יום רביעי, 11 במרץ 2020

חוגגים יום נישואין קצת שונה


היום אנחנו חוגגים יום נישואין 23, מצד אחד זו כבר דרך ארוכה ואולי ישנם שלא חוגגים מאורע זה אולם אצלינו כל סיבה לחגיגה מתקבלת בברכה, הזוגי מצידו השקיע במתנה מפנקת, בלונים, פרחים ואילו אני דאגתי לצד הקולינרי לצד פעילות מדליקה ומיוחדת, כזאת שתשמר את הזוגיות ותצית אותה כמו תמיד. שלא תדאגו אנו מאלו שממליצים לשמר את הזוגיות לאורך כל השנה ולא רק במועד מסוים, אנו רק מחפשים תירוץ לחגיגה מופרזת יותר. 

אז הפעם החלטתי לעשות דייט זוגי שלנו, עם ארוחה מפנקת שכללה מבחר מנות ותפריט אומנותי במיוחד. בגזרת האוכל הכנתי למנה ראשונה טורטיה אשר מילאתי עם שערות אסאדו (מדהים, מי שירצה מתכון בהמשך אעביר באהבה), למנה עיקרית נתח פילה בקר ברוטב יין אדום ופיטריות לצד סלט. כמו כן הכנתי מיין אדום משובח סנגרייה חמה עם פירות העונה.






אכלנו את הארוחה בהנאה יתרה ואז התפננו לדבר האמיתי. ממש רגע לפני יום הנישואין הגיעה לידי חבילה עמוסה בכל טוב של Basherte.co, הקופסא - קופסת פרימיום זוגית עמוסה בפינוקים איכותיים- כל מה שצריך לפיקניק זוגי, רומנטי שכללו: בקבוק יין איכותי מיקבי רמת הגולן (אפילו לפותחן וכוסות דאגו), שוקולד, נשנושים שונים, קרקרים ומפה משובצת האידיאלית לפיקניק רומנטי.





מלבד זאת המתינה בקופסא חבילת תוכן לזמן זוגי איכותי על מנת להנות מחוויה שונה שלא הכרנו. חבילת התוכן נוצרה על ידי אורלי ורמן מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. 




במעטפה המתינו לנו שאלות ומשימות זוגיות כגון: מי ממצמץ ראשון ,  השלמת משפטים זוגיים, בדיקת זכרון של רגעים זוגיים רומנטים וכאלו שפחות ועוד. האמת חייבת לציין לטובה את הפעילות הנ"ל, זה היה משהו שונה שטרם הכרנו והאמת היה ממש כיף, למרות שאנחנו תמיד מדברים האחד עם השניה, מכירים היטב ומשלימים האחד את השניה זה כיף לשחק משחק שכזה ולגלות עוד כמה צדדים שטרם הכרנו (גם לאחר למעלה מ-27 שנות זוגיות).



אז כאמור את קופסת ההפתעות הללו פיתחו ברק ליזויק וניר אהרון, זוג מקסים אשר הבין כי הזמן שאנו מבלים יחד הוא יקר מפז והחליטו שעליהם להשקיע בו יותר על כן יצרו ערכות לזמן איכות זוגי ומיוחד אשר כולל תוכן המגיע במעטפה מסתורית לדייט שמתחיל בצורה קלילה ולאט לאט מעמיק. כמו כן הוסיפו מרכיבים משתנים על פי הקונספט החודשי של הדייט. כל המוצרים שבחבילה הינם למעשה כל מה שאנו רוצים וצריכים על מנת לייצר אווירה רומנטית, זוגית, רומנטית ומיוחדת הייחודית לנו.

התוכן כאמור נבנה ע״י אורלי ורמן, אורלי מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. יו”ר שותפה של עמותת אימאגו ישראל. מטפלת זוגית בשיטת האימאגו, מדריכה ומנחת סדנאות אימאגו, מכשירת מטפלים ומנחים מקצועיים בשיטת האימאגו. נציגת ישראל וחברת הפקולטה של ארגון האימאגו הבינלאומי – IMAGO RELATIONSHIP INTERNATIONAL. מטפלת ומדריכה מוסמכת בשיטת ה – SOMATIC EXPERIENCING

כל המוצרים בקופסאות נבחרו בתהליך ארוך וקפדני כדי ליצור את החוויה השלמה ביותר, בכל חודש הם נעזרים במומחים בתחומי היין והמזון על מנת לספק לכם חוויה ייחודית. כך לדוגמה את היין בחר עומרי יוסף, עומרי הוא מנהל קהילת חברים ממליצים על יין ואוטוריטה בתחום. 

אפילו בקופסא המתינה לנו הזמנה זוגית לייקבי רמת הגולן- איזה כיףףף.



אז אם גם לכם חשובה הזוגיות, הכנסו לאתר, הזמינו את אחת הערכות והשקיעו בדייט זוגי מיוחד, קסום ושונה.

עלות ערכה כיום היא 229 ש״ח והיא יכולה להשתנות מחודש לחודש, מחיר משלוח הינו 35 שקלים לחבילה בודדת (ניתן לאסוף לבד), המשלוח מגיע עד 10 ימי עסקים.

אני כבר מחכה לחגיגה הבאה על מנת להתחדש עם קופסת פינוקים חדשה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה