יום רביעי, 4 במרץ 2020

טוסט מפנק עם לחם אנג'ל בסגנון אמריקה



חדש במאפיית אנג'ל ולראשונה בישראל: 
לחם אנג'ל בסגנון אמריקה 

כולנו כבר יודעים כי המוצר הבסיסי בחיינו הינו הלחם, עימו ניתן ליצור אין ספור רעיונות, יצירות, מאכלים ופינוקים, אמש רגע לפני ארוחת הערב דפק שליח חינני בדלתנו, בידו משלוח עמוס כל טוב וביניהם כיכרות לחם אנג'ל בסגנון אמריקה, פרוסות גדולות ועבודות של לחם באווירירות ובמתיקות מעודנת יוצאת דופן.



מי שמכיר וביקור בחו"ל יודעי כי מודבר בלחם מפנק וטעים במיוחד אותו ניתן לראות תמיד בדיינירים האמריקאים ואף בסרטים ההוליוודיים, אז כן, הולויוד מככבת במטבחם הצנוע.

הילדים שלי ממש עפו עליו (אם נודה באמת גם אנחנו מאוד), לחם אנג'ל בסגנון אמריקה הוא לחם ייחודי שטרם נראה על מדף הלחמים הישראלי, ומיועד להכנת כריכים ומאכלים מפנקים כמו טוסטים, ביצה בקן, פרנץ' טוסט. הלחם גם טעים כנשנוש, כפי שהוא וללא תוספות. 

טעמו המתקתק מזכיר את הבריוש הצרפתי, אבל הלחם הוא כשר פרווה בהשגחת הבד"צ. כמו כן הלחם טבעוני ונושא תו Vegan friendly. 

אז הכנתי ארוחת ערב מפנקת שכללה בין היתר גם טוסטים מתקתקים ועמוסי גבינה - טעימים טעימים:



אודות מאפיית אנג'ל 

מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל, שחרטה על דגלה את הלוגו "משפחה של לחמים" מייצרת ומשווקת מגוון רחב של לחמים, לחמניות ודברי מאפה. המאפייה מקפידה על שמירה מתמדת של טריות ואיכות מוצריה. מאפיית אנג'ל נוסדה בירושלים בשנת 1927 ושומרת עד היום על מעמדה כמאפייה המובילה בישראל. ארבע מאפיות מרכזיות של אנג'ל פרוסות ברחבי הארץ: בירושלים, בלוד, בכפר-החורש ובנתיבות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה