יום חמישי, 12 במרץ 2020

היכן ראיתם למעלה מ-30 סוגי ברזי בירה? BEER SHOP חוויה מיוחדת

אמש חגגנו יום נישואין, הפעם החלטנו שלא נצא למסעדת שף כזו או אחרת אלא התחשק לנו פשוט לצאת לבר- לשתות משהו, לנשנש מעט ובעיקר להשתחרר ממטלות היומיום, מדאגות הקורונה וממשימות הרבות שעומדות בפתח. הפעם בחרנו במקום קסום ומיוחד BEER SHOP . 



מדובר למעשה ברשת קטנה של בר בירה - סניף אחד ממוקם בתל אביב (זה הסניף בו אנו ביקרנו) והסניף השני בנתניה. BEER SHOP הוקמה מתוך תשוקה ואהבה גדולה לבירה איכותית ומתוך חלום להנות מאותה האיכות של בירה מהחבית גם בבית. כאן למעשה ניתן להנות מבר קסום ומיוחד המציע מבחר רחב של למעלה מ-30 ברזי בירה מהטובים בארץ ובעולם ומנגד ניתן לרכוש בירה בבקבוקים הביתה. בעלי הרשת הביאו לארץ טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת להם לבקבק את הבירה כך שכל אחד יוכל לקחת אותה הביתה ולהנות מבירה איכותית מהחבית רק ש... היא תהיה בבקבוק. הסגירה הייחודית מבטיחה שהאיכות של הבירה תשאר לאורך זמן בדיוק כמו במבשלה. 



אז כפי שציינתי מדובר בבר בירה בו נמצא מבחר רחב של טעמים וניחוחות, כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, זה המחפש בירה מקומית לצד זה שיחפש את הבירה תוצרת חוץ. אני לרוב נמנית על אלו שאוהבים יין ופחות בירה אולם מאחר ובחרנו בבר בירה זרמתי ופשוט התאהבתי בבירה הבלגית הנפלאה שלגמתי. 



לא אחת אני דוגלת בעובדה כי דגים אוכלים במסעדת דגים, בשרים אוכלים במסעדת בשרים וכך גם עם בירה, רצוי ללגום בבר שמתמחה כל כולו בבירה. מאחר וההתמחות העיקרית כאן כאמור בבירה האוכל שמגיע לצד המשקה הינו טאפסים קטנים, נשנושים , טוגנים ועוד, מי שמחפש ארוחה דשנה כאן לא מקומו. 

אז בתחילה בחרנו בנשנושי מאנצ'יס  (הגעיעו שלושה סוגים שונים) וזיתים , הנשנוש האולטימטיבי לצד הבירה, מנגד ולאור המלצתו של הברמן בחרנו גם בבילטונג- זהו למעשה נשנושי בשר מעושן בעל מרקם וטעמים נפלאים - מלוחח ומיוחד מאוד. 


בהמשך עוד הזמנו נקניקיית עגל, ניתן לקבלה אותה חתוכה לפרוסות דקיקות לצד מלפפונים חמוצים, כרוב כבוש, חרדל וקטשופ ו/או בתוך לחמניה רכה ונימוחה, אנו בחרנו באופציה א'. 



קינחנו בכריך בשר מעושן, לחמניה רכה ונימוחה עם בשר מעושן נפלא , רטבים נהדרים- מנה נפלאה, גם מנה זו כקודמתה הוגשה עם כרוב כבוש, מלפפונים חמוצים, זיתים ובצל.


הבילוי הוכתר כהצלחה מסחררת, אין לי כלל ספק כי זהו הולך להיות בר הבית שלנו, הבירות איכותיות מאוד, טעימות, עם מגוון עצום כפי שציינתי מעלה, כל התוספות שליד נפלאות, ניכר כי מי שהרכיב את התפריט בהחלט יודע מה הכי מתאים לשילוב לצד הבירה. 

אז אנחנו כבר קבענו עם חברים מפגש נוסף ואתם? הזמנתם מקום? ממליצה בחום. 

כתובת:
נתניה- הבונים 2
תל-אביב- יהודה הלוי 21
טלפון להזמנות:
1-700-707-113
שעות פתיחה:
נתניה
א-ה 12:00-24:00
ו-ש 10:00-24:00
תל אביב
א-ו 12:00-01:30
ש 14:00-01:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה