יום שני, 28 בדצמבר 2020

קינוחים מושחתים וטעימים במיוחד עם סיון פישמן

קורונה בחיי שמיציתי אותך, ככל שעוברים הימים מרגישה שאת סוגרת עלינו יותר ויותר.  עוד פעם סגר, בת אחת בבידוד, מעל הבת השניה כל הזמן מרחפת תחושת החוסר וודאות (עוצר יציאות בצה"ל) , הילדים לומדים/ לא לומדים, בקיצור מיצינו ודי!! רגע לפני סוף השבוע האחרון כאשר ידעתי כי החיילת הקרבית שלנו חוזרת הביתה החלטתי לפנקה עם מטעמים שווים במיוחד (בכל זאת לא יודעת מתי תשוב הביתה שוב). הפעם פניתי לאחת ויחידה לסיון פישמן.

מי שלא מכיר את סיון פישמן מפסיד ובענק, מדובר באחת הקונדיטוריות הטובות שיצא לי להכיר לאחרונה, היא מקצוענית ואיכותית מעין כמותה. ראשית ולפני הכל כלל הקינוחים והעוגות שלה מעוצבות בעיצוב נקי ומיוחד בדיוק כמו שאני אוהבת. מעבר לכך הטעמים? מושלמים!!! כלל בני הבית התענגו על כל ביס וביס. 

מאז פרוץ המגפה סיון פישמן החליטה שהיא לוקחת את האהבה הגדולה שלה צעד קדימה ומקימה עסק לממכר קינוחים, עוגות ומאפים, כלל המוצרים נעשים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, עם איכות בלתי מתפשרת ועיצוב יוצא דופן. עוד לפני שהיא קונדיטורית מדופלמת היא אישיות יוצאת דופן, חייכנית, סובלנית, אדיבה ונחמדה, בשיחה קצרה ביננו הבינה בדיוק מה הכיוון המתוק שלנו והציעה מארז מתוקים שיתאים לבני הבית ובעיקר ללוחמת הפרטית שלנו.

אז מה היה לנו?


ראשית ולפני הכל אני חייבת לספר לכם על המלכה הלבנה- הלוא היא עוגת הגבינה- עננים עננים של אושר מתוק (לא מתוק מידי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים) בגובה של 11 ס"מ- וואו, פשוט וואו. מודה, אני מכינה המון עוגות גבינה כי אנחנו מאוד אוהבים הן הילדים והן המבוגרים אך זאת בהחלט הייתה התעלתה על כל מה שאני מכינה ו/או מה שאנחנו טעמנו עד היום, היא פשוט מושלמת!! אפילו הלוחמת שלנו שלא נמנית על חובבי עוגות הגבינה התענגה מכל ביס וביס- שימו לב לגובה, למרקם האוורירי, לעיצוב העדין עדין- שלמות זה כאן.






אז אחרי שנרגענו מעט מן עוגת הגבינה המושלמת עברנו למגש הקינוחים העמוס כל טוב, כל ביס היה טוב מקודמו. בבקשה אל תשאלו אותי מה הכי טעים כי בהחלט לא יכולה לבחור, ה-כ-ל היה מושלם!!!


פחזניות מושלמות, אימל'ה איזה מילוי, איזה מרקם, רציתי להחביא לי אותן אך לא ויתרו לי החבר'ה שלי, הן היו כל כך טעימות. פבלובה עם קרם פטיסייר חלומי, קרם בורלה חלומי, מוס קינדר מושלם , מוס פררו רושה מדהים (לרוב לא אוכלת מוסים כאלו כי הם מאוד מתוקים, כאן הם בדיוק במתיקות המושלמת), בראוניז מדהימים ודחוסים בדיוק כמו שהם צריכים להיות, מיני טארטלטים אישיים ומדהימים בשלל טעמים.

כל קינוח קיבל נגיעה אישית מידיה של סיון פישמן עם עיטור זהב עדין , תקשיבו לא הפסקנו להתפעל הן מהטעם והן מהיופי, אין לי כלל ספק כי היא מאוד אוהבת את עבודתה. כל קינוח מקבל את הטאצ' שלו, את הנגיעה המיוחדת שלה- חוזרת ואומרת שלמות זה כאן!!














אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק ו/או לפנק את יקירכם פנו עוד היום לסיון פישמן בטלפון 054-228-5579 והזמינו לכם משלוח כזה או אחר (הכל טעים), הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה