יום חמישי, 5 במרץ 2020

קפצנו לאורבן קיטשן לדייט זוגי

התקופה האחרונה מאוד עמוסה עבורינו, המון מטלות, הכנות לחג הפורים, למסיבת יום הולדתה של ביתי הנסיכה ועוד ועוד כך שמוצאת את עצמי מחפשת בשקיקה אחר זמן זוגי נטו נטול עבודה, ילדים ומשימות, השבוע קבענו (ביומן מבעוד מועד) דייט זוגי והפעם באורבן קיטשן.

אורבן קיטשן זהו למעשה בר מסעדה עם ניחוח אורבני בלב גבעתיים אשר מציע לנו הלקוחות להנות מתפריט עשיר ומפנק במיוחד לצד מבחר משקאות אלכוהולים איכותיים ובמחירים נוחים לכל כיס. המקום פועל משעות אחר הצהריים עם מגוון מנות ראשונות, מנות עיקריות כגון: פסטות, פיצות , המבורגר, בשרים, אסייתי ועוד. בשעות הערב האווירה מתחממת וניתן למצוא לצד בירה טובה או קוקטייל איכותי מגוון מנות טאפסים מובחרות.

אגב, בכל בוקר שישי או שבת פותחים את הסופ"ש עם מגוון ארוחות בוקר מפנקות שמוגשות עד השעה 14.00- אנחנו לא ניסינו אך סימנו לעצמנו יעד לנסות גם את המטבח הזה.

הגענו בשעות הערב המוקדמות ולמרות שלמעשה מדובר בבר המקום היה די מלא, שולחנות שולחנות של חבר'ה, זוגות ואף בודדים שהגיעו להתנתק מעמולת היום ולהנות מכוס משקה איכותי. האווירה קסומה ורגועה, מוזיקה נעימה מתנגנת לה ברקע , כזו שלא תפריע לנוכחים לשוחח האחד עם השניה, השירות מוקפד ואיכותי מאוד, המלצרית המקסימה שלנו הכירה את תוכן התפריט על בוריו ואף ידעה להמליץ בחום על המנות השונות. כל המנות היו מצויינות ונחלו הצלחה מרובה.

אז שנתחיל? את הבילוי התחלנו אני עם יין גוורץ איכותי והזוגי עם ערק ולימונדה (פה, אני חייבת לעצור רגע, לרוב שאנו נמצאים בבר הוא מזמין את המשקה הזה, כמעט בכל הפעמים המשקה לא מורגש והלימונדה דומיננטית יותר, כאן המשקה היה מדוייק בטעמו מאוד, הערק היה מחוזק ואיכותי)- שאפו:



למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:



קרפצ'יו הוגש עם עלים ירוקים, שמן זית, מלח גס וטוסטונים, לרוב המנה מגיעה עם גבינת פרמזן אולם בשל העובדה שאנו שומרים ולא מערבבים בשר וחלב בחרנו לא לצרף את הגבינה למנה, הקרפצ'יו מצידו היה מעולה, איכותי מאוד, מתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים:



סביחה בנגיעות עמבה- חציל על האש, ביצה קשה, עגבניות, בצל מלפפון חמוץ, פיטרוזליה, טחינה ונגיעות עמבה, הוגש עם טוסטונים- גם מנה זו הייתה מוצלחת, כל חומרי הגלם טריים ורעננים, שילוב מדוייק ומאוזן של כל המרכיבים יצרו ביס מענג ומפנק:




ציפס בטטה , כאן הוא מוגש עם שמנת חמוצה ובצל ירוק, גם כאן בשל העובדה שאנו שומרים בחרנו לא לצרף את השמנת החמוצה, אהבנו מאוד את האופציה שניתן לשנות את הרכב המנה, בהמון מקומות מאוד מקובעים ולא מוכנים לזוז מהמרכיבים המצויינים בתפריט, אופציה זו נותנת נגישות לכלל האוכלוסיה. הציפס מצידו היה קריספי וטעיםםםםםםםםםםם במיוחד:



למנות עיקריות בחרנו:

אני בחרתי בטורטייה שייטל מוקפץ- רצועות שייטל עגל ובצל מוקפצים בטורטייה עם איולי שום, חסה, עגבניה, בצל סגול ומלפפון חמוץ מוגש עם ציפס וסלט ירוק- מנה גדולה ונדיבה מאוד. הטורטייה הייתה מצויינת, מנת הבשר משמעותית ומורגשת בכל ביס וביס, נתחים דקיקים של שייטל נפלא ועסיסי, שילוב מאוזן בין הירקות והבשר יצרו ביס מושלם, בדיוק כמו שאני אוהבת. מנת הציפס גדולה מאוד וטעימה- בדיוק הציפס שאנו אוהבים, בקיצור אם אתם כמוני אוהבים מנות בטורטיות אתם חייבים להזמין את המנה הזו:




הזוגי בחר בהמבורגר- המבורגר 220 גרם צלוי על הגריל, גם הוא מוגש לצד ציפס וסלט ירוק, הוא בחר בתוספות של : ביצת עין ואווז מעושן- אני לא נמנית על חובבי ההמבורגר אולם הזוגי הקרניבור מאודדד אוהב ולכן הוא בדיוק הלקוח שמתאים לבחינת המנה. ההמבורגר עצמו עסיסי מאוד, עשוי במידת העשייה המדוייקת, מבשר איכותי מאוד, הקציצה שמנמנה ואיכותית, הלחמניה ספחה לתוכה את כלל הרטבים והמיצים והוא התמוגג לו מבל ביס וביס:





קינחנו במלבי חלב קוקוס- מלבי על בסיס חלב קוקוס, מוגש על שערות קדאיף, קוקוס קלוי ומי ורדים- מנה בחזקת פרווה- איזה כיף שניתן גם בבר להנות מקינוח מפנק ואיכותי מאוד בחזקת פרווה- מלבי קטיפתי ומושלם, כל ביס עם כלל חלקי המנה יצרו לונה פארק של טעמים בחיך, קינוח מושלם לבילוי מושלם:




אנחנו נהננו מאוד וכי אין לנו ספק כי נחזור לכאן שוב בקרוב, אתם עוד כאן? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם. 

כתובת:
וייצמן 45, גבעתיים
טלפון להזמנות:
03-571-1733
שעות פתיחה:
ראשון – רביעי: 01:30-18:00
חמישי: 03:00-18:00
שישי-שבת: 02:30-10:00

Happy Hour:
ראשון-חמישי: 18:00-20:00 30% על כל תפריט אוכל 1+1 קוקטיילים בירות יין

שישי-שבת: 16:00-18:00 1+1 קוקטיילים בירות יין

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה