יום שלישי, 10 במרץ 2020

פום פיי בר איטלקי לחוויה קסומה וקולינרית

טוב, אז בשל נגיף הקורונה בוטלה הטיסה שלנו לאיטליה, במקום לטוס ולהנות מסיורים קולינריים נפלאים ומטעמים ללא סוף נותרנו בארץ, אם נודה באמת מאוד מבואסים מהרעיון אולם זה המצב וכידוע לכולנו אנחנו בוחרים תמיד לעשות מהלימון לימונדה והחלטנו לא לשקוע בבאסה אלא לצאת לדייט זוגי לפום פיי- זהו למעשה בר איטלקי קטן ואיכותי השוכן בראשון לציון. 

כאן לצד המשקאות החריפים ניתן למצוא מבחר רחב של מטעמים מהמטבח האיטלקי: מבחר מנות ראשונות, פסטות, פיצות, סלטים, קינוחים והכל תוצרת בית, כל המאפים נעשים כאן במטבח פתוח לנגד עיני הלקוחות. הפיצה איטלקית נעשית מקמח בודרום ובעבודת יד מדי יום , כלל הגבינות טריות מגיעות הישר מהמחלבות המובילות בארץ. גם בגזרת הרטבים לא מתפשרים כאן, רוטב פומודורו איטלקי אמיתי בתערבות 13 תבליני הבית, הפיצה דקה וקריספית הנאפית על תנור לבנים ותקשיבו!! היא נפלאה, בדיוק כמו פיצה איטלקית אמיתית.

אז אחרי שהתמקמנו, הרמנו כוסית לחיים, נהננו מהמוזיקה שנשמעה ברקע (הגענו בשעת ערב מאוחרת אך עדיין לא בשעת השיא ולכן הבר עדיין היה בתפוסה כמעט מלאה והמוזיקה לא רועשת מידי) והתחלנו עם המנות הראשונות הנפלאות שהגיעו לשולחננו, רק לפני שאמשיך אני חייבת לציין עוד משהו, המחירים כאן ממש ממש סבירים (לרוב בברים המחירים מאוד יקרים כידוע לכם):

גלילי חציל-חצילים ממולאים בתערובת גבינות, פסטו, מוגש ברוטב עגבניות: מנה נפלאה, תערובת הגבינות הייתה פשוט נהדרת, שילוב מדוייק של טעמים עדינים מאוד לחיך. הגלילות שחו להן ברוטב קטיפתי ונפלא, בהחלט מנת פתיחה מרשימה שהשאירה טעם של עוד:





סלט קפרזה- עגבניות שרי בצבעים שונים, עלי בזיליקום, כדורי מוצרלה, בצל סגול, מלח גס, שמן זית ובלסמי מצומצם: סלט פרשי, רענן, טרי מאוד וטעיםםםם, בדיוק כמו שאני אוהבת, וואו יכולה לאכול מהמנה הזו עוד ועוד ועוד ועוד:




למנות עיקריות ידענו שלא נוכל לוותר על פיצה ובהמלצתה של המלצרית החביבה בחרנו בפיצה פום-פיי - פיצה ברוטב עגבניות, תערובת גבינות, שמנת עיזים, 2 ביצי עין, עגבניות, בצל סגול ופסטו- טוב, תקשיבו! אחת הפיצות המוצלחות שאכלנו לאחרונה, כפי שציינתי מעלה כל המרכיבים המעולים של הפיצה בהחלט עושים את העבודה, מדובר בפיצה דקיקה וטעימה במיוחד, עם רוטב קטיפתי וחלומי, לצד תוספות נפלאות והשוס ביצת העין הנשפכת על הפיצה- פשוט וואו! פעם ראשונה שאכלנו את השילוב המוצלח הזה ובהחלט נחל הצלחה מרובה:




לצד הפיצה התלבטנו מאוד מה להזמין עוד וגם בהמלצת המלצרית בחרנו בלזניה גבינות -שכבות עלי לזניה במילוי תערובת גבינות ובטטה ברוטב רוזה (עגבניות ושמנת) מוקרם: מנה שהתבררה כבחירה מוצלחת מאוד, האמת הטעמים היו מאוד דומים למנה כזו שאכלתי באיטליה, שילוב הגבינות לצד הבטטה והרוטב יצרו פשוט ביס שלם של עונג, אהבנו, אין ספק שמישהו כאן בהחלט מבין ומכיר את המטבח האיטלקי על בוריו:



קינחנו בגבינה בריבוע- עוגת גבינה קרה ובתוכה שכבת גבינה אפויה ניו יורקית: עוגת גבינה קלילה, טעימה, מפנקת ולא מתוקה מידי- קינוח נפלא ומפנק לארוחה מענגת וטעימה במיוחד:




אז חברים, אוהבים אוכל איטלקי? זה בדיוק המקום עבורכם!! כאן תוכלו להנות מאוכל איטלקי משובח עם מרכיבים איכותיים מאוד, טריים ונפלאים. כפי שצייניתי מעלה בהחלט מבינים כאן במטבח האיטלקי . האווירה נפלאה, השירות איכותי והאוכל סוף, אז אתם עוד פה?

כתובת:
רוטשילד 71, ראשון לציון.

טלפון להזמנות:
‏03-941-6090‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה