יום שלישי, 24 ביולי 2018

דומינו'ס פיצה משיקה את סדרת הצ'יזי קראסט - פיצה עם סוף טוב!


דומינו'ס לא מפסיקה לחדש בקיץ הזה... תכירו את סדרת הפיצות החדשה של דומינו'ס: 
דומינו'ס פיצה משיקה את סדרת הצ'יזי קראסט - פיצה עם סוף טוב! 


השבוע חזרנו מאיטליה לאחר שהות של כשבועיים, אכלנו אין ספור פיצות מדהימות ויחד עם זאת מיד בשובנו ארצה ילדי ראו את הפרסומת של דומינו'ס פיצה עם הפיצות החדשות -צ'יזי קראסט ומיד ביקשו להזמין, שאני אסרב? מה פתאום! מיד נכנסנו לאתר של דומינו'ס פיצה והזמנו.



ראשית עוד לפני שאכתוב ואספר לכם על הפיצה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה אספר לכם על השירות והאיכות הגבוהים, המשלוח הגיע כבר לאחר 25 דקות, פיצה חמה מאוד וטעימה במיוחד.



ועכשיו לענייננו, בפיצה דומינו'ס לא שוקדים על השמרים וממשיכים כל הזמן לחדש ולהתחדש, בימים אלו משיקים עם ליין פיצות ייחודיות וסופניות - פיצה דומינו'ס צ'יזי קראסט, שתכלול בשלב הראשון שתי פיצות (האחת עם גבינת מוצרלה והשניה שמנת שום.



מכיוון שילדי לא חובבי שום בחרנו להזמין 2 מגשים של פיצה דומינו'ס צ'יזי קראסט מוצרלה עם מגוון תוספות, הפיצה דקיקה וטעימה אף יותר מחברותיה לדעת כל הטועמים, שולי הפיצה מכילים המון גבינת מוצרלה איכותית וטעימה, כזאת שנשפכת לכם ותגרום לכם לרצות לסיים עוד ועוד משולש.

השילוב בין השוליים הקריספיים והמלאים כל טוב לבין הפיצה הטעימה להפליא יצרו חגיגה קולינרית לקטנים ולגדולים - כזו שלא מביישת פיצריה איכותית באיטליה, אז מהיום לא נוסעים לאיטליה לאכול פיצה! מזמינים פיצה דומינו'ס צ'יזי קראסט!




משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה/שמנת שום – בצק טרי הנפתח במקום, רוטב עגבניות משובח, 100% גבינת מוצרלה על הפיצה וגם שוליים מלאים ב- 100% גבינת מוצרלה איכותית/גבינת שמנת שום משובחת.

לרגל ההשקה דומינו'ס פיצה יוצאת במבצע מיוחד של משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 ₪ כל אחת בלבד.

הפיצה תימכר בכל סניפי הרשת בגודל משפחתי בלבד!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה