומות) 052-5599122
ראשון-חמישי 12:00-0:30, שישי-שבת 12:00-1:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה