יום שבת, 7 במרץ 2020

חברת "תבואות" משיקה סדרה משובחת של זיתים אורגניים



חברת "תבואות" משיקה סדרה משובחת של זיתים אורגניים: ירוקים – עם ובלי חרצנים, וזיתי קלמטה 



אצלי כולם ככולם אוהבים זיתים, בכל דרך , בכל ארוחה, בכל מאכל, תמיד תמיד תמצאו על שולחננו זיתים. מאז שנטענו עצים בגינתנו ועץ הזית שלנו מפנק אותנו בזיתים אני כמעט ולא רוכשת זיתים קנויים מאחר והכי טעימים הם הזיתים שאני כובשת בעצמי, אולם כאשר הגיע משלוח של זיתים אורגנים מבית תבואות היינו חייבים לנסותם.

מי שמכיר את חברת תבואות זוהי חברה המתמחה במוצרי מזון אורגנים וטבעיים, כולם ככולם איכותיים מאוד, טעימים ומפנקים. בימים אלו המותג משיק סדרה חדשה של זיתים אורגנים טעימים: זיתים ירוקים עם חרצנים, זיתים ירוקים מגולענים וזיתי קלמטה. הזיתים המשובחים, המיובאים מיוון.

הזיתים ישדרגו כל טוסט, חביתה, פיצה, פסטה, גבינה, אוכל מקסיקני, אוכל מרוקאי, סלט יווני או ככה סתם, ליד חומוס-טחינה, קוטג' או סלט חתוך קטן קטן. בתיאבון! 

הזית, אחד משבעת המינים, מקושר לתזונה הים תיכונית שכה מומלצת בידי אנשי מקצוע מתחום הבריאות, התזונה והרפואה: בזיתים יש חומרים שונים המסייעים לפעילות תקינה ובריאה של תהליכים שונים בגוף. 

ככל הנראה גידול עצי זית באופן יזום התפתח ממש באזורינו: עדויות קדומות להתפתחות גידול עצי זית לפני כ-6,000 שנים, התגלו באתרים ארכיאולוגיים מצפון לים המלח ובאזור שומרון. 

אם הזית נקטף כשהוא עדיין בוסר, צבעו ירוק. ככל שיישאר יותר זמן על העץ הוא יבשיל וצבעו ישתנה לסגול-שחור. זית שהבשיל על העץ ייקרא זית שחור (למרות שצבעו יותר מזכיר סגול). זית שעבר השחרה כימית נקרא זית מושחר. 


להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 

לפרטים: www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה