יום שני, 9 ביולי 2018

Novel collection מציגה: סט מזלגיות גבינה מעוצבות שישדרגו כל ארוחה חלבית



Novel collection מציגה: 
סט מזלגיות גבינה מעוצבות שישדרגו כל ארוחה חלבית 


מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לארח, תמיד חושבת על הפרטים הקטנים החל מאיבזור הארוחה וכלה במטעמים שיוגשו, אני אוהבת לחדש ולהפתיע עם מוצרים אותם לא רואים בכל מקום .

הפעם אני רוצה לספר לכם על סט המזלגיות האיכותיות של Novel collection -גאדג'ט מדליק שישדרג לכולנו את מגש הגבינות, הסט בנוי בהשראת האגדה 'מי הזיז את הגבינה שלי' מעמד המזלגיות עשוי בצורת גבינת גאודה מסורתית עם חורים ועליו תלוי עכבר קטן וחמוד. לכם נשאר רק לדאוג שהעכבר יגיע לגבינה בדרך הפשוטה והטובה ביותר, תכננו לו מסלול שייקח אותו הישר לגבינה. סדרת מזלגיות הגבינה יוסיפו המון סטייל לחוויית האירוח שלכם. וזו גם מתנה מקורית וייחודית לקרובים אליכם. שיהיה בתאבון! 



מחיר מומלץ: 76.5 ₪ .

להשיג: בחנויות כלי הבית הנבחרות ברחבי הארץ. 


צרפו לזה פלטת גבינות עמוסה כל טוב, בקבוק יין איכותי ואתם מסודרים.


נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש. פלדינוקס אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל, בייבוא ובשיווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום כלי בית, כלי הגשה, כלי נוי ואמנות, יודאיקה, מתנות וריהוט משלים. כל מוצרי פלדינוקס מיוצרים ברמת גימור ואיכות גבוהים ביותר, ועשויים חומרים איכותיים כגון: נירוסטה, קריסטל, פורצלן, פיוטר, עץ ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה