יום חמישי, 19 במרץ 2020

עוגת פרג, קוקוס ותפוזים- נימוחה וטעימה במיוחד


בימים האחרונים בהם כל בני הבית נמצאים בבידוד ביתי אני מוצאת את עצמי יותר ויותר במטבח, כל רגע נתון לכל אחד מהם מתחשק לאכול משהו, לנשנש משהו, גם אצלכם זה כך? בכל אופן לקפה/שוקו של השעה ארבע הפתעתי את בני הבית עם עוגה נימוחה וטעימה במיוחד שהכילה רק דברים טובים: פרג, קוקוס, תפוזים ועוד....


הפעם בחרתי להוסיף לעוגה מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני מבית פרימור, מה שהעניק לעוגה מתקתקות נהדרת (בהמשך ארחיב מעט ואספר על הסדרה החדשה המצויינת).

המצרכים:
1 כוס קמח תופח אסם
1 כוס פרג טחון
1 כוס קוקוס
1 כוס מיץ תפוזים
1/4 כוס שמן פרג של בליני
3 ביצים
1 כוס סוכר
1 שקית סוכר וניל
1 כפית תמצית וניל
100 גרם אבקת סוכר
2 כפות מיץ לימון


אופן ההכנה:
לחמם תנור ל-180 מעלות.
בקערת מיקסר להקציף ביצים וסוכר לתערובת תפוחה עד שלא מרגישים את גרגירי הסוכר (אין צורך להפריד ביצים).
לערבב בקערה את כל החומרים היבשים.
להוסיף לתערובת הביצים חומרים יבשים ומיץ תפוזים לסירוגין, לסיים עם הקמח.
לצקת את הבלילה לתבנית עוגה משומנת.
לאפות כ-45 דקות, עד שקיסם יוצא נקי.


אז כפי שסיפרתי מעלה הפעם בחרתי להשתמש במיץ תפוזים מעולה מבית "פרימור" אשר משיקה לראשונה סדרת מיצים אורגניים: מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות אורגני בבקבוקי 750 מ"ל.

 

"פרימור", היצרנית המומחית בסחיטת מיצים ומובילת השוק בישראל, מציגה חדשנות בקטגוריה ומחדדת את תפיסת הטבעיות באמצעות השקת מוצרים סחוטים אורגניים • מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות סחוט טבעי אורגני, בטעם נפלא הכי קרוב לפרי, נסחטים מפירות אורגניים מובחרים ללא סימון אדום 

סדרת המיצים האורגניים החדשה מצטרפת לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. לאחרונה הצטרף לסדרה גם מיץ אננס 100% סחוט טבעי, מפרי אננס מאיכות מובחרת, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. 

"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצאת בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי. מוצרי מותג פרימור מיוצרים בשני מפעלים קיבוציים שונים, קיבוץ גת וקיבוץ גן שמואל, המשווקים את תוצרתם לכל רחבי הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה