יום שבת, 10 בספטמבר 2016

לבית מבריק יותר רק מוצרי ניקול

כולם כבר מכירים את המחלה שלי- "מחלת הניקיון", אני יכולה שעות ארוכות לבלות בניקיון הבית, גם ביום חופשי שלי במקום לשבת רגל על רגל מיד מתפנה לניקיון וצחצוח הבית- מבחינתי אין כמו ריח הניקיון, הברק והזוהר שמתקבל בסיום הניקיון.

מודה ומתוודה כי היום הניקיון הפך לקל ופשוט יותר וזאת בזכות חומרי הניקיון והמוצרים הנלווים הטובים שיש בשוק- סדרה אחת שאני אוהבת במיוחד אלו הם מוצרי ניקול.

השבוע התקבלה חבילה מפנקת במיוחד הכוללת מבחר רחב של מוצרים שאנו מכירים ומשתמשים באופן קבוע: ניילון נצמד עם מתקן לחיתוך קל, סנדוויצון- שקיות קשירה, ספוגית הקסם, מטליות לחות לניקוי כללי ושקיות ריצ'רץ'.


אתחיל עם מוצר מדהים שכבר זמן רב הינו דייר קבע ובכל הזדמנות נשלף לעזור- מטליות לחות לניקוי כללי: המטליות הלחות לניקוי כללי של ניקול עכשיו גם דוחות אבק בזכות שכבת הגנה אנטי-סטטית הדוחה אבק מהמשטח ומפחיתה את הצטברותו- פורמולה ייחודית וחדשנית עם אפקט anti-dust- מוצר מעולה!!!


אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלינו הילדים כל הזמן הולכים דרך הקירות, פשוט מתסכל, לא משנה כמה פעמים בשנה נצבע את הבית תמיד ילוו את הקירות כתמי הידיים שלהם, בדיוק לשם כך יש את ספוגית הקסם- לניקוי והסרה של כתמים קשים בקלות עם מים בלבד. מתאים לניקוי משטחים רבים כמו קירות, שקעים, שולחנות ועוד.


ניילון נצמד עם מתקן לחיתוך קלניילון נצמד ללא PVC. בעל מתקן לחיתוך נוח ויעיל. אריזת חסכון – 150 מ’:



שקיות סנדויצ'ון עם ידיות קשירה, גדולות במיוחד- שקיות מזון גדולות עם ידיות לקשירה. מאושרות למגע מזון. נשלפות אחת אחת. 

לילדים הגדולים אין כל בעיה לפתוח את השקיות הרגילות אולם לנסיכון בן הארבע וחצי יש בהחלט קושי ועל כן השקיות הנ"ל מהוות פתרון מושלם ואידיאי, קשירה קלילה בידית הקשירה והוא מצליח בכוחות עצמו לפתוח את שקית ההפתעות ו/או ארוחת הבוקר.

זוכה מוצר השנה 2015!



שקיות ריצ'רץ'- שקיות ריצ’-רץ’ רב שימושיות – לאחסון מזון ו/או חפצים.שקיות חזקות ואטומות, הריצ’-רץ’ מאפשר סגירה ופתיחה חוזרת של השקיות ולשימוש רב פעמי- גם מוצר זה מלווה אותנו מזה זמן רב, רעיון מעולה, מהיום לא צריכים גם שקית וגם קליפס לסגירה- במוצר אחד מקבלים מוצר נהדר השומר על טריות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה