יום שלישי, 3 במרץ 2020

לילות ביירות- חוויה קולינרית מפנקת

על לילות ביירות שמעתי לפני זמן מה ומאחר ואני מכירה את השף שלומי בן שימול ידעתי שאנחנו חייבים לבקר, את שלומי הכרנו בעת ביקורנו במסעדת קשיו בראש פינה ומאז התאהבנו באישיות המיוחדת שיש לו, בעברו עוד מסעדות כמו  פרונטו, סושיאל קלאב ועוד.  המסעדה או שמא שיפודיית בוטיק נפתחה לפני זמן מה בכפר סבא כאמור על ידי השף שלומי בן שימול  ובת זוגתו העיתונאית מיכל טראוריג - זוג קסום ומלא אנרגיות.

הגענו בשעת צהריים מאוחרת , המקום המה אדם וכמעט ולא נותרה חלקה פנויה, לשמחתנו בהמתנה קצרה התפנה עבורינו מקום והקסם החל. למעשה כפי שציינתי מעלה זאת מעין שיפודיה אבל בהחלט על גבול שיפודיית בוטיק, כאן כל מנה מקבלת המון אהבה מהשף , צילחות וקסם, כל מנה הינה יצירת מופת פרי עיטו של השף.

חיש מהר הגיעו לשולחננו מספר פתיחים כגון חומוס ביתי, סלט גזר מרוקאי, סלט כרוב, חמוצים וסלט ירקות- כל הסלטים טריים, רעננים וטעימים מאוד, כאלו שתרצו לחסל עד תום: 






מידי יום יש בנוסף לתפריט הקבוע מבחר ספיישלים, אנו בחרנו לדגום את עלי הגפן והחציל הבלאדי, בחירה שהתבררה חיש מהר כמוצלחת במיוחד. 


עלי גפן- מנה גדולה של עלי גפן ביתיים, טעימים, מעט חמצמצים על מצע מפנק וטעים- אל תוותרו:




חציל בלאדי מוגש בצורה מעוררת השראה עם המון טחינה ביתית , גרגירי חומוס, שמן זית והמון אהבה- מילה שלי, אל תוותרו גם על מנה זו:



בגזרת המנות העיקריות הגיעו לשולחננו מבחר מפנק של בשרים, כולם ככולם היו טריים, עשויים במידת העשייה המדוייקת, מתובלים במתינות בדיוק כמו שאנו אוהבים, כל שיפוד היה מוצלח מקודמו: ג'אגה- פרגית על שיפוד, תעתיק- קבב על שיפוד, שיפוד מולארד, רניסאני- כבש ואנטריקוט על שיפוד- כל השיפודים מגיעים מצולחתים בצורה מעוררת תאבון הלוא ידוע כי העין אוכלת עוד לפני הקיבה, כולם מגיעים עם ירקות צלויים, טחינה, מטבוחה ביתית :









קינחנו במלבי פרווה נפלא ברוטב תותים מפנק- קינוח מושלם לארוחה מושלמת:




אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב שוב ושוב ושוב ושוב.

כאשר ביקרנו במקום הזוגי זרק : המקום הזה יעוף מאחר והשמועה תעבור מפה לקיבה (מפה לאוזן אולם כאן הכוונה בהחלט לקיבה), תקשיבו, זאת הייתה אחת הסעודות שנהננו בהם בטירוף, אין לי ספק כי שלומי ומיכל עושים חייל ולא בכדי המקום הומה אדם, אז למה אתם מחכים? רוצו!! הנאה מרובה מובטחת לכם. 

בשלב זה המסעדה פתוחה עד השעה 17.00 אולם בהמשך יתרחבו שעות הפעילות, ממליצה לעקוב.

כתובת:
התע"ש 24
כפר סבא‏
טלפון
054-690-6901‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה