יום שלישי, 10 במרץ 2020

עוגת תמרים בחושה וטעימה במיוחד


בימים אלה בהם אנו מכינים ואוכלים אין ספור עוגיות בחרתי להכין עוגת תמרים בחושה, טעימה, בריאה ומפנקת. עוגה קלילה רכה כעננים, נימוחה בפה ובעלת טעם אלוהי- אם אתם אוהבים תמרים ממליצה בחום להכין.

אם נודה באמת הכל התחיל במשלוח המפנק שקיבלתי מקליית גת- ממרח תמרים טבעי , היו בפני 2 אופציות- עוגיות ממולאות ממרח תמרים כמו שאני עושה תמיד או עוגה בחושה, מאחר וכאמור פורים והכנתי כל כך הרבה עוגיות בחרתי באופציה הקלה יותר. 





המצרכים:
1 כוסקמח תופח
1 כוס קמח אגוזי מלך 
1 מיכל ממרח תמרים טבעי של קליית גת
1/4 כוס סוכר חום
1/4 כוס סירופ מייפל
כפית קינמון
חצי מיכל שמנת חמוצה
3/4 כוס שמן אגוזים 
4 ביצים 
אגוזי מלך קצוצים גס

אופן ההכנה:
בקערת המיקסר מערבבים היטב ביצים, סוכר ושמנת חמוצה, מוסיפים את ממרח התמרים, השמן והקינמון וממשיכים לערבב.
בקערה נפרדת מערבבים את החומרים היבשים ומוסיפים לתערובת הרטובה.
מעבירים לתבנית אינגליש קייק 35 או שתי תבניות חד פעמיות מאורכות, מפזרים מעל את אגוזי המלך ואופים 40-45 דקות עד שהעוגה שחומה וקיסם יוצא נקי.


כאמור כפי שציינתי מעלה השתמשתי בממרח תמרים טבעי מבית קליית גת.

קליית גת נכנסת לקטגוריית הממרחים המתוקים ומשיקה: ממרח תמרים טבעי וממרח תמרים בטעם שוקולד - הממרחים עשויים רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ותוספת סוכר, הממרח כאמור טבעי ומכיל 100% תמרים ונושא את הסימון הירוק. 



קליית גת מרחיבה את סל מוצריה ומתבססת בקטגוריית הממרחים המתוקים. החברה נצמדת למגמות הבריאות במזון ומשיקה שני סוגי ממרחים: ממרח תמרים טבעי וממרח תמרים בטעם שוקולד. 

ממרחי התמרים החדשים של קליית גת עשויים מתמרים טבעיים מזן מג'הול הנחשב לאחד מסוגי התמרים המעולים והאהובים ביותר, הם עשויים רכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ולכן הארומה וטעם הפרי הטבעי נשמרים בהם באופן מקסימלי. 

ממרח התמרים בטעם שוקולד מכיל 94% תמרים ו-6% קקאו. הממרח ללא תוספת סוכר ומקור הסוכר בו הוא התמרים בלבד. הממרח קיבל סימון אדום משום שהוא מכיל יותר מרכיב אחד. 

ממרחי התמרים החדשים של קליית גת מיועדים למריחה על לחם ותוספת וליוגורט, הם מתאימים גם לאפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים, וכן לשימוש בתבשילים בהם יש צורך להוסיף מעט מתיקות או להסמיך את התבשיל. 

קטגוריית הממרחים המתוקים נחשבת לשוק צומח המגלגל 257 ₪ בשנה (סטורנקסט 2019). הממרחים המובילים את הקטגוריה הם ממרחי השוקולד (22%) וממרחי האגוזים (41%). אורית גור אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: "מתחילת שנת 2020 הקטגוריה מראה צמיחה, אולם סגמנט ממרחי שוקולד נמצא בירידה של כ- 7%. אנו מזהים פוטנציאל רב בפיתוח סגמנט ממרחי התמרים מתכתבים עם מגמות הבריאות במזון". 

את ממרחי התמרים החדשים של קליית גת, כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג בשופרסל ובחנויות המובחרות. הם מגיעים בצנצנת המכילה 440 גרם ומחירם המומלץ: 14.90-15.90 ₪. 

 

מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל - www.l-s.co.il , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

תגובה 1:


  1. דרושים לעבודות קלות מהבית בהזנת תוכן וסקרים בשעות שנוח לכם, לא נדרש ניסיון, לפרטים שלחו לי וואצפ 054-8922727 נועה

    השבמחק