יום שלישי, 17 במרץ 2020

איך נקל על תסמיני אטופיק דרמטיטיס ועור יבש בקרב הורים וילדים ?


החורף ההפכפך של 2020 מביא עמו לא מעט תסמיני עור לא נעימים ויובש! 
איך נקל על תסמיני אטופיק דרמטיטיס ועור יבש בקרב הורים וילדים ? 



הימים האחרונים  ימים מאוד לא קלים לאלו המתמודדים עם תופעת אטופיק דרמטיטיס ועור יבש- מצד אחד הימים קרים ואז חמים וחוזר חלילה מה שגורם לעורם העדין והשברירי להתייבש עוד יותר ומנגד השימוש המסיבי במטליות לחיטוי ו/או ג'ל לחיטוי ידיים- כל אלו גורמים לאטופיק להתפרצות עזה ולא פשוטה כלל וכלל. 

מי שמכיר אותי יודע שמאחר ויש לי 4 ילדים שסובלים מהתופעה אני תמיד עם היד על הדופק ותמיד אבל תמיד תמצאו אצלינו מוצרים שיקלו על התופעה, אחד מהם זה מוצרי קמדיס אשר הוכח מחקרית כי שימוש קבוע ומתמשך במוצר יביא תוצאות מהפכניות ושיפור ניכר בחייהם של הסובלים מהתופעה.

לאלו שבני משפחתם סובלים מהתופעה יש אני מניחה ידע בסיסי מה  טוב ומה לא טוב עבורם, ממה צריך להזהר ועוד אבל אני חייבת לשתף אתכם במספר דברים שלנו באופן אישי מאוד עוזר:

אחת מההמלצות להקלה על האטופיק היא לשמן את העור ולהעשיר אותו בלחות, משום שהיובש גורם לסדקים בעור וזה עלול להוות בסיס לנגעים שונים ולהתפתחות המחלה. הטיפול הקונבנציונלי השכיח הוא בעזרת משחות המכילות סטרואידים, שיכולות לפגוע בעור לטווח ארוך. 

חשוב לחקור עד שמגיעים למרכך כביסה הנכון, זה שלא גורם לגירויים בעור, כן, נראה מאוד טריוואלי ושכיח אולם מניסיון אישי זה אחד הדברים שמאוד משפיעים על התפרצות האטופיק.

דבר נוסף וחשוב, לא מנגבים את העור, מספיגים את המגבת בעור בעדינות!! זה חשוב!!!

ישנם ילדים אשר סוג מסויים של בדים גם גורם לגירוי בעור, שימו לב לכך!

תסמיני אטופיק מאוד שכיחים בקרב ילדים (כ- 20% מהילדים בעולם המערבי ולפחות 85% מהחולים בה יחלו עד גיל 5 ) – אלו מתבטאים בגרד, יובש של העור ואדמומיות שמציקים מאוד, מלווים לעיתים בזיהומים משניים המחייבים אשפוז בבתי חולים במקרה החריג ביותר. פעוטות וילדים קטנים הם הסובלים ממנה ביותר, כאשר מלווים בלילות ארוכים ללא שינה בגלל הגירודים. אצל הילדים תסמיני הדלקת יופיעו בעיקר בקפלי העור ובמרפקים, או מאחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים; אצל הוריהם לעומת זאת, יופיעו התסמינים בעיקר באזור הפנים והצוואר, בית החזה והגפיים. 

אז ממש בשל ימים  טרופים אלו הגיע משלוח חגיגי ומצויין מבית קמדיס שמכיל:סדרתskin Topic הייעודית, מבית חברת קמדיס כוללת מוצרים המשלבים את מערכת calm-Botaniplex™ - שילוב ייחודי של תמציות צמחי מרפא הידועים מתחום הרפואה הסינית, אשר יחד מסייעים להקלה על סימפטומים שונים של הדלקת האטופית, ובעלי יעילות גבוהה יותר מאשר כל תמצית בודדת. 

מוצר הדגל בסדרת TOPIC skin של קמדיס, הוא קרם טיפולי לפנים ולגוף, המכיל את Botaniplex™ calmשילוב של צמחי מרפא הפועלים בסינרגיה להקלה על הדלקת והאדמומיות. הקרם מכיל בנוסף גם חומצה היאלורונית להעשרת העור בחות, וחמאת שיאה לריכוך העור .

קמדיס מציגה מחקר קליני מוצלח במוצר שלה המכיל צמחי מרפא באוכלוסיית ילדים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס : המחקר ותוצאותיו פורסמו במגזין Journal of drugs in Dermatology, לפני מספר חודשים., התוצאות היו בקרב ילדים בגילאי 3 עד 18, והראו שיפור ניכר של כ 61% בתסמיני עור אטופי, (אודם, נפיחות, יובש, היקף הנגעים, גרד ואיכות שינה לא טובה )לאחר שימוש של 4 שבועות בקרם TOPIC SKIN של קמדיס, בנוסף על תוצאה זו, המחקר השווה את הקרם של קמדיס לקרם של חברה בינלאומית מובילה והראה שיעילותו הייתה גבוהה יותר ב36% 

קרם טיפולי לפנים ולגוף: Topic Skin Face& Body Cream - בפורמולה עשירה ומזינה, להרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, יעניק תחושת הקלה על הגרד ומראה בריא יותר. שילוב יעיל של 6 צמחים בפורמולה הפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות. הקרם מתאים גם לתינוקות מעל גיל 6 חודשים 150 מ"ל מחיר:90 ₪. , הקרם אינו מכיל פארבנים, סטרואידים, צבעים מלאכותיים וחשוב מאוד הוא גם ללא בישום. ו SLS .




המוצר המשלים לקרם הוא ג'ל הרחצה הטיפולי בסדרת TOPIC לפנים ולגוף: Body Wash Topic Skin Face – להשלמת הטיפול בפנים והגוף, מנקה בעדינות ומקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף. 200 מ"ל, מחיר: 55 ₪.ללא פארבנים, צבעים מלאכותיים ובישום ו SLS 



ניתן לרכישה באתר: www.kamedis.co.il , וכן ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע. 

חברת קמדיס הוקמה ב 2003 בליווי צוות מומחים לרפואה סינית ומומחים בעלי שם עולמי בתחום רפואת העור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות. המוצרים מבוססים על שילוב של תמציות צמחים הידועים ביעילותם מהרפואה הסינית יחד עם מרכיבים נוספים יעילים. קמדיס השקיעה שנים של מחקר ופיתוח במטרה לעבוד בטבעיות עם העור ללא תופעות לוואי ולהקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, פיליפינים וויאטנאם, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה