יום שלישי, 17 במרץ 2020

חדש מ VIVIAN – ערכה מקצועית לשימוש ביתי לניקוי והברקת חלונות



מיוחד לפסח: 
חדש מ VIVIAN – ערכה מקצועית לשימוש ביתי לניקוי והברקת חלונות עם מגב סיליקון ומוט טלסקופי 
*מבצע לחג: 69.90 ש (במקום 84.90 ש) 



בימים טרופים אלו בהם אט אט רובנו נכנסים להסגר ו/או בידוד ניכר כי ניקיונות פסח כבר בעיצומן. אצלי כבר רשימת המטלות היומית הוצאה וכולם יודעים מה הם צריכים לעשות היום! אם בשנים קודמות משימות אלו ערכו רק כשבוע/שבועיים טרם החג כיום המשימות בשיאן (בואו נודה באמת! כמה אתם יכולים לראות את ילדיכם מול המסכים?). 

מי שמכיר אותי יודע שיש לי שריטה די קשה עם החלונות, אותם אני מקפידה לנקות כל שבוע, בחדרים זה קלי קלות, מפרקת, שוטפת באמבטיה, מנגבת ומחזירה אולם בסלון יש לי חלון רחב ידיים ועל כן המשימה לא פשוטה. 

כאילו מישהו שמה אותי והגיע משלוח מחברת  VIVIAN האיטלקית, המתמחה בפיתוח וייצור של מוצרי ניקיון אשר משיקה בימים אלו ערכה מקצועית לניקוי והברקת חלונות. 

מדובר בערכה מקצועית לשימוש ביתי הכוללת מגב חלון בעל להב סיליקון, כרית קרצוף ללא שריטות וכרית מיקרופייבר לייבוש והברקה. גוף המגב בעל ציר חדשני המתחבר למקל טלסקופי, מאפשר כיונון אוטומטי לקביעת זווית הניגוב. הערכה מאפשרת לנקות, להבריק ולייבש חלונות וויטרינות גם מצדם השני- תקשיבו!! הערכה מדהימה!! מה אתם חושבים? שחיכיתי חלילה? לא!! מיד עם קבלת הערכה יצאתי לניסיון והחלון מבריקקקקקק, הניקיון היה קל, נוח, מהיר ופשוט! 

ערכת זו שלVIVIAN כוללת 2 ידיות – קצרה וטלסקופית . 

ועכשיו לקראת החג מבצע שווה במיוחד - 69.90 ש"ח (במקום 84.90 ש"ח ). 



להשיג ברשת חנויות "אייס" ובחנויות מובחרות למוצרי בית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה