יום שלישי, 24 במרץ 2020

השהות הביתית בימים אלה תהפוך לקלילה ומצחיקה!


נראה כאילו והלכנו לישון לילה אחד והתעוררנו לחלום בלהות, חלום שלא נגמר וכי איננו יודעים מתי יגיע סופו, העולם כולו תחת מגיפה, אנחנו תחת הסגר ביתי והימים הארוכים ארוכים מתמיד. למרות הכל אנחנו מנסים לשמור על שפיות ועל שגרה ברוכה- שיעורים, קצת ספורט, משחקים בגינה והמון משחקי קופסא משפחתיים.

אתם כבר בוודאי מכירים את דעתי האישית על המשחקים המקסימים של יצרנית המשחקים הישראלי "גאוני", בימים אלה המותג משיק את משחק "טאקו"-משחק חשיבה מהיר, ממכר ומשעשע, המפתח מהירות מחשבה ותגובה, תפיסה חזותית והרבה שמחה! משחק שמתאים לדעתי לכל הגילאים, אפילו בנותיי הגדולות (22,19) התאהבו במשחק.



טאקו הוא משחק חברתי ממכר ומהנה, הלוקח את "אפקט סטרופ"** כמה צעדים קדימה. 

בו זמנית, על השחקן לחשוב, לזכור ולבצע מספר פעולות: 

לומר את אחת המילים הבאות עפ"י הסדר הבא (ולפי סדר הישיבה של השחקנים): טאקו, חתול, עז, גבינה, פיצה – וחוזר חלילה 

במקביל לאמירת המילה יש להניח קלף במרכז השולחן, לקלוט ולהבין אם יש התאמה בין המילה שנאמרה - לקלף שהונח על השולחן 

אם יש התאמה – יש להניח במהירות את היד על ערימת הקלפים 

אם הונח קלף מיוחד: גורילה, לוויתן או בונה - יש לבצע בזריזות את הפעולה הנדרשת בהתאם לקלף שהונח - ומייד להניח את היד על ערימת הקלפים 

השחקן האחרון שהניח את ידו - אוסף את ערימת הקלפים, ומתחיל את הסבב הבא 

הראשון שסיים את ערימת הקלפים שבידיו, מנצח במשחק 


היו הכי מהירים והיפטרו מהקלפים שלכם ראשונים. אל תיתפסו לשאננות ואל תתבלבלו: המשחק רק נראה קל, אבל האמת היא שהוא טריקי. מאוד. 

אז... תתחילו לשנן: טאקו, חתול, עז, גבינה, פיצה. 



המשחק כולל: 64 קלפים, באריזה נוחה וקומפקטית. 

מתאים ל- 2-8 משתתפים, מגיל 8 ועד....

מחיר: 59.90 ש"ח. 

** אפקט סטרוּפ ממחיש הפרעות בזמן תגובה של אדם, שמוצגים בפניו גירויים סותרים. למשל: שם של צבע, המודפס בצבע שונה (המילה "אדום" - מודפסת בכחול, המילה "צהוב", מודפסת בירוק וכד'). ההסבר לכך הוא שהמשמעות של המילה, מפריעה לזיהוי הצבע בו היא כתובה. 



סרטונים להמחשה: 





להשיג באתר של גאוני http://www.geoni.co.il ולקבל במשלוח הביתה. אפשר גם להפתיע בן משפחה או חבר, ולשלוח ישירות לביתו. 

מחיר משלוח לבית הלקוח – 30 ש"ח. 

מבצעים מיוחדים: לרוכשים מעל 100 ש"ח - משלוח חינם. בקניית 4 משחקים – משחק חמישי במתנה (הזול מביניהם). יש להזין קוד קופון – geoni-time בסיום הרכישה. 

*** 

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי חשיבה, אסטרטגיה ומשחקי למידה מגנטיים. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד). 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה