יום ראשון, 1 במרץ 2020

קטיף נוריות וכלניות, ביקור וסיור בחממות עם גידולים חקלאיים וטעימות בשוק איכרים בלב מרכז הארץ



יום המשפחה הוא יום מצויין לפעילות משפחתית בטבע ובתזמון די מושלם החלטנו אמש לארוז את הילדודס , להרחיקם מהמסכים ולצאת לנשום מעט אוויר נקי, שמענו רבות על "ירק השדה" השוכנים ברמת השרון והחלטנו לבקר ולשמוע על מה המהומה.

הגענו למקום רחב ידיים עם שדות של נוריות, כלניות וחממות עם גידולים חקלאיים (פלפלים במספר צבעים) לקיטוף עצמי, הוקסמנו מהצבעים ומהניחוחות, הפשלנו שרוולים ויצאנו לשטח לקטוף, לטעום ולדגום.





שיתוף פעולה ייחודי בין משפחת כהן, משפחה וותיקה של חקלאים שבראשה עומד אלי כהן, חקלאי וותיק מאזור כרם שלום בעוטף עזה ושני בניו, גיא וניר, יחד עם רמי קנטור הבעלים של משק קנטור ברמת השרון, הוליד את אחד משווקי האיכרים שקיבל את הכינוי "אי ירוק בעיר", המעניינים ביותר לתוצרת חקלאית מגוונת, טרייה, הישר מהשדה ללקוח, בלב השדות של רמת השרון. 

במיוחד ליום המשפחה תוכלו לתאם ולבוא עם הילדים לסיור וקטיף פרחי נוריות וכלניות שיתפרסו על פני 5 דונם, לצד טעימות וסיור חקלאי בעלות סמלית של 25 ₪ בלבד, כל משתתף מקבל זר כלניות/נוריות הביתה.

הקטיף והסיור ארכו כשעה , הילדים וגם אנו ההורים מאוד נהננו, נחשפנו לקטיף כיפי, לחוויה מגבשת מהנה במיוחד,  טעמנו פלפלים בשטח והנה הילדים הרוויחו זמן הורים ללא מסכים, ללא חברים וללא ניידים- ממליצים בחום!!



מידי בוקר אלי כהן קוטף תוצרת חקלאית טרייה בעוטף עזה ומשנע אותה לרמת השרון, התוצרת הטרייה נמכרת במחירים אטרקטיביים במיוחד, אשר אליה מגיעים אלפי אנשים מכל רחבי הארץ. לאחרונה בעקבות הצלחת שוק האיכרים, משפחת כהן החליטה להרחיב את עסקיה והשיקה זה עתה אתר אינטרנט בשם "ירק השדה", המציע סחורה חקלאית מגוונת, אשר מגיעה עם משלוח ישירות עד בית הלקוח. 




במטרה להחזיר לקהילה שפוקדת קבוע את המתחם החקלאי, החליטו אלי כהן ובניו, לעבד 100 דונם של אדמה מסביב למשק, במטרה לגדל בה גידולים מיוחדים, המיועדים לקטיף עצמי וסיורי הדרכה של חקלאות לכל בני המשפחה. 

יש להירשם מראש בטלפון 050-8134444 כתובת – קטיף כלניות ירק השדה (שימו בוייז), אתר הבית ירק השדה אתר hasade.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה