יום חמישי, 19 במרץ 2020

מתחילה להתכונן לפסח עם עוגת וופל מדהימה

נכון, הימים האחרונים לא עושים עימנו חסד וכולנו די מצוברחים מהמצב אליו נקלענו, השהייה בבית גורמת לי להתחיל לחשוב על פסח הן בניקיונות והן בחשיבה על המתכונים אותם אכין השנה. נכון, עוד לא ידוע אם ואיך נעשה את סדר הפסח אולם להתכונן בהחלט צריך. 


השבוע הגיע משלוח חגיגי מבית אחווה עם סדרת הממרחים המתוקים מבוססי טחינה גולמית אשר הושקו לאחרונה , הסדרה כוללת: 
ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר 

ממרחי השומשום המתוקים של אחוה מכילים טחינה גולמית משומשום מלא, טעימים להפליא, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל • הממרחים מצטרפים לממרח החלוה הפופולרי של אחוה, נהדרים למריחה על מצה בחג הפסח". 

אז ראשית ולפני הכל זללתי בהנאה יתרה לחמית עם אחד הממרחים כי אני מאוד אוהבת אבל את היתרה שמרתי בקנאות לפסח- לעוגה המושלמת שאשתף אתכם מיד במתכון. גם שנה שעברה הכנתי עם ממרח דומה לזה (גם מבוסס על טחינה אולם מעט שונה) ונחל הצלחה מרובה לכן אין לי כלל ספק כי גם השנה אכין באהבה.

המצרכים:
חבילת עלי וופל נטולי גלוטן (אני באופן אישי השתמשתי במותג עלמה)
ממרח שומשום עם סילאן 
2 כפות קקאו
מעט אגוזים קצוצים וקוקוס קלוי

אופן ההכנה- פשוט וקל:
לערבב את כל חומרי המלית לתערובת אחידה.
להניח עלי וופל, למרוח 1/3 מתערובת מילוי וחוזר חלילה, לסיים בעלי וופל.
לקרר מעט ולהגיש קר.







חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפסח ממרחי שומשום מתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם דבש, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. ממרחי השומשום המתוקים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד, מצטרפים לממרח החלוה האהוב של אחוה. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים.



לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שומשום עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר ליהנות ממצה מתוקה בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו" 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה