יום שבת, 7 במרץ 2020

חברת "ביכורים מזון ומאפה" משיקה "לחם כוסמין מלא בתוספת פשתן"



חברת "ביכורים מזון ומאפה" משיקה "לחם כוסמין מלא בתוספת פשתן", על בסיס מחמצת טבעית - טרי וטעים! 

אחת האהבות הגדולות שלי הינה כריך עם לחם איכותי וטעים גדוש במטעמים וירקות , אני יכולה (לצערי) לחיות על סנדויצים במשך כל חיי, לא צריכה אוכל מבושל, רק תדאגו לי למרכיבים איכותיים ולחם טרי וטעים ואני מסודרת.

ביום שישי בצהריים רגע לאחר שסיימתי לנקות ולבשל הגיע משלוח מפנק מחברת  "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה אשר בימים אלו משיקה לחם חדש - "לחם כוסמין מלא בתוספת פשתן", טרי וטעים, על בסיס מחמצת טבעית. הלחם עשוי מקמחים מלאים בלבד: 80% קמח כוסמין מלא ו-20% קמח חיטה מלא, מחמצת טבעית ותוספת של זרעי פשתן, שיבולת שועל ושומשום – המעניקים ללחם מרקם פריך. הלחם ללא תוספת סוכר. 

טוב, תקשיבו, זה אחד הלחמים המוצלחים שדגמתי לאחרונה, זה פשוט פשע , אי אפשר להפסיק לאכול, אז העמסתי לי כריך מושלם עם גבינות, עגבניות מיובשות, אבוקדו ושלל ירקות ויצאתי לגינה להנות משקט ושלווה לצד כריך מושחת וטעים (אל דאגה כיבדתי גם את הזוגי).



קמח כוסמין מלא עשיר בערכים תזונתיים ובהם ויטמינים (A, K, ,B3 5 Bועוד) מינרלים (ברזל, אשלגן, זרחן, אבץ, נחושת ועוד), וסיבים תזונתיים, המסייעים בתהליך העיכול. גם קמח חיטה מלא עשיר בערכים תזונתיים ובהם ויטמינים (6B, E, תיאמין, כולין, בטאין ועוד), מינרלים (מגנזיום, מנגן, סלניום ועוד) וסיבים תזונתיים. 




להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ. 


*** 

הלחמים מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, בהם – לחמי פשתן, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו- HACCP. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה