יום שני, 16 במרץ 2020

חלקה ונינוחה עם פארמה לייזר

גם את שונאת לגלח ו/או למרוט שיערות מיותרות מגופך בשעווה? אני מאוד!! על כן לפני כשנה התחלתי בתהליך של טיפולי לייזר להסרת שיער מגופי, אחד הדברים הטובים ביותר שעשיתי למען עצמי!!! זו איכות חיים אחרת!!! להיות חלקה ונינוחה זה הכי כיף בעולם.

אם בעבר הייתי מוטרדת משיערה זו או אחרת, מההתמודדות העיקשת והבלתי נסבלת בקוצים ובעור מגורה, יבש ומציק כיום אני נהנית מעור חלק, מבריק ונעים למגע. 

כפי שציינתי מעלה לפני כשנה התחלתי בתהליך של הסרת שיער מגופי ברשת פארמה לייזר רשת המונה כשבעה סניפים (אני באופן אישי את רוב הטיפולים עברתי באריאל ואילו את הטיפול עשיתי בראשון לציון), צוות הרשת שרירותי ואדיב מאוד, הבנות המטפלות במקום איכפתיות, קשובות וסובלניות מאוד. 



אספר לכן מעט על הטיפול ועל המכשיר: מכשירי הלייזר של הרשת הינם מבית קנדלה מהמתקדמים ביותר בעולם ומשתמשים בטכנולוגיה המוכוונת ישירות לזקיק השיער באופן שלא נגרם נזק לרקמה הסובבת אותו.

חברים וחברות לפני שאתם בוחרים רשת להסרת שיער חשוב לשים לב לאישורים שיש לרשת, לצוות המקום, לא להתפתות למחירים הזולים . רשת פארמה לייזר משתמשת במכשירי הלייזר המתקדמים והחדישים ביותר, של חברת סינרון קנדלה האמריקאית. עובדה המציבה את הרשת כמובילה טכנולוגית בענף טיפולי האסתטיקה. בסניפי הרשת תוכלו למצוא את מכשיר ה picoway , ואת ה gentle lase pro.

מכשירי הלייזר ברשת הינם בעלי תווי תקן בינלאומיים: אישור הF.D.A. האמריקאי, ה-CE האירופי וכן בעלי אישור משרד הבריאות הישראלי ומכון התקנים.

לטכנולוגיה המתקדמת של המכשירים בלווי הצוות המקצועי יתרונות בולטים:

הסרת שיער בלייזר ללא כאבים- באמצעות מערכת קירור דינמית.
קיצור תהליך הסרת השיער הן במספר הטיפולים הנדרש והן במשך כל טיפול.
הסרת שיער פלומתי- המכשיר מטפל ביעילות בשיער פלומתי באזורים שונים בפנים ובגוף.
הסרת שיער לכל סוגי השיער וגווני העור- שילוב המכשירים נותן מענה לסוגי העור ולגווני העור השונים.

כיצד פועלת הטכנולוגיה ?

קרן הלייזר מועברת באופן ממוקד ונקלטת בזקיק השערה והופכת לחום. החום פוגע בזקיק ללא פגיעה ברקמה הסובבת אותו. אדמומיות קלה עשויה להופיע עם תום הטיפול באזור והיא חולפת תוך זמן קצר.



מה משך הטיפול?

זמני הטיפול עשויים להשתנות בהתאם לצרכים של כל מטופל ומטופלת. צמיחת השיער הולכת ופוחתת מטיפול לטיפול. מספר הטיפולים הנדרש תלוי בסוג השיער, גוון השיער, גוון העור והאזור בגוף. אנו מתחייבים להסרת שיער עד להסרה מלאה. כפי שציינתי מעלה אני בתהליך כבר כשנה , לטעמי בעוד טיפול ו/או שניים אסיים את התהליך, גם כיום יכולה להעיד כי יש לי ממש שאריות של שיער שהתדלדל עד מאוד. 

הרשת מתמחה בתחומי האסתטיקה השונים המתבססים כולם על טכנולוגיות הלייזר המתקדמות. מגוון הטיפולים ברשת כולל טיפולי אנטיאייג'ינג, טיפולי העלמת קמטים והפחתתם באזורים גוף שונים, טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח, טיפול הסרת פיגמנטציה, הסרת קעקועים בלייזר, הסרת איפור קבוע והסרת שיער בלייזר.

אתן עוד פה? התקשרו עוד היום והזמינו תור לשיפור משמעותי בטיפוח גופכן.


טלפון לבירורים:
072-3943142
כתובת:
הרצל 68 ראשון לציון

תגובה 1: