יום שבת, 13 באפריל 2019

מד קיטשן בר - MAD Kitchen Bar, נהריה- חוויה קולינרית


רגע לפני הסופ"ש האחרון יצאנו לחופשה זוגית נטולת ילדים ודאגות בצפון הירוק והקסום, הפעם החופשה לוותה בהרבה קולינריה איכותית אותה התחלנו במסעדת מד קיטשן בר השוכנת בלב ליבה של נהריה, חוץ המסעדה כלל לא מתאר את אשר מצאנו כבר בצעד הראשון למסעדה.



המסעדה רחבת ידיים, אלגנטית מאוד, מעוצבת בצבעים נקיים ועדינים , חלל גדול מעוצב בסגנון מודרני קלאסי אשר במרכזו נבנה בר מפואר ומרשים (ניתן לשבת מסביבו לאוהבי הזאנר) מציע יותר מ-30 יינות מכל העולם, בירות איכותיות וקוקטיילים מפתיעים. המטבח פתוח לרווחה וניתן לראות את הטבחים ושף המקום עמלים על הוצאת המנות האיכותיות, השירותים נקיים ומצוחצחים (מי שמכיר את הבלוג שלי יודע שזה אחד הדברים החשובים לי ), ברקע מתנגנת לה מוזיקת רקע איכותית ונעימה (לא רועשת - בדיוק כפי שאני אוהבת)- אם אני צריכה לסכם בתיאור קצר את המסעדה - השילוב המושלם בין מסעדה אלגנטית לבר שוקק חיים.



אז שנתחיל? הצטרפו אלינו למסע קסום, קולינרי וטעים במיוחד,למנות ראשונות הזמנו בהמלצת המלצר המקסים שלנו את המנות הבאות:

פולנטה מתירס טרי- מחית כמהין, ראגו פטריות, פרמז'ן ודמי גלאס- אחת המנות הטובות שטעמתי עד היום, מדובר בשילוב טעמים מדוייק להפליא, מקצועי מאוד ואיכותי, כל חומרי הגלם ברמה גבוהה מאוד יצרו מנה חלומית שחיש מהר חוסלה עד תום:




סלט ארטישוק אלה רומנה- ארטישוק מטוגן, בריוש קלוי, ביצה עלומה, קצף פרמז'ן, עגבניות שרי ועלים רעננים- גם מנה זו כקודמתה פשוט חלומית, איכותית מאוד, שילוב טעמים מפתיע,מקורי וייחודי, טעים במיוחד, כל הירקות רעננים וטריים מאוד- אתם חייבים להזמין:






למנות עיקריות בחרנו ב:

הזוגי בחר באנטריקוט- נתח עסיסי 350 גרם, צרוב על הגריל , מוגש עם מח עצם, ירקות מהאש ודמי גלאס, התוספת שהזוגי בחר הינה ציפס שגם הוא התגלה כהפתעה מקורית ולא רגילה כמו בשאר המסעדות, הנתח היה מדהים, עסיסי, משוייש, איכותי מאוד, עשוי במידת העשייה המדויקת , לדבריו של הזוגי הקרניבור זה היה אחד הנתחים המוצלחים שאכל לאחרונה- ממליצים בחום:







אני בחרתי בפילה מוסר ים- מוגש על מצע של  ארטישוק, עגבניות מהאש, עשבי תיבול, יין לבן וחמאה אני בחרתי בתוספת של ירקות בגריל (מדהימיםםםםם)- הדג היה טרי מאוד, עסיסי , נימוח , הרוטב היה מדהים, קטיפתי ומעניין:





כפי שציינתי מעלה כל חומרי הגלם טריים מאוד, עשויים היטב, משובחים ואיכותיים, אנחנו סועדים המון במסעדות ויוצא לנו לדגים המון מנות, יכולה להגיד לכם שכאן נהננו הן משילוב טעמים מקורי, מיוחד ומפתיע והן מחומרי גלם באיכות גבוהה. שף המסעדה דור סיפר קצת על המקום, על הטעמים ועל השילובים ואני יכולה להגיד שאפו אחד גדול!! הוא מדהים!!!

כמובן שלא ניתן לוותר על הקינוח ובהמלצתו של דור בחרנו בברולה חלומי- קרם קטיפתי וחלומי עם שטרוויזל חמאה וסוכר מקורמל- קינוח חלומייייייייייי- סיום מפנק ומיוחד לארוחה מדהימה:





המסעדה אומנם די חדשה אך בטוחני כי חיש מהר היא תהפוך לשם דבר באיזור הצפון. אז...נוסעים צפונה? גרים בצפון? אתם חייבים לקפוץ לבקר, הנאה קולינרית, קסומה ומיוחדת ממתינה לכם, ממליצה להזמין מקומות מראש.

אגב, יש גם ארוחות עיסקיות במחירים מצחיקים - החל מ-49 שקלים בלבד.



ויצמן 65, נהריה.
053-7102433






3 תגובות:

  1. הכל נראה כל כך טעים!

    השבמחק
  2. וואו איזה תמונות משגעות.חבל שלא ניתן להעביר טעם וריח דרך התמונות.איך היה?

    השבמחק
  3. האם המסעדה הזאת עדיין קיימת? הטלפון לעיל אינו פעיל ובטלפון נוסף עונה כל הזמן פקס

    השבמחק