יום שלישי, 3 במרץ 2020

נטלי דדון משיקה מיזם אינטרנטי חדש



נטלי דדון משיקה מיזם אינטרנטי חדש -
CoverMe by Nataly Dadon



אושיית הרשת ואשת העסקים, נטלי דדון, בעלת כ- 700 אלף עוקבים באינסטגרם החליטה להצטרף למותג CoverMe ולהצעיד אותו קדימה תחת ניהולה, מודה ומתוודה גם אני כמו בנותיי עוקבת בעדיקות אחר נטלי ונהנית מהתכנים הקסומים והמיוחדים שהיא משתפת אותנו העוקבים הן בחייה האישיים והן בחייה המקצועיים, אני פשוט מעריכה נשים חזקות כמו נטלי דדון.

לאחרונה שמעתי על המיזם החדש שהיא משיקה בניהולה ובהחלט מגיע לה שאפו ענקי. ההחלטה להצטרף למותג הגיעה לאחר תקופה ארוכה בו בחנה הצעות עסקיות שונות בעולם הדיגיטל. דדון תשקיע במותג ותביא אליו את ניסיונה הרב בעולמות השיווק והקידום. המותג מתמחה בפיתוח ומכירת מוצרים בעולמות האקססוריז ומוצרים הנלווים לסלולר. השאיפה של דדון עם כניסתה לחברה היא להרחיב את מנעד המוצרים הנמכרים באתר, תוך שימת דגש על חווית קניה משלימה עבור הצרכן.

באתר הידידותי מאוד למשתמש ניתן למצוא מבחרמוצרים הנושאים את האג'נדה אותה מקדמת נטלי "אישה לאישה מלכה" (מי ייתן וכולנו ניישם אג'נדה זו), ההשקה תכלול מוצר פרי פיתוחה שנולד כצורך אישי פרטי שלה.


דדון: "בעידן של היום כמעט איבדנו את היכולת להשתמש בשתי ידינו בחופשיות ובנוחות. קורה לנו לא פעם שאנו מחפשים איפה להניח את הטלפון לרגע ושיישאר קרוב אלינו, אנחנו מוצאים את עצמנו יוצאים לבילוי לילי ומחפשים איפה לאחסן את הטלפון או באיזה כיס לשים אותו? מכאן עלה הצורך לפתח מוצר שיעניק לנו פתרון ויחד עם זאת יהיה פריט אופנתי אותו ילווה סטייטמנט שמתאים לכל אחד".



דדון הייתה מהראשונות לזהות את עולם האינסטגרם עוד בתחילת דרכו והפכה למובילה בתחום זה לאורך הזמן. בתחום העסקי, דדון מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כיזמית המחברת בין עולמות הלייף סטייל והטיפוח לעולם העסקי. דדון היא אם יחידנית לריף.



דדון: "אני מתרגשת לקראת הפרויקט החדש בחיי CoverMe by Natly Dadon. הראייה האסטרטגית שלי לשנים הבאות היא התמקדות בעולם העסקי. אני כל הזמן בודקת מה המגמות הצפויות ומה מתחדש בעולם. אני מאמינה שעולם הסלולר והאביזרים ימשיך ללוות אותנו בשנים הבאות יחד עם הקידמה. יחד עם זאת סימנתי לי למטרה לפתח ולקדם את המותג לתחומי צרכנות שונים. אנשים משנים את הרגלי הקנייה שלהם ועוברים לקנות באון ליין. ברור לי שבתוך כחמש שנים מרבית הקניות יעברו להתבצע בצורה מקוונת ואני מתכוונת להיות שם כשחקן מרכזי.



את המוצרים ניתן לרכוש באתר: https://coverme.co.il/

אינסטגרם: @coverme.nd


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה