יום ראשון, 1 בינואר 2023

קפה גרג מתחם אושילנד כפר סבא- תשכחו מכל מה שהכרתם



נכון, אני פחות אשה של רשתות בתי קפה, אוהבת את אותם בתי הקפה היחידים שאינם כחלק מרשת אולם אם כבר בוחרת רשת בוחרת רק בקפה גרג, אותה הרשת שאנו פוקדים כבר שנים רבות ותמיד אבל תמיד מרוצים הן מהשירות והן מהאוכל. שבוע שעבר הזדמנו לכפר סבא יחד עם בננו והחלטנו לתת גיחה לסניף האושילנד השוכן בעיר מאחר עליו קיבלנו אין ספור המלצות. מודה ומתוודה, לרגע לא חשבתי שכך נהנה, וואו!! שאפו ענק לסניף!! נהננו בטירוף הן מהשירות הסופר מוקפד, הן מהאוכל המדהים (לרגע היה נדמה שקפצנו לאיטליה) והן מהאווירה הקסומה (למרות שהסניף ממוקם בתוך קניון).

עוד רגע ולפני שאמשיך לספר על הסניף הנקודתי בו ביקרנו חייבת לספר מעט אודות הרשת-קפה גרג נוסד אי שם בשנת 1994 בתור בר- קפה חיפאי קטן ואיכותי, אבל שאפתן במיוחד, עם מטרה ברורה - להפנים בתודעת הקהל החיפאי מהו קפה איכותי... עם השנים, נוצר הרצון להפיץ את הבשורה בכל הארץ, וכך הפך בית הקפה הקטן לסיפור הצלחה ייחודי - רשת גרג מונה כיום מעל ל- 100 סניפים ברחבי הארץ ומציעה בכל סניף וסניף מעל ל-20 תערובות אספרסו ייחודית ובלעדיות לרשת המבוססות על זן ערביקה מקולומביה, ברזיל ואתיופיה, אווירה נעימה המשלבת תחושה ביתית עם שירות מקצועי, ותפריט עשיר מאוד שבמרכזו ארוחת בוקר טעימה, עשירה ומפנקת. הרשת לא קופאת על שמריה לרגע, ומקפידה לחדש, להתחדש ולרגש את קהל לקוחותיה ע"י השקת תפריט חדש, מגוון ואקלקטי מדי שנה, המשלב ארוחות מכל העולם וממטבחים מגוונים ביניהם מטבח איטלקי, אסייתי, אמריקאי, בלקני, שוויצרי, מקסיקני, ספרדי וכמובן - ישראלי. כמו כן, מקפידים לגוון ולהפתיע ע"י אימוץ הטרנדים העכשוויים ביותר בעולם, כגון חיבור חלק מהסניפים עם רשת צומת ספרים, שילוב אייפדים בסניפים, נוכחות בולטת בניו מדיה ועוד. והכי חשוב – צוות המסעדה מקפידים לשמור על קשר חם והדוק עם לקוחותיהם, כי בסופו של דבר – זה הכל בשבילנו הסועדים.

אז כאמור, כפי שציינתי מעלה ביקרנו בסניף קפה גרג מתחם אושילנד כפר סבא - הסניף כשר למהדרין, רחב ידיים , יש מבחר מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. השירות בסניף מאוד מאוד מוקפד , צוות המלצרים אדיב, סובלני וסבלני, מכיר את התפריט על בוריו וקשוב מאוד לצרכי הלקוחות, לא אחת שמעתי הן בשולחננו אך גם בשולחנות הסמוכים על נושא רגישות כזו או אחרת אז שאפו. האווירה במקום נעימה וחמימה, ניכר כי חלק גדול מן הסועדים מכירים את הצוות וכי נמצאים כאן באופן קבוע ותדיר. האוכל , או האוכל, וואו, אני מבטיחה לכם שגם אתם פשוט תעופו, מנות שלא מביישות מסעדות שף, הכל טעים בטירוף, מוגש בקפידה , טרי ואיכותי. 

נראה לי שדיברנו כבר הרבה, לא? שנתחיל?

הגענו בשעת ערב מוקדמת אך קרירה מאוד, ראשית בחרנו להתחמם, אני מצידי בחרתי בסיידר תפוחים חם עם יין אדום - טעים, מנחם וחמים מאוד. הזוגי מצידו בחר בהמלצתו של יונתן את משקה הבריאות- ג׳ינג׳ר, דבש, לימון, נענע, תפוח ומקל קינמון- גם הוא מצידו נהנה מכל לגימה ולגימה, אין ספק שככה מתחממים בימי החורף הקרירים:



למנות ראשונות בחרנו ב: 





קרעי מוצרלה ועגבניות - עגבניות שרי, מוצרלה טרייה, זיתי קלמטה, ארטישוק ושום קונפי, בצל סגול, בצל ירוק, פטרוזיליה ובלסמי מצומצם מוגש לצד פוקצינה חמימה- ראשית שימו לב להגשה היפיפייה , כלל הירקות היו טריים מאוד, העגבניות בשרניות , קרעי המוצרלה מוגשים כאן בנדיבות , טריים וטעימים בדיוק כמו שאני אוהבת, כל ביס מכלל המרכיבים יחדיו יוצרים לונה פארק שלם של טעמים לחיך:






אצבעות מוצרלה-בציפוי פריך, לצד רוטב עגבניות איטלקי ורוטב קיסר- כל מילה מיותרת! אימל'ה איזה נשנוש טעים ואיכותי, חמים ומפנק, וואו נסיך הבית התענג לו על כל ביס וביס והכריז כמעט מיד כי זוהי המנה שלו, אז... 





עוד בחרנו פרחי כרובית - בציפוי פריך, לצד סלטון תרד, בצל ירוק, שרי, צנונית ופרמז'ן, פלחי לימון, רוטב קיסר וצ'ילי מתוק- כביכול מנה לא יומרנית אך טעימה במיוחד, אנחנו מאוד אוהבים כרובית וזו נעשתה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, הכרובית פריכה ולא סמרטוטית כמו בהרבה מקומות, מוגשת בציפוי פריך וטעים. אגב, המנה מאוד גדולה :





עוד רגע ולפני שהגיעו המנות העיקריות יונתן חזר ואמר כי יש סלט אחד שאנחנו חייבים לדגום וכי אסור לנו לוותר עליו, בטוחני כי לולא המלצתו החמה לא היינו מעזים לטעום אבל הוא פשוט מושלם!!! סלט קישואים ולאבנה- קוביות זוקיני מטוגנות, מקלות זוקיני, בצל סגול, כוסברה, שום ועשבי תיבול, שקדים, גבינת פטה מגוררת על מצע של לאבנה- אימל'ה ואבל'ה, מה זה הדבר הטעים הזה? כביכול כשקוראים את פירוט המנה הסלט לא נשמע כל כך מבטיח אבל תקשיבו!! אתם חייבים אבל חייבים לטעום, הוא מדהים!! שילוב של קוביות זוקיני מטוגנות, לצד מקלות זוקיני טריות וקריספיות , עם שלל עשבי תיבול ושפע גבינה בולגריות מוגשים על מצע של לאבנה איכותית ולא חמוצה מידי- וואו גן עדן זה כאן! אגב, הוא מגיע עם פוקצ'ה מקמח מלא, כזה שרק תרצו לטבול ברוטב:






למנות עיקריות הגיעו לשולחננו:



אני מצידי בחרתי בפאד תאי סלמון - אטריות אורז רחבות וקוביות סלמון מוקפצות עם בצל, פלפל, זוקיני, כרוב, פטריות, גזר, ברוקולי, שעועית ירוקה, אפונה ובצל ירוק, ברוטב פאד תאי פיקנטי. מוגש עם רבע לימון, כוסברה ושומשום- אני באופן אישי חסידה גדולה של המנה וכאן הופתעתי בענק, מודה ומתוודה שלא ציפיתי לקבל מנה באיכות של מסעדה אסייתית, התיבול מדויק מאוד, לא שוחה ברוטב מיותר, הכל טרי ועשוי בקפידה, נתחי הסלמון מוגשים כאן בנדיבות גדולה מאוד, מנה מנצחת:




נסיך הבית מצידו בחר בחונקי כמרים אליו אוליו- חונקי כמרים, ארטישוק קונפי, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, פטרוזיליה, שום קונפי, שמן זית, לימון וגבינה בולגרית- ביקש שלפני שאספר אודות המנה ארים לה כי זוהי הייתה אחת המנות המושלמות שאכל והרגיש לרגע שהוא באיטליה שם אכל מנה די דומה לזו, וואו!! זוהי הייתה מנה גדולה, עשירה בטעמים, ניחוחות, צבעים ומרקמים, מנה מושלמת, הפסטה עשויה אל דנטה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, תוספות כלל הירקות בכמות גדולה ובשפע רב , כנ"ל הגבינה הבולגרית- הכל טרי וטעים מאוד, שלמות זה כאן!!





בהמלצתו של יונתן הזוגי בחר במנת פפרדלה דניס- פילה דניס מונח על פסטה רחבה, עגבניות שרי צלויות, פלפל חריף, כוסברה, רוטב קארי אדום ובצל ירוק- גם כאן יונתן צדק ובענק! מדובר במנה מדהימה!! מי שמכיר אותי יודע שבאופן אישי מאמינה שדגים צריך לאכול רק במסעדות דגים אולם כאן הופתענו, הגיע נתח דניס טרי מאוד , מתובל במתינות ובעדינות , הוגש על פסטה פפרדלה עשויה גם היא אל דנטה ומתובלת ברוטב קטיפתי טעים במיוחד , וואו, שאפו ענק לאלו העמלים במטבח על מנת להוציא לנו הסועדים כאלו מנות מדהימות:






בשלב זה כבר היינו ממש מפוצצים (כן, כן, אני כמעט וויתרתי על קינוח) אולם יונתן המדהים לא ויתר לנו ופינק עם וופל בלגי מדהים- וופל קריספי, חמים וטעים בטירוף, מוגש עם מבחר רטבים לבחירת הלקוח ביניהם: שוקולד אגוזים,ריבת חלב,שוקולד לבן,מייפל. כמו כן מוגש עם כדור גלידה לבחירה וקצפת- קינוח מושלם לארוחה מושלמת!! שאפו !!






אז חברים, כן, אתם לא טועים, מדובר בקפה גרג-  המנות מושלמות, טעימות, הכל עשוי בקפידה ואיכותי, מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע. האווירה במקום מדהימה , חמימה ונעימה, השירות סופר מוקפד ואיכותי כפי שציינתי מעלה, אין לי ספק כי כל סועד וסועדת יהנו בדיוק כמונו. אתם עוד פה? רוצו לבקר!! הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


כתובת:
מתחם אושילנד
עתיר ידע 4, כפר סבא
קומה 1

טלפון:
09-7888611

שעות פעילות:
א- ה 07:30-21:30 
יום שישי 09:00-13:00

כשר למהדרין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה