יום רביעי, 4 במרץ 2020

נביעות משיקה מהדורה מיוחדת בשיתוף פעולה עם דיסני:


נביעות משיקה מהדורה מיוחדת בשיתוף פעולה עם דיסני:
מהדורת בקבוקים אישיים עם הדמויות האהובות של דיסני 
מיקי מאוס, מיני מאוס וגם אנה ואלזה מהסרט "לשבור את הקרח 2" יככבו על בקבוקי ה- ToGo האישיים של נביעות (500 מ"ל) במהדורה מיוחדת 



יש בקהל מישהו שלא אוהב את דמויות דיסני? מיקי מאוס? פרוזן ועוד? מניחה שאין כאלו. 

במיוחד בשבילכם מותג "נביעות" חברת המים המינרלים החדשנית משיקה את מהדורת המיים בבקבוקי 500 מ"ל ToGo בגרסת הספורט עם הפיה הנסגרת , ההשקה הינה בשיתוף פעולה עם דיסני ועל הבקבוקים השונים נוכל למצוא את הדמויות האהובות והנצחיות של דיסני- ביניהן אנה ואלזה, דיסני, מיקי מאוס, מיקי מאוס ועוד ועוד.

את המהדורה החדשה אפשר יהיה להשיג בשלל נקודות מכירה ברחבי הארץ. 

***

אודות נביעות

נביעות מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, וכן משקאות בטעמים עדינים על בסיס המים המינרליים הטבעיים, בבקבוקים. בשנת 1989 השיקה נביעות לראשונה את בקבוקי המים המינרליים הטבעיים. מאז הקמתה שומרת נביעות על אופי פורץ דרך, פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של מוצריה ושירותיה. בשנת 1991 הקימה החברה את "נביעות בר" והחלה לעסוק בהפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

בשנת 1995 הייתה נביעות הראשונה בישראל שהציעה בקבוקי ספורט, בעלי פקק נוח המותאם לשימוש בזמן פעילות גופנית. בשנת 2006 יצאה נביעות עם סדרת נביעות+ המבוססת על המים המינרליים של החברה בתוספת ויטמינים בטעמים עדינים. סדרת נביעות+ היא הדור החדש של המים המינרליים והיא משלבת טעמים עדינים ומרעננים עם יתרונות בריאותיים.

באוקטובר 2011 החלה נביעות להפיק באמצעות קידוח מים מינרליים טבעיים מקוות ההר אשר בגליל העליון. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, בדומה לטכנולוגיה של חברות המים המינרליים המובילות באירופה. בשיטה חדשנית זו ניתן להגיע למים כאשר הם עדיין בבטן האדמה, באזור המוגן והבטוח ביותר. אקוות ההר בגליל העליון אושרה על ידי משרד הבריאות כמקור למים מינרליים טבעיים.

הרכב המינרלים של נביעות מכיל מגנזיום, סידן ופלואוריד טבעי ונחשב לדל בנתרן. מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים והם מבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים. נביעות שמחה להמשיך לספק לצרכנייה את המים המינרליים הטבעיים והבריאים ביותר בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה